Tiskikoneeseen vain omat tiskit
Mies ei laita tiskikoneeseen kuin omat astiansa. Mitäs sanot?
Kommentit (17)
Laittaapahan edes omansa... ole onnellinen!
No laitan mä! Oli jääny pari lasia mukuloilta kun vielä joivat vettä. Ei niitä kuitenkaan samalla kertaa laittanu koneeseen kun sen avasi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:16"]
Laittaa sentään ne omansa. Olisit onnellinen - mun mies ei laita tiskikoneeseen kenenkään tiskejä.
[/quote]
Miksi ei laita? Eikö osaa?
Mun mies usein laittaa kaikkien tiskit, sillä on vaan sellainen tapa. Itse kun jään ruokailun jälkeen istuskelemaan pöytään, niin lautaset lähtee pois pöydästä ennen minua :)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:17"]
Laittaapahan edes omansa... ole onnellinen!
[/quote]
Miksi pitää olla erikseen onnellinen siitä, että aikuinen ihminen siivoaa jälkensä? En käsitä tätä asiaa ollenkaan. Eikö se ole itsestäänselvyys?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:19"]
No laitan mä! Oli jääny pari lasia mukuloilta kun vielä joivat vettä. Ei niitä kuitenkaan samalla kertaa laittanu koneeseen kun sen avasi.
[/quote]
Osaa tietysti, mutta "ei muista". Totuus on se, että äitinsä on aikoinaan ilmeisesti kulkenut poikansa perässä siivoamassa jälkiä (astiat koneeseen, vaatteet pyykkikoriin, paskajälkien harjaus pöntöstä, pissapisaroiden pyyhintä istuinrenkaalta, syljen/hammastahnan ym huuhtelu lavuaarista). Se on kuulkaa helvetin hankalaa jälkikäteen opetella muistamaan tehdä nämä itse, "kun eihän kukaan nyt kuole, jos vähän unohtaa". Paitsi jos vitutukseen voi kuolla..
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:24"]
[/quote]
Osaa tietysti, mutta "ei muista". Totuus on se, että äitinsä on aikoinaan ilmeisesti kulkenut poikansa perässä siivoamassa jälkiä (astiat koneeseen, vaatteet pyykkikoriin, paskajälkien harjaus pöntöstä, pissapisaroiden pyyhintä istuinrenkaalta, syljen/hammastahnan ym huuhtelu lavuaarista). Se on kuulkaa helvetin hankalaa jälkikäteen opetella muistamaan tehdä nämä itse, "kun eihän kukaan nyt kuole, jos vähän unohtaa". Paitsi jos vitutukseen voi kuolla..
[/quote]
Tuli väärä lainaus. Vastaus on viitoselle.
Tiskien laitto koneeseen ilmeisesti alentaa miehisyyttä. Pitää näes mennä metsälle jne niin ei ehdi tehdä akkojen hommia ;-)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:26"]
Tiskien laitto koneeseen ilmeisesti alentaa miehisyyttä. Pitää näes mennä metsälle jne niin ei ehdi tehdä akkojen hommia ;-)
[/quote]
huh, meillä ei onneksi ole mitään "akkojen hommia". Kaupungissa asutaan ja yhdessä tehdään kotityöt puoliksi ja tietysti siivotaan omat jälkemme itse.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:26"]
[/quote]
huh, meillä ei onneksi ole mitään "akkojen hommia". Kaupungissa asutaan ja yhdessä tehdään kotityöt puoliksi ja tietysti siivotaan omat jälkemme itse.
[/quote]
Lost in sarcasm?
10
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:26"]
[/quote]
[/quote]
Lost in sarcasm?
10
[/quote]
aivan, sitähän se olikin! :) Mutta kun kaikilla tuo ei ole sarkasmia... Vaan ankeaa todellisuutta :(
T.11
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:24"]
[/quote]
[/quote]
No hyi. Paskaraitojakin! Tsemppasiko miehesi itseään seurustelun alkuaikoina, vai otitko tietoisesti tuollaisen sottapytyn, jonka jälkiä pitää siivota?
Mun mies "ei huomaa" muiden tiskejä. Jättää siis tyynen rauhallisesti lasten tiskit minun laitettavaksi.
Kaikki laittaa omat tiskinsä koneeseen. Se on hyvä käytäntö. (Siis lapsetkin heti, kun siihen kykenevät)
Laittaa sentään ne omansa. Olisit onnellinen - mun mies ei laita tiskikoneeseen kenenkään tiskejä.