Mitä voit päätellä elämästäni ruokaostosteni perusteella?
-ananaskookosvettä
-steviaa
-2 kpl kookostaatelipatukoita
-popcorninmakuista teetä
-popcornimaustelajitelma (juusto, vaahterasiirappi, vanilja, chili&lime)
-täysjyvämatzoja (juutalainen voileipäkeksintapainen tuote)
-sitruunantuoksuista talouspaperia
-2 pakettia nenäliinoja
-1 kg luomuomenoita
-1 kg luomu mansikoita
-500 g tomaatteja
-mozzarellaa
-3 kpl pakkaus Mojito-Soleroita
-Ben&Jerry's Karamel Sutra jäätelöä
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:44"]
Vihreä tai kommari, joka saa ilmaisrahaa yhteiskunnalta (opiskelija tai Pyryn ja Tuiskun kotiäiti). Haukkuu perussuomalaisia äänestäviä ja ajattelee olevansa suvaitsevainen.
[/quote]En saa ilmaisrahaa. Ajatausmaailma ehdottomasti lähempänä vihreitä kuin perussuomalaisia. Pidän itseäni suvaitsevaisena.
lontoossa auva sinkkunainen joka on epävarma itsestään
Jostain syystä AV antaa väärän kommentin lainatessa, mutta syon luomua koska uskon, että se on turvallisempaa ja tuoretuotteissa mielestäni huomaa myös eron maussa. Rakastan kokeilla uusia tuotteita ja joka kerta koitan ostaa ainakin yhden ennenkokeilemattoman tuotteen. Tällä kertaa mukaan tuli useampikin, etenkin toi popcornitee kuulostaa varsin mielenkiintoiselta... AP
Niin ja ihan normaalituloinen täälä hetkellä. AP
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:46"]
Ikuinen laihduttaja. Yrität luomutuotteilla "korvata" valtavaa määrää lisäaineita. Pidät asuntoasi puhtaana ja sinulla on 1 lapsi. Olet sinkku.
[/quote]Jonkin verran haluaisin laihtua, mutta ei koskaan mitään suuria paino-ongelmia ollut. Ei siis lapsia ja olen sinkku. Asunto on puhdas.
Asut lontoossa ja haluat olla erilainen (mutta olet samanlainen kuin muut hippies asuinalueellasi, koska hekin haluavat olla "erilaisia" ja syövät samaa kuin sinä)
En asu New Yorkissa. Haluaisin kyllä... Lontoo oli oiken arvattu. En ole lainkaan epävarma ja sosiiaalinen elämä on vähän liiankin vilkas tällä hetkellä. AP
En halua olla erilainen vain voidakseni sanoa olevani erilainen. Lähinnä olen vain kiinnostunut uusista kokemuksista. AP
Olet melko nuori. Identiteetiltäsi kaupunkilainen. Et laita ruokaa. Yrität olla terveellinen, mutta et oikeasti onnistu siinä. Sinkku (no sen jo kerroitkin). Tykkäät kokeilla uusia asioita, ennakkoluuloton. Mielihyvähakuinen, pidät herkuttelusta. Pinnallinen (kuka ostaa sitruunantuoksuista talouspaperia?)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:11"]
Olet melko nuori. Identiteetiltäsi kaupunkilainen. Et laita ruokaa. Yrität olla terveellinen, mutta et oikeasti onnistu siinä. Sinkku (no sen jo kerroitkin). Tykkäät kokeilla uusia asioita, ennakkoluuloton. Mielihyvähakuinen, pidät herkuttelusta. Pinnallinen (kuka ostaa sitruunantuoksuista talouspaperia?)
[/quote]Olen kolmekymppinen, Laitan ruokaa muutaman kerran viikossa, en hirveesti viitsi yhdelle kokata. Tykkään syödä ulkona. Olen ennakkoluuloton, mielihyvähakuinen ja kokeilen uusia asioita. Herkuttelen. En tosin näe yhteyttä pinnallisuuden ja sitruunantuoksuisen talouspaperin välillä. Kuten en myöskään ymmärrä miksi joku kuvittelee minut neitsyeksi ruokavalioni perusteella...
Asut New Yorkissa.