Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei huvita enää yskiä.

Vierailija
10.03.2014 |

Räkä ei tule nenästä vaan jonnekin hengitysteihin jää vangiksi. Yskin siis sitä räkää irti. Yskin ja yskin. Ja yskin. Koko helvetin ajan.

 

Ei huvita. Iskekää vaikka taju pois, mutta enää en yski.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän