Lue keskustelun säännöt.
Minua ei huvita enää yskiä.
10.03.2014 |
Räkä ei tule nenästä vaan jonnekin hengitysteihin jää vangiksi. Yskin siis sitä räkää irti. Yskin ja yskin. Ja yskin. Koko helvetin ajan.
Ei huvita. Iskekää vaikka taju pois, mutta enää en yski.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla