Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva.fi vs. Kaksplus!

Vierailija
08.04.2014 |

Kumpaa kannatat? Kummassa kayt enemman? Kummassa on viihdyttavampaa? Taistelu mammapalstojen kuningattaruudesta alkakoon!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplus on ihan pystyynkuollut. Pari vakituista huomiohuoraa ja kilpailee, kuka on tolloin.

Av:lla taas on huono ulkoasu, ja ketjut katoilee kun ei ole mitään seurantatapaa (vai onko?)

Fifty fifty. Kaksplussalle en kirjoita enää ollenkaan, tänne senkin edestä.

Vierailija
2/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni ehdottomasti Vauva-palstalle! Kaksplus on zombielinnoitus, jossa ne muutamat mumisijat raakkuu toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla itsekin käyn ainoastaan, en Kaksplussalla paitsi lukemassa paria blogia. Joskus täältä linkitetty yhteen blogiin niin käynyt tutkimassa että mistä taas puhutaan. Mutta harvemmin tulee käytyä enää.

Vierailija
4/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikäs kinasteluketju tää nyt on? Miksi toinen pitäisi äänestää toista paremmaksi? Itse kirjoittelen vaihtelevasti molemmissa - fiiliksen mukaan, onhan näissä profiilieroa, enemmän kyllä täällä.

En tajua, miksi täällä pitäisi ruveta mollaamaan toista samantapaista keskustelupalstaa. Ihan hauskoja keskusteluja siellä Kaksplussallakin on, ja vähemmän trollausta. Yllättäviä viihdehelmiä sitten vähemmän.

Annan ääneni 50-50, ihan periaatteesta.

Vierailija
5/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä av on minulle kuin tukipilari, perustukset jotka estävät romahtamasta. Olette se peruskallio, joka on vankkana jalkojeni alla, se äidillinen ruumiillistuma, jolle itken surujani, se saamarin saastapesä täynnä roskasakkia johon voin purkaa vihaani, ne idiootit, joille voin nauraa päin naamaa, ne viihdyttävät provoajat, jotka piristävät päiviäni jopa silloin, kun orvokkieni pikku lehdet ovat nuupahtaneet ja sade takoo ikkunaa. Olen teidän ansiostanne pudonnut tuolilta tuhat kertaa.

Rakkaat av-mammat, haluan kiittää teitä kaikesta tästä. Ette koskaan lakkaa ällistyttämästä.

Vierailija
6/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:25"]Häh? Mikäs kinasteluketju tää nyt on? Miksi toinen pitäisi äänestää toista paremmaksi? Itse kirjoittelen vaihtelevasti molemmissa - fiiliksen mukaan, onhan näissä profiilieroa, enemmän kyllä täällä.

En tajua, miksi täällä pitäisi ruveta mollaamaan toista samantapaista keskustelupalstaa. Ihan hauskoja keskusteluja siellä Kaksplussallakin on, ja vähemmän trollausta. Yllättäviä viihdehelmiä sitten vähemmän.

Annan ääneni 50-50, ihan periaatteesta.

[/quote]

No mutta, eihän tarkoitus ole mollata, vaan leikkimielisesti selvittää mielipiteitä :) Eikä tarkoitus ole lytätä ketään, ihan hauskaahan palstailun pitäisi olla! :D

Vierailija
7/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on oikeille naisille, plussa halipusupuppelipuuääliöille. Ja kuutonen puki mun tunteet paremmin sanoiksi. Mä rakastan sua #6!

Vierailija
8/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikku hiljaa siirtynyt plussalta tänne.Plussa on nykyään kuollut mesta,ja nekin vähäiset keskustelut ovat tylsiä.Pari kolme nimimerkkiä kehuskelevat toisiaan kilpaa,samalla kehuskellaan omilla ansioillaan.Kunnon juttuja ei ole ollut aikoihin.

Vierailija
9/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussalla on hyvät blogit, mutta foorumi on ihan wt.