Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiskikoneeseen vain omat tiskit

Vierailija
08.04.2014 |

Mies ei laita tiskikoneeseen kuin omat astiansa. Mitäs sanot?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa sentään ne omansa. Olisit onnellinen - mun mies ei laita tiskikoneeseen kenenkään tiskejä.

Vierailija
2/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaapahan edes omansa... ole onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä laita omiasi?

Vierailija
4/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitan mä! Oli jääny pari lasia mukuloilta kun vielä joivat vettä. Ei niitä kuitenkaan samalla kertaa laittanu koneeseen kun sen avasi.

Vierailija
5/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:16"]

Laittaa sentään ne omansa. Olisit onnellinen - mun mies ei laita tiskikoneeseen kenenkään tiskejä.

[/quote]

Miksi ei laita? Eikö osaa?

Mun mies usein laittaa kaikkien tiskit, sillä on vaan sellainen tapa. Itse kun jään ruokailun jälkeen istuskelemaan pöytään, niin lautaset lähtee pois pöydästä ennen minua :)

Vierailija
6/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:17"]

Laittaapahan edes omansa... ole onnellinen!

[/quote]

Miksi pitää olla erikseen onnellinen siitä, että aikuinen ihminen siivoaa jälkensä? En käsitä tätä asiaa ollenkaan. Eikö se ole itsestäänselvyys?

Vierailija
7/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:19"]

No laitan mä! Oli jääny pari lasia mukuloilta kun vielä joivat vettä. Ei niitä kuitenkaan samalla kertaa laittanu koneeseen kun sen avasi.

[/quote]

Osaa tietysti, mutta "ei muista". Totuus on se, että äitinsä on aikoinaan ilmeisesti kulkenut poikansa perässä siivoamassa jälkiä (astiat koneeseen, vaatteet pyykkikoriin, paskajälkien harjaus pöntöstä, pissapisaroiden pyyhintä istuinrenkaalta, syljen/hammastahnan ym huuhtelu lavuaarista). Se on kuulkaa helvetin hankalaa jälkikäteen opetella muistamaan tehdä nämä itse, "kun eihän kukaan nyt kuole, jos vähän unohtaa". Paitsi jos vitutukseen voi kuolla..

Vierailija
8/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokainen laittaa omansa.

Vierailija
9/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokainen laittaa omansa.

Vierailija
10/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:24"]

[/quote]

Osaa tietysti, mutta "ei muista". Totuus on se, että äitinsä on aikoinaan ilmeisesti kulkenut poikansa perässä siivoamassa jälkiä (astiat koneeseen, vaatteet pyykkikoriin, paskajälkien harjaus pöntöstä, pissapisaroiden pyyhintä istuinrenkaalta, syljen/hammastahnan ym huuhtelu lavuaarista). Se on kuulkaa helvetin hankalaa jälkikäteen opetella muistamaan tehdä nämä itse, "kun eihän kukaan nyt kuole, jos vähän unohtaa". Paitsi jos vitutukseen voi kuolla..

[/quote]

Tuli väärä lainaus. Vastaus on viitoselle.

Vierailija
11/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskien laitto koneeseen ilmeisesti alentaa miehisyyttä. Pitää näes mennä metsälle jne niin ei ehdi tehdä akkojen hommia ;-)

Vierailija
12/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:26"]

Tiskien laitto koneeseen ilmeisesti alentaa miehisyyttä. Pitää näes mennä metsälle jne niin ei ehdi tehdä akkojen hommia ;-)

[/quote]

huh, meillä ei onneksi ole mitään "akkojen hommia". Kaupungissa asutaan ja yhdessä tehdään kotityöt puoliksi ja tietysti siivotaan omat jälkemme itse.

Vierailija
13/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:26"]

[/quote]

huh, meillä ei onneksi ole mitään "akkojen hommia". Kaupungissa asutaan ja yhdessä tehdään kotityöt puoliksi ja tietysti siivotaan omat jälkemme itse.

[/quote]

Lost in sarcasm?

10

Vierailija
14/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:26"]

[/quote]

[/quote]

Lost in sarcasm?

10

[/quote]

aivan, sitähän se olikin! :) Mutta kun kaikilla tuo ei ole sarkasmia... Vaan ankeaa todellisuutta :( 

T.11

Vierailija
15/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:24"]

[/quote]

[/quote]

No hyi. Paskaraitojakin! Tsemppasiko miehesi itseään seurustelun alkuaikoina, vai otitko tietoisesti tuollaisen sottapytyn, jonka jälkiä pitää siivota?

Vierailija
16/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies "ei huomaa" muiden tiskejä. Jättää siis tyynen rauhallisesti lasten tiskit minun laitettavaksi.

Vierailija
17/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laittaa omat tiskinsä koneeseen. Se on hyvä käytäntö. (Siis lapsetkin heti, kun siihen kykenevät)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi