Maksihameet ovat muotia, mutta kuka uskaltaa käyttää niitä...?
eikö ole vaarana, että ihmiset luulevat, että maksihameen käyttäjä kuljeskelee yöpaidassa julkisilla paikoilla... onhan noissa huomattava yhdennäköisyys.
Kommentit (20)
Mikä maksihame? Linkkiä?
Onneksi voin pukea mitä tykkään päälleni, enkä ole kauppaketjujen muodin orja!
Miten maksihameen voi yhdistää yöpaitaan? Itse käytän niin maksihametta kuin maksimekkoakin, enkä häpeä.
Minulla oli pitkä räikeä kukallinen viime kesänä kun olin raskaana. Peitti mahaa mukavasti ja helteillä myös turvonneet jalat eivät paistaneet kaikille. Käytin mekkoa jopa serkun pihahäissä.
ap tarkoitti maksimekkoa. Kyllä osa niistä näyttää aika yöpaitamaisilta. etenkin trikoiset.
ap
Käytän sekä maksimekkoa, että maksihametta :) Pitää vaan kantaa niitä tyylillä.
Sehän saattaapi olla ettei ap kykene tähän.
Rohkeesti vaan! :) Niiden kanssa sopii ihanasti korkkarit (arkenakin) ja tuntee olonsa jotenkin tosi naiselliseksi! Tosin en suosittele niiden kanssa pyöräilemistä... :/ Huonosti kävi sille hameelle.
Entä lyhyet naiset? Kannattaako edes haaveilla maxihameesta tai mekosta? :/
Pikaisella googlauksella toteaisin, että mun päälleni ei tuommosta tule... Osassa kuvista laihatkin näyttivät läskeiltä noissa mekoissa... Ei siis tosiaan mitään maximekkoa valmiiksi läskille. Tyydyn ihan omankokoisiin vaatteisiin.
Minä ainakin suosin maksia. Olen vaaleaihoinen ja jalassani on karmaiseva leikkausarpi. Peitän ne näkymät ilomielin kankaalla ja aivan sama mitä muut siitä ajattelevat.
Olkoon miten muotia vaan, mutta minun kauniit sääreni eivät kesällä sellaisiin peity! :) Puolihame saa passata edelleen.
Mulla on jumbotissit ja omenavartalo. Näyttäis aika seksikkäältä varmaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 00:11"]
Mulla on jumbotissit ja omenavartalo. Näyttäis aika seksikkäältä varmaan.
[/quote]
hih. sama täällä
Sopiiko maksihame lyhyelle päärynävartaloiselle? Mun lantio, reidet ja sääret on paksut. Haluaisin kesällä niin paljon piilottaa mun jalat kokonaan hameen alle, mutta näyttäisinkö ihan naurettavalta maksihame päällä, eli sopiiko se vaan pitkille? Inhoan mun paksuja pohkeita ja reisiä. Shortsit tai lyhyemmät hameet korostaa niitä entisestään. Farkuissakaan ei ole kivaa koko kesää olla... Mulla on lisäksi pienet rinnat ja kapeahko vyötärö, mikä vain korostaa alavartalon isoa kokoa. Argh.
Rakastan kesää, mutta pukeutuminen aiheuttaa aina harmaita hiuksia.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 01:17"]
Sopiiko maksihame lyhyelle päärynävartaloiselle? Mun lantio, reidet ja sääret on paksut. Haluaisin kesällä niin paljon piilottaa mun jalat kokonaan hameen alle, mutta näyttäisinkö ihan naurettavalta maksihame päällä, eli sopiiko se vaan pitkille? Inhoan mun paksuja pohkeita ja reisiä. Shortsit tai lyhyemmät hameet korostaa niitä entisestään. Farkuissakaan ei ole kivaa koko kesää olla... Mulla on lisäksi pienet rinnat ja kapeahko vyötärö, mikä vain korostaa alavartalon isoa kokoa. Argh.
[/quote]
juuri sulle maksimekko sopii täydellisesti! Kstot vsan sellaisen mallin, missä on vyötärö!
[/quote]
Joku A-linjainen mekko jossa helma yltää yli pohkeiden on paljon parempi, etenkin kun olet lyhyt. Kannattaa myös satsata tyylikkäisiin kenkiin.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 04:44"]
[/quote]
Joku A-linjainen mekko jossa helma yltää yli pohkeiden on paljon parempi, etenkin kun olet lyhyt. Kannattaa myös satsata tyylikkäisiin kenkiin.
[/quote]
Tuon pituinen mekko kyllä saattaa saada jalat näyttämään vielä lyhyemmiltä ja paksummilta, eli kannattaa olla tarkkana.
Jippii just sopivia minulle 178cm ja 65kg.
En sitten tiedä millaisissa hepenissä jotkut nukkuvat, jos maksimekon voi sotkea yöasuun. Ite nukun esim. t-paidassa ja flanellihousuissa tai trikoisessa mekossa. Maksihamekin mulla on, se on vaaleanbeigeä satiinia ja käytin sitä viimeksi kesällä häissä, yläosana toppi ja musta lyhyt jakku.
Hyvä vaan että yleistyy. Enää en näytä niin hörhölle jos lähden taas yöpaidassa ulos :)