Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tuo Kirsi Piha on?

Vierailija
29.11.2020 |

Joo muistan kyllä että poliitikko on ollut useita vuosia, mutta millä meriiteillä ja kokemuksella pormestariksi? Ei tietääkseni ole ollut edes ministeri?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellun Kanoissa johtajana, joku viestintä- tai strategiajohtaja.

Vierailija
22/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myöhässä reppu ja kevytpepsipullo mukana valiokuntakokouksiin ja lähti aina kesken pois.

Pongaili pepsodenttihymy päällä toimittajia eduskunnan kahvilassa ja pääsi sitä kautta naistenlehtiin. Siinä päällimmäiset meriitit.

Oikeastaan sopisi oikein hyvin Helsingin ammattitaidottomaan mädättäjäpormestarijoukkioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoona. Puolisosta voi lehdistö kaivaa meetoo juttuja.

Vierailija
24/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea ei jaeta mihinkään ulkomaalaisille niinkuin nää luulee .

Vierailija
25/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut kansanedustaja ja meppi.

Tunnetuimpia kokoomuspoliitikkoja, vaikkei politiikassa pitkään aikaan. Medianäkyvyyttä runsaasti, arvostettu yli puoluerajojen.

Huomattavasti enemmän arvovaltaa ja uskottavuutta kuin vaikkapa Sinnemäellä.

Kyllä ja ollut Helsingin kaupunginvaltuustossa  myös, joten tuo kunnallispolitiikka on tuttua. Voisi olla ihan hyvä kilpailija Sinnemäelle, oli aikoinaan äänikuningatar.

Kauppiksesta valmistunut, joten sopiva koulutuskin.

Että millä tavalla sopiva koulutus tuo on juuri pormestariksi?

Vierailija
26/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobody. 

Vierailija
27/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kiroilemaan tuo Kirsi Piha. V*ttu sitä ja v*ttu tätä. Varmaan ollut sillä Saku Tuomisella kestämistä.

Ei anna suunvuoroa muille ollenkaan, vaan kälättää itse koko ajan.

Taru Tujunenkin olisi uskottavampi ehdokas pormestariksi.

Vierailija
28/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetuimpia kokoomuspoliitikkoja, vaikkei politiikassa pitkään aikaan. Medianäkyvyyttä runsaasti, arvostettu yli puoluerajojen.

Ei ole ikinä ollut millään vastuupaikoilla. Vain tavallinen kansanedustaja ja meppi. Olikohan kokoomuksen varapuheenjohtajakaan koskaan? Ei varmaan ainakaan 1. varapuheenjohtaja. Mediassa ollut kyllä paljon kun oli hoikka ja nätti nainen nuorena.

Vierailija
29/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Medianäkyvyyttä on ollut paljon mutta onko hän silti ollut vain kansanedustaja?

Myös meppi.

90-luvulla mepiksi pääsi helpolla kun kokeneemmat poliitikot eivät olleet kiinnostuneita. Nykyisin mepiksi pääseminen on jo huomattavasti vaikeampaa.

Vierailija
30/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt kaikkiin julkkispoliitikkoihin. Olen väsynyt siihen että kun ura alkaa tökkiä niin heittäydytäänkin politiikkaan. En nyt edes puhu tästä ihmisestä vaan yleisesti vaan. Haluan että politiikassa on asiantuntijoita ja esim. kaupunkisuunnittelua opiskelleita tutkijoita. Tai muita vaan "oikeita" ihmisiä jotka oikeasti ymmärtävät mitä päättävät, yrittäen parantaa koko yhteiskuntaa.

Vierailija
31/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuttaja.

Pormestarisuosikki. "Minä haluan, että Helsinki on avoin ja monikulttuurinen. Se on sitä Helsinkiä, missä minä haluan asua ja olla.”- Kirsi Piha

Vierailija
32/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvännäköinen 30 vuotta sitten ja pääsi telkkariin, koska kypsemmät herrasmiehet tykkäsivät.

Siitä se sitten lähti. 

Vierailija
33/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hienoa, jos pormestaritaistossa olisi kolme pyöräilyfania eli Piha, Halla-aho ja Sinnemäki ja yksi autonainen eli Nazima, joka ainoana näistä kannattaa Malmin lentokentän säilyttämistä.

Vierailija
34/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko monikulttuuriseen Helsinkiin myös venäläisten oikeus ostaa asuntoja eduskuntatalon ja puolustusministeriön lähettyviltä?

Vai koskeeko monikulttuurisuus vain luku- ja kirjoitustaidottomia, joista ei ole uhaksi eliitille, mutta sitäkin enemmän kadunmiehelle?

Vierailija
35/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aholaisia alkoi jo pelottamaan selvästi. 

On se waa waigee nimi!

Vierailija
36/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Nazima valitaan.

Vierailija
37/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko monikulttuuriseen Helsinkiin myös venäläisten oikeus ostaa asuntoja eduskuntatalon ja puolustusministeriön lähettyviltä?

Vai koskeeko monikulttuurisuus vain luku- ja kirjoitustaidottomia, joista ei ole uhaksi eliitille, mutta sitäkin enemmän kadunmiehelle?

Olin kommentoimassa Pihan mönikylddyyrisyyslausuntoa minäkin, mutta jäi sensuurin hampaisiin. Omasta mielestäni Helsingissä on jo riittävästi lukutaidottoman, taikauskoisen, naisvihamielisen kylddyyrin edustajia.

Luulen että Pihan mielestä monikylddyyrisyys tarkoittaa laajaa ravintolatarjontaa.

Vierailija
39/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kommentoimassa Pihan mönikylddyyrisyyslausuntoa minäkin, mutta jäi sensuurin hampaisiin. Omasta mielestäni Helsingissä on jo riittävästi lukutaidottoman, taikauskoisen, naisvihamielisen kylddyyrin edustajia.

Luulen että Pihan mielestä monikylddyyrisyys tarkoittaa laajaa ravintolatarjontaa.

Kun asuu etu-töölössä niin on ihkua olla trendikäs ja haluta monikulttuurisuutta. Sivistysmaissa toine monikulttuuri-trendi meni jo, Pariisissa, Lontoossa ja NYCssä ie oo enää kuumista hottia. Kirsi on vähän nyt jäljessä suurista trendeistä.

Vierailija
40/133 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benin tallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi