Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaus

Vierailija
06.05.2014 |

Kuorsaako puolisosi tai kuorsaatko itse? Onko ongelma ja jos on, niin miten olette sen ratkaisseet?

Mieheni kuorsaa selällään nukkuessaan. Herään siihen ja tönin häntä, jolloin kyllä kääntyy kiltisti kyljelleen ja kuorsaus loppuu. Hän ei itse usko kuorsaavansa, vaan minä kuulemma tönin häntä keskellä yötä ihan kiusallani. Niinpä viime viikonloppuna äänitin kuorsausta kännykäläni. Saipahan herra todistusaineistoa kuorsaamisestaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ruokavalio lopettaa kuorsauksen.

Vierailija
2/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaan todella kovaa, niin että puolisoni ei joskus nuku lainkaan koko yönä. Olen ehdottanut että nukkuisin eri huoneessa, mutta hän ei sitä halua. Kuorsaan ihan missä asennossa tahansa. Laihduttaminen, ja tyhjällä vatsalla nukkuminen auttaa asiaan jonkin verran, jotkut nenäsuihkeet myöskin vähentää kuorsausta vähän (tosin tämäkin riippuu). Korvalääkärillä käyty, ei kuulemma voida tehdä mitään asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuorsaamme molemmat ja olemme muutenkin huonoja nukkujia. Se, että toinen kuorsaa herättää lämpimiä tunteita toista kohtaan. Tietää, että edes joskus toinen nukkuu.

Vierailija
4/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:37"]

Oikea ruokavalio lopettaa kuorsauksen.

[/quote]

Noh, sivistä meitä kuorsaajia, miten syömällä oikein kuorsaus loppuu.

Vierailija
5/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsauskisko oli ainoa joka auttoi.

Kaikki suihkeet, laastarit, RFA-operaatiot jne käytiin lävitse.

Emme edelleenkään yleensä nuku samassa huoneessa, koska mies tykkää käyttää televisiota unilääkkeenä. Mutta silloin kun on pakko, samassa sängyssä nukkuminen onnistuu hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi