Hölmöin/vastenmielisin työtarjous, jonka olet työkkärin kautta saanut?
sinun mielestäsi hölmöin. Muut voivat olla siis mitä mieltä tykkäävät, mutta nyt kysytään sinun mielipidettäsi.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:26"]
No aikanaan, kun olin valmistumisen jälkeen työttömänä, työ kuin työ kelpasi eikä ollut minun mielestä yhtään vastenmielistä työtä. Olen ollut siivojana, grillin myyjänä, kaupassa hyllyjen täyttäjänä, vanhainkodissa siivooja/vanhusten hoitaja yms.
[/quote]
Kiva varmaan päteä, mutta luepa näitä juttuja nyt ajatuksen kanssa. Mikä siinä on ettei voi ajatella mitään muuta kuin että "ei niille työ kelpaa", vaikka tässäkin on monta kummallista tapausta, missä ei kelpaamattomuudesta ole kyse. Mutta kaipa sä olisit ottanut vaikka sydänkirurgin pestin sitten...kummallinen ei ole sama asia kuin että työ ei kelpaa, ymmärrystä peliin!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:29"]Palkkatuetut työt jossa työnantaja ei käytä penniäkään palkkaan vaan työllistää reilun 1000 euron kk-palkalla.[/quote]
Kai tiesit, että tuollaiseen työpaikkaan kelpaa vain pitkäaikaistyötön, josta ei oikeasti ole työelämään?
[/quote]
Paskapuhetta. Mutta tuon harhan takia ei pidäkään koskaan työn mainita olleen palkkatukityö. Itsekin olen nyt vakinaisessa työssä saatuani ensin hyvää kokemusta palkkatukityöstä. Ihan normaali ihminen olen ja huomattavasti fiksumpi kuin esimerkiksi sinä, koska minulla ei ole harhakuvitelmia, joita pitäisin ehdottomana totuteena. Minä kun tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat työllistyneet sinne palkkatukipaikkaansa vakituisesti. itse sain paremman paikan toisaalta, mutta kaltaistesi hölmöjen takia vain lähipiirini ja entinen työnantajani ja muutama työkaveri tietää työn olleen palkkatuettu. Edes kaikki ko. firman työntekijät eivät sitä tiedä/tienneet saamieni tietojen mukaan.
No ollessani 18- vuotias ilmoittauduin työkkäriin, jossa tympeä lihava täti ilmoitti että olisi hitsaajan paikka vapaana. Olin aika varma, että hitsaamiseen tarvitaan jokin koulutus, mutta täti sanoi, ettei ilmoituksessa ainakaan sellaisesta mitään mainita ja että minun pitäisi sitä hakea. Tuntui turhauttavan typerältä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:17"]
sinun mielestäsi hölmöin. Muut voivat olla siis mitä mieltä tykkäävät, mutta nyt kysytään sinun mielipidettäsi.
[/quote]
Implikoit, että työkkäristä tarjottaisiin töitä ikinä?
Fyysistä iltatyötä autopajalla.Konepeltien kantamista korjaajille jne. Kaikki meni hyvin siihen asti kun kuulin palkan. Työaika päivittäin 13.00-19.30 ja liksa 6 euroa tunnilta.