Kuka tuo Kirsi Piha on?
Joo muistan kyllä että poliitikko on ollut useita vuosia, mutta millä meriiteillä ja kokemuksella pormestariksi? Ei tietääkseni ole ollut edes ministeri?
Kommentit (133)
Kirsi Piha on omiin sanoihinsa rakastunut päällepuhuja, jolla outo vietti avioitua sarjapettäjien kanssa. Mutta parempi hänkin on kuin karmiva Rydman. Kertoo paljon puolueesta, jos nämä kaksi hyytävää olentoa ovat parasta mitä heillä on antaa pääkaupungille.
Mä luulin että tää on joku hörhö, joka on löytänyt sisäisen rauhansa Bolivian viidakossa avocadoja kasvattelemalla. Ja nyt pyrkii pormestariksi.
Sietämättömän itserakas opportunisti.
Kokoomusnaiset taisivat tosiaan olla merkittävä joukko T.Halosen pressaksi valintaa tukemassa. Koska Nainen. K.Piha kai siellä taustahäärääjänä silloin. Saa nähdä mitä nyt käy. Nyt on kriittisellä vaikeaa, jos äänestää kokoomusta = Kirsiä, ei hyvä, jos ei äänestä, vaan protestiääneksi jäävää J-Ha -> niin sitten Anni tai Nazima, tarviiko edes sanoa.
Piha käyttäytyy edelleenkin kuin hän olisi uusi ja nuori kiinnostava hahmo. Tätien lehdet tietysti ovat vahvistaneet hänelle sitä kuvaa. Vuosia jauhanut eroaan lehdessä. Jos olisin uusi mies, olisin aika ärsyyntynyt siitä, että vaimo tilittää eroaan suurten lehtien kansissa vuosia häiden jälkeenkin vielä.
Nazima on uusi, raikas ja osaavampi. Ei vaikuta niin itsekkäältä, huomionhakuiselta ja lapselliselta kuin kuitenkin jo vanha Kirsi. Vanhuus ei haittaa, mutta jos vanha ihminen kihertää ja olettaa jatkuvaa huomiota, se on vaivaannuttavaa. 90-luvulla tuollainen riitti mediahuomioon, ei riitä enää. Hyvin ysärimäinen tunnelma hänessä.
Kuullut myös pahaa entisiltä työntekijöiltään. Että ei osaa ottaa kritiikkiä vaan kärkkäästi kääntää sen geneerisiin lässytyksiin "aina joku tekee jotakin..." "sano mulle missä ei..." tms logiikka. Koskaan vika ei ole omassa adhd-tyyppisessä ideoinnissa ja maanisessa työntekemisessä, jossa pääpainona työnvauhti, ei suunnittelu tai tutkiminen. Koko ajan pitää näyttää, että minäminäminä tein töitä vapaa-ajallakin. En haluaisi esimieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Piha on omiin sanoihinsa rakastunut päällepuhuja, jolla outo vietti avioitua sarjapettäjien kanssa. Mutta parempi hänkin on kuin karmiva Rydman. Kertoo paljon puolueesta, jos nämä kaksi hyytävää olentoa ovat parasta mitä heillä on antaa pääkaupungille.
Päällepuhuminen on aina hyvin paljastava piirre ihmisessä, etenkin kun jatkuva tapa. Kyllä se aina itserakkaudesta ja huomiontarpeesta kiinnostaa. Ellei sitten nepsy-oire joillakin, ettei kykene editoimaan puheensa määrää. Kirsillä se vaikuttaa ihan vain itserakkaudelta, oma juttu toisen juttua tärkeämpi.
Kirsi Piha symppaa Juhana Vartiaista. Twitterissä on peruskokoomuslainen, että työntekijöillä liian hyvät oikeudet Suomessa, tuet passivoi, sosiaaliturvaa pitää leikata, yrittäjiä riistetään ym. Jokseenkin ärsyttävä minäminä-hahmo, muut ei osaa viestiä mutta kun osaan sanoa paska niin olen rohkea ja ainutlaatuinen viestijä. Mieluummin Sinnemäki kuin tämä.
Myös se Taru Tujunen on aivan hirveä.
Muistan siitä Temosen omituisesta dokkarista palaverit Sauli Niinistön kampanjasta. Jenni Haukio oli ystävällisenä, sivistyneenä, kohteliaasti ja kauniisti käyttäytyen pitäytymössä ennalta sovitussa suunnittelussa, oli vielä mukana kampanjassa, ammattilaisena hänkin.
Tujunen valtavine kehoineen ja äänineen näytti avoimesti turhautumisensa Haukion rauhalliseen ja muut huomioivaan puhetyyliin tai mikä nyt ärsyttikään. Hän jyräsi ja puhui päälle todella huonokäytöksisesti, kuten joku koulunpihan bulldoggimainen kiusaaja, jonka ainoat keinot ovat toisia suurempi koko ja pahantahtoinen tarkka huomiointi. Häneen verraten Kirsi Piha oli suorastaan miellyttävä tai ainakin rauhallinen, asiallinen, älykäskin. Mutta he pelasivat slelaista yhteistä jyräämistä. Kukaan ei uskaltanut sanoa kaksikolle vastaan. Vaikuttivat kahdelta myrkylliseltä akalta, jonka on aina saatava haluamansa. Tuli kylmät väreet heistä.
Haukio poistui kampanjasta. Tujunen ja Piha olivat hyvin epäkohteliaita häntä ja muita kohtaan. En koskaan suostuisi työskentelemään kummankaan kanssa ja suhtaudun varauksella keneenkään, joka suostuu siihen. Mitä enemmän hehkuttaa Ellun kanojen lapsellisia juttuja, sen kauempana tyypistä jo olen. Tällaisia ihmisiä työelämässä aina silloin tällöin tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Piha symppaa Juhana Vartiaista. Twitterissä on peruskokoomuslainen, että työntekijöillä liian hyvät oikeudet Suomessa, tuet passivoi, sosiaaliturvaa pitää leikata, yrittäjiä riistetään ym. Jokseenkin ärsyttävä minäminä-hahmo, muut ei osaa viestiä mutta kun osaan sanoa paska niin olen rohkea ja ainutlaatuinen viestijä. Mieluummin Sinnemäki kuin tämä.
Kirsi Piha ei todellakaan tue minkäänlaista tasa-arvoa, ole lähelläkään mitään, että kaikkien lapsille samanlaiset oikeudet.
Ammattimanipuloija kun on, on osannut rakentaa vähän sellaista imagoa, että on punavihreyteen kallellaan. Vihreyteen ehkä vähän, mihinkään muuhun ei. Rahaa rikkaille, siinähän se Kokoomuksen linja tiivistettynä on.
Minä äänestän ihan Naziman takia demareita. Olen oppinut tuntemaan hänet työn kautta, on tosi asiallinen, yhteistyökykyinen, ratkaisua hakeva, eikä mikään hörhö tai ääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa persoona. Puolisosta voi lehdistö kaivaa meetoo juttuja.
Kerro toki lisää.
Puolison tekoset eivät liity Pihan osaamiseen.
Eivät ehkä osaamiseen, mutta miten itse suhtaudut naiseen, jonka aviomies vokottelee nuoria alaisiaan? Itse tunnen sääliä, mutta jos jää sellaiseen suhteeseen selvästi tällaiset tietoonsa saatuaan, pidän vähän osasyyllisenä, asian siunaajana. Etenkin jos tämä jatkuu pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän ihan Naziman takia demareita. Olen oppinut tuntemaan hänet työn kautta, on tosi asiallinen, yhteistyökykyinen, ratkaisua hakeva, eikä mikään hörhö tai ääri.
Ehdottomasti pätevin vaikutelma. ( omasta näkövinkkelistä vain miinusta, että eräät aikamme ilmiöt näyttäytyvät hänellekin luonnonvoimina, johon on vain sopeuduttava, ne joista niitä kv. soppareita yms.)
erak kirjoitti:
Sietämättömän itserakas opportunisti.
Nainen Marinin imagon takana, tykkää näistä vasemmistolaisista. Luuken, että demarien johto on tehnyt diilin kokkareiden johdon kanssa, kokoomus valitsee pormestariehdokkaaksi vihreää politiikkaa ja Marinia tukevan Pihan, jota äänestää myös demarit (myös Nasima häviää tämän pelin). Palkkioksi kokkarit saa hallituspaikan, ja kepu heivataan ulos hallituksesta. Näin tämä menee.
Sinipunahallitusta suunnittelevat, ja mukana tietenkin myös vihreät, koska Piha kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan siitä Temosen omituisesta dokkarista palaverit Sauli Niinistön kampanjasta. Jenni Haukio oli ystävällisenä, sivistyneenä, kohteliaasti ja kauniisti käyttäytyen pitäytymössä ennalta sovitussa suunnittelussa, oli vielä mukana kampanjassa, ammattilaisena hänkin.
Tujunen valtavine kehoineen ja äänineen näytti avoimesti turhautumisensa Haukion rauhalliseen ja muut huomioivaan puhetyyliin tai mikä nyt ärsyttikään. Hän jyräsi ja puhui päälle todella huonokäytöksisesti, kuten joku koulunpihan bulldoggimainen kiusaaja, jonka ainoat keinot ovat toisia suurempi koko ja pahantahtoinen tarkka huomiointi. Häneen verraten Kirsi Piha oli suorastaan miellyttävä tai ainakin rauhallinen, asiallinen, älykäskin. Mutta he pelasivat slelaista yhteistä jyräämistä. Kukaan ei uskaltanut sanoa kaksikolle vastaan. Vaikuttivat kahdelta myrkylliseltä akalta, jonka on aina saatava haluamansa. Tuli kylmät väreet heistä.
Haukio poistui kampanjasta. Tujunen ja Piha olivat hyvin epäkohteliaita häntä ja muita kohtaan. En koskaan suostuisi työskentelemään kummankaan kanssa ja suhtaudun varauksella keneenkään, joka suostuu siihen. Mitä enemmän hehkuttaa Ellun kanojen lapsellisia juttuja, sen kauempana tyypistä jo olen. Tällaisia ihmisiä työelämässä aina silloin tällöin tulee vastaan.
Miten se menikään? Haastoiko Piha Temosen oikeuteen, että näitä ei olisi saanut näyttää? Vai miten se meni? Temonen väitti, että tietysti ovat nähneet kuvaajat paikalla ja oli sovittu. Oli draamaa jonkinlaista, en tiennyt ketä uskoa, mutta muistan Pihan ja Temosen olleen raivona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se menikään? Haastoiko Piha Temosen oikeuteen, että näitä ei olisi saanut näyttää? Vai miten se meni? Temonen väitti, että tietysti ovat nähneet kuvaajat paikalla ja oli sovittu. Oli draamaa jonkinlaista, en tiennyt ketä uskoa, mutta muistan Pihan ja Temosen olleen raivona.
Ainakin jossan talkshowssa kävivät tätä oikeutta. Kirsi Piha ja Temonen.
Mieleeni jäi, että Temosella oli oikeus kuvata näitä palavereja. Ei elokuvia kuvata millään salakameralla eli ovat tienneet tietenkin, että kuvataan. Mutta jotenkin Kirsi Pihan mielestä sai kuvata, mutta ei näyttää. Muistan, että tuli tunnelma lasten hiekkalaatikkoriidasta. Siis Kirsi Piha.
Vierailija kirjoitti:
On ollut kansanedustaja ja meppi.
Tunnetuimpia kokoomuspoliitikkoja, vaikkei politiikassa pitkään aikaan. Medianäkyvyyttä runsaasti, arvostettu yli puoluerajojen.
Huomattavasti enemmän arvovaltaa ja uskottavuutta kuin vaikkapa Sinnemäellä.
Jostain syystä hänestä ei ole jäänyt mieleen oikein muuta kuin naistenlehtijuttuja. Että mitä ne poliittiset meriitit olivatkaan, en nyt muista ollenkaan. Mukava ihminen varmasti kuitenkin. Olkio niitä ns. Benin tallilaisia?
Harmi, että kokoomuksesta ei tunnu löytyvän halukkaita pormestariksi. Koska hätätilassa voisin äänestääkin Halla-Ahon torjumiseksi. Viimeksikin äänestin Vapaavuorta. Piha ei ole samalla tavalla mielestäni Sinnemäkeä parempi kuin J. Vapaavuori oli, silloin kuin vastakkainasettelu oli heidän välillään.
t. poliitiikka jo pitkään seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tää on joku hörhö, joka on löytänyt sisäisen rauhansa Bolivian viidakossa avocadoja kasvattelemalla. Ja nyt pyrkii pormestariksi.
Se on Kirsi Salo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Piha ei todellakaan tue minkäänlaista tasa-arvoa, ole lähelläkään mitään, että kaikkien lapsille samanlaiset oikeudet.
Ammattimanipuloija kun on, on osannut rakentaa vähän sellaista imagoa, että on punavihreyteen kallellaan. Vihreyteen ehkä vähän, mihinkään muuhun ei. Rahaa rikkaille, siinähän se Kokoomuksen linja tiivistettynä on.
Miksi sen tallissa olevat toimittajat sitten tukevat mediassa Marinia?
Vapaavuori heivattiin Pihan tieltä pois, ja Mika Anttonen Vapaavuoren tieltä olympiakomitean johdosta. Mitäs Anttoselle ja Stubbille on luvattu? Sarkomaa vaan ehkä kylmästi sivuutettiin.
Hillotolppia kokkareille, kun Marin saa luojansa Helsingin johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa persoona. Puolisosta voi lehdistö kaivaa meetoo juttuja.
Kerro toki lisää.
Puolison tekoset eivät liity Pihan osaamiseen.
Eivät ehkä osaamiseen, mutta miten itse suhtaudut naiseen, jonka aviomies vokottelee nuoria alaisiaan? Itse tunnen sääliä, mutta jos jää sellaiseen suhteeseen selvästi tällaiset tietoonsa saatuaan, pidän vähän osasyyllisenä, asian siunaajana. Etenkin jos tämä jatkuu pitkään.
Suhtaudun ehdottomasti myötätunnolla. Mutta tuo nyt ei ole asia, jolla arvioin kenenkään ammattipätevyyttä mihinkään suuntaan. En siis silti äänestä häntä pormestariksi.
eri
Tiedän kokemuksesta. Ei se nyt ehkä tuohon aikaan ihan niin paha ollut kuin Marin. Marinia nyt tosin voi potkia Rinne. Brysselistä lähtien muuten. Jos Rinne patisti sen tekeen sen sopparin siellä?