Mihin perustaisin blogin?
En seuraa paljoakaan blogeja. En ole kovin kiinnostunut muodista tai minkälaisia valkoisia kynttilänjalkoja valkoiset ihmiset ostelevat valkoisille pöydilleen. Tai mitä raskaana oleva blogisti mainostaa. Tai kuka blogisti kiusaa ketä. Kaikki nämä olen lukenut vain täältä av:lta. Enkä kyllä muitakaan blogeja seuraa. Eli en oikein tiedä, mihin sellainen kannattaisi aloittaa, siis mille blogialustalle? Tämmönen nobody.
Aivan sama, tuleeko sitä kukaan lukemaan. Tuntuis kuitenkin jännältä pitää päiväkirjaa, joka edes periaatteessa on julkinen. En osaa ilmaista itseäni kunnolla ääneen enkä läheisille ja tutuille. Mutta aina olen kirjoittanut paljon, runoja ja kaikkea, niitäkin olisi kiva edes anonyymina jakaa. Ja varsinkin nyt kun olen ajanut itseni ihan kamalaan jamaan.
Mietin jo yksi ilta, että tapanko itseni vai katsonko vielä eteenpäin, loppuuko mun elämä tosiaan näihin ongelmiin. No, päätin tehdä jälkimmäisen. Ja blogin kirjoittaminen tuntuis hyvältä nyt. En ole luonteeltani mikään ranteet auki -ihminen, mutta todennut sen, että keneen vaan tämä voi iskeä ja masennus todellakin on ihan oikea sairaus.
Joten kiitos jos joku osaa ehdottaa jotain. Blogi päiväkirjana voisi olla mulle nyt hyvää terapiaa.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:39"]
Blogger? Vuodatus?
Bloggeriin pääset kirjoittamaan gmail tunnareillasi.
[/quote]
Kiitos.
ap
Blogger? Vuodatus?
Bloggeriin pääset kirjoittamaan gmail tunnareillasi.