Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot sydänoireet- mitä mieltä?

Vierailija
08.04.2014 |

Tänään tulin kävellen kotiin, hikoilin ja puuskutin vähän, mutta olo oli normaali. Jalkojeni turvotuksen vuoksi menin suoraan sohvalle ja laitoin jalat ylös. Sydämessä tuntui heti oudolta, ja syke alkoi mennä sykleissä: ensin tuntui selkeä, painostava ja kova TUM, sitten sykettä ei tuntunut ollenkaan muutaman lyönnin ajan, sitten taas kova TUM. Syke ei oikeasti voinut olla niin hidasta, sillä sitä ennen se oli ollut ehkä 100. Tuli myös huono olo ja huimasi. Siirryin istumaan, ja oireet loppuivat heti.

Mitä olette mieltä?

P.S: Tiedän ettei anonyymeiltä lääkäriä esittäviltä kannata kysellä, ja aion joka tapauksessa mennä lääkäriin, jos tämä toistuu tai tulee lisää oireita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus rytmihäiriö, minulla noita tulee stressistä, närästyksestä yms...

Vierailija
2/5 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaisia kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuen. Jalkojen turvotus, huimaus, pahoinvointi, ryhmihäiriöt varsinkin illalla, levossa, pitkällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset, erityisesti kolmoselle, olen muutenkin tuota vajaatoimintaa epäillyt, niin pitää käydä varmaan nyt mittauttamassa arvot. -ap

Vierailija
4/5 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:45"]

Kiitokset, erityisesti kolmoselle, olen muutenkin tuota vajaatoimintaa epäillyt, niin pitää käydä varmaan nyt mittauttamassa arvot. -ap

[/quote]

Jos mahdollista, pyydä arvot itsellesi paperilla. Liian monesti lääkäri toteaa että hyvät arvot on vaikka olisivat juuri ja juuri viiterajoissa.

Vierailija
5/5 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:44"]

Mulla oli tuollaisia kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuen. Jalkojen turvotus, huimaus, pahoinvointi, ryhmihäiriöt varsinkin illalla, levossa, pitkällään.

[/quote]Täällä toinen kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastava, jolla on juuri tuollaisia oireita. Ne sydänoireet ovat tosi inhpttavan ja pelottavaakin tuntuisia, mutta lääkärini mukaan yleensä vaarattomia. Nyt ei ole ollut mitään kummallisia oireita pitkään aikaan, kun lääkitys on tasapainossa. Lääkäriin ja verikokeisiin suuntaisin mahdollisimman pian tilanteessasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi