Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte harrastaa seksiä?

Vierailija
10.03.2014 |

Meillä on seksiä vaihtelevasti, mutta ehkä keskimäärin 1-2krt kahdessa viikossa. Seksi on hyvää aina kun sitä on. Oikeastaan lasten syntymän jälkeen seksin laatu on parantunut huomattavasti. Ongelmana vain on, etten jaksa harrastaa sitä useammin, vaikka periaatteessa haluaisinkin. En vain löydä itsestäni sitä vaihdetta, jolla saisin voimaa ryhtyä siihen useammin. 

Meillä on monta alle kouluikäistä lasta ja molemmat kokopäivätyössä. Kun illalla saan lapset nukkumaan, olen niin poikki, etten jaksa enää oikein edes puhua. Kaipaan hirvittävästi vain sitä, että saan olla rauhassa enkä kenenkään saatavilla tai "käytettävissä". Haluaisin vain maata miehen kainalossa, surffailla netissä ja olla tekemättä mitään. Viikonloppuisin taas seksiä voisi harrastaa periaatteessa aamusta, mutta olen niin aamu-uninen, että vain ärsyynnyn jos joku koskettelee. Ennen lapsia nukuin aina 13 tai 14 vaikka olisin mennyt illalla 21 nukkumaan. 

MIten jaksatte harrastaa seksiä? Saatteko siitä jotain voimaa jatkaa eteenpäin vai mitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi tuntuu vaan niin järjettömän hyvälle. Tiedän saavani hetkeksi aivan ihanan hyvänolontunteen, joten jaksan hyvin vaikka päivittäin.

Vierailija
2/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamme, koska meillä ei ole lapsia ja saamme siksi myös riittävästi latautumisaikaa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamme, koska meillä ei ole lapsia ja saamme siksi myös riittävästi latautumisaikaa yksin.

Vierailija
4/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
5/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan useimmiten, koska tekee niin paljon mieli! Ja sitten tiettyinä aikoina kun ei tee mieli, niin jaksan silti ihan miehen takia. Eli 3-4 krt/vko vs. 1-2 krt vko. Tunnistan kyllä tuon sun tunteen, kun mulla oli 1 ja 3 -vuotiaat, oisin voinut olla kokonaan ilman! Kun kierto käynnistyi imetyksen jälkeen, ja lapsetkin alkoivat nukkua vähän paremmin, tilannekin parani. Mutta meillä onkin vain kaksi lasta (eikä enempää tule).

Vierailija
6/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, ei ole lapsia. Valintakysymyshän tämä enimmäkseen on, jokainen tietää että lapset usein "tuhoaa" seksielämän vuosikausiksi. Ei voi saada kaikkea, ja riskit on jokaisella tiedossa kun alkaa lapsen tekoon. Äkkiähän ne lapset kasvaa, noin 10 vuoden päästä on varmaan jo paljon enemmän omaa aikaa ;). 

Vierailija
7/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mukavia asioita harrastaa mielellään. Voittaa nettisurffailun ja sohvalla löhöilyn 100-0.

Vierailija
8/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se niin paha, että hyvää seksiä on 2-4 krt kuukaudessa. Ihan hyvältä lapsiperheen tilanteelta tuo mun mielestä vaikuttaa.

Vierailija
9/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on hyvä, jos mies ja vaimo ovat tyytyväisiä.

Itse tykkään vähän useammin rakastella vaimoni kanssa - 3-4 kertaa viikossa pitää mielen iloisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä