Mitkä murhatapaukset ovat jääneet mieleesi pysyvästi?
Kommentit (397)
Jostain syystä on jäänyt erityisesti mieleen Kirkkonummen kolmoissurma joskus 90-luvun alussa. Äiti ja isä tapettiin, vauva hukkui vesisänkyyn.
Eveliinan murha lappeenrannassa 2000 tai 2001. Teinityttö löydettiin ojasta maurhattuna, tekijää ei kai koskaan saatu kiinni?!
omassa kotikaupungissa murhattiin vanha koulukaveri ampulla kotiinsa, pienen lapsen äiti.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:37"]21, mitä tarkoitat naapurissa?
[/quote]
Meidän naapurissa. Siitä on pitkä aika.
Lestijärven suunnalla tuo tapahtui t. 14
Omalla kotipaikkakunnalla tapahtuneet jutut tietysti päälimmäisenä. Mm. sisarussurma (vanhempi sisko oli kanssani samassa koulussa), Mika Murasen tekemät murhat (tosin tapahtuivat syntymävuotenani mutta vanhempien kertomukset ja uutiset jääneet myöhemmin järkyttävänä mieleen, on muuten pääsemässä pien vapaaksi) ja nyt tämä viimeisin, poltettu mies lasten ulkoilupaikalla (ihan kotini lähellä) ja monet muut.. Eerikan tapaus jäänyt minulle myös mieleen sekä koulusurmat suomessa.
No ei Eerikan surmasta nyt niin pitkä aika ole!
Ulvilan murha, koska olen ulvilalainen. Lisäksi siitä jauhaminen ärsyttää älyttömästi, sillä täältä av:ltakin saa aina lukea aueristien pimeitä juttuja huppumiehestä. Voi jeesus.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:34"]
13, mikäs tämä Eveliina juttu oli?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:29"]
Meidän lähellä tapahtunut murha. Teinityttö liftasi tanssipaikalta kotiin ja kyydintarjoaja pysäytti kesken matkan, kävelytti tytön metsään ja ampui päähän. Olin tuolloin esiteini itse ja haaveilin jo tuosta tanssipaikasta. Järkytti ja näin painajaisia pitkään.
[/quote]
Reisjärvellä?
Kyllähän se eveliinan murhaaja saatiin kiinni. Oli luokkatoveri, poika.
Heinon pariskunnan murha, jotkut teinit toteutti
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:40"]
Eveliinan murha lappeenrannassa 2000 tai 2001. Teinityttö löydettiin ojasta maurhattuna, tekijää ei kai koskaan saatu kiinni?!
[/quote]
saatiin kiinni. Vapaana luikkinut sekin sankari jo monta vuotta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eveliina_Lappalaisen_surma
jahas, Heikki Lampela puolustanut oikeudessa eveliinan omaisia... Hoitanut näemmä paljon näitä kohujuttuja...
Kauhajoen kouluammuskelu.Kävin itse samaista koulua aikoinaan.
Koulukaverini puukotus Tampereella -93. Edelleen alan itkeä kun kuulen Niin kaunis on maa -laulun, joka soitettiin koulun keskusradiosta kun uutinen kerrottiin.
Eerika.
Kiinalainen pikkutyttö 2 v, jonka yli vaan ajettiin eikä kukaan auttanut, uudelleen vaan päältä yli. En meinaa päästä tuosta yli, kaduttaa että luin uutisen, onneksi en katsonut videota.
Bodom.
Turussa 99 tai 2000 tapahtunut nuorten paloittelusurma. Ihme että tästä ei ole enemmän kohistu. Turku on niin pieni paikka, että ikätoverit tunsivat kaikki jonkun, joka tunsi jonkun joka jotenkin liittyi juttuun.
Jonbenet Ramsey
Eerika
Kun Steen Christensen tappoi ne poliisit
21, mitä tarkoitat naapurissa?