Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein vastaat "anonyyminä" omiin aloituksiisi?

Vierailija
07.04.2014 |

Eli kuinka usein vastaat tällä palstalla itse aloittamaasi ketjuun esittäen, että et ole aloittaja? Esim. annat itsellesi neuvoja johonkin ongelmaan?

Hävettää myöntää, mutta itse sorrun tähän melko usein.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh hankkikaa elämä

Vierailija
2/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  koskaan. En myöskään peukuttelu omia vastauksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymykseen ei muuten tule vastauksia kommentoin mielelläni jotakin muuta kuin up yms.

Vierailija
4/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa omiin aloituksiin. Elämä on lyhyt, mitä järkeä.

Vierailija
5/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Joskus jos heitän jonkun todella hyvän läpän tänne, sellaisen joka naurattaa mua jälkeenpäinkin, saatan myöhemmin peukuttaa ylöspäin. Tätä tapahtuu ehkä kerran vuodessa. :D

Vierailija
6/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tappelin itseni ja neljän sivupersoonani kanssa lähes yksin kokonaisen ketjun läpi, jossa taisi itse asiassa olla neljä kokonaista sivua! :D Osa taisi vaan seurata sitä uteliaasti sivusta, tai aika monikin koska lukijoita oli huimasti! :D

Vierailija
7/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin, jos aloitukseni tippuu seuraaville sivuille. *häpeän*

Vierailija
8/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:02"]

En ikinä. Joskus jos heitän jonkun todella hyvän läpän tänne, sellaisen joka naurattaa mua jälkeenpäinkin, saatan myöhemmin peukuttaa ylöspäin. Tätä tapahtuu ehkä kerran vuodessa. :D

[/quote]

Tuosta tuli mieleen: Kerran katsoin jotain tekstiä täällä että onpas nokkelasti kirjoitettu ja hyvin vertailtu ja hekottelin hulluna, kunnes tajusin että se oli sataprosenttisesti minun kirjoittama melkein vuoden takaa! Ilahduin, sillä olen pitänyt itseäni keskinkertaista hieman surkeampana, eli se oli mukava riemuvoitto kerrankin :-))) Oli saanut paljon peukkuja.

Vierailija
9/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 korjaa kun teksti karkasi: sillä olen pitänyt itseäni keskinkertaista hieman surkeampana ja tylsempänä kirjoittajana,

Vierailija
10/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun en saa vastauksia, niin vastaan puutaheinää. Johan alkaa oikeita vastauksia tulla.

Vierailija
11/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:05"]

Silloin tällöin, jos aloitukseni tippuu seuraaville sivuille. *häpeän*

[/quote]

Komppaan. *häpeää myös*

Vierailija
12/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kaikkiin avauksiini joita tehtailen aiheesta kuin aiheesta

Vierailija
13/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn joskus kommentoimassa jotain ympäripyöreää jos ketju tippuu heti muille sivuille.

Vierailija
14/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaa, ei täällä taidakaan mun lisäksi olla kuin viis muuta..... Olen kuvitellut, että täällä on vilkastakin, kun vastauksia tulee, mutta mammathan vastaileekin itse itselleen!

Vierailija
15/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:08"]

Silloin kun en saa vastauksia, niin vastaan puutaheinää. Johan alkaa oikeita vastauksia tulla.

[/quote]

Jep, eikös se joku mietelause tmv. ollut tyyliin että "nopein tapa saada vastaus kysymykseensä internetissä ei ole esittää kysymys, vaan esittää väärä vastaus" :D

Vierailija
16/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin että onko joku idiootti jonka kanssa tappelee yhdessä ketjussa, se kiva kaveri toisessa.

Vierailija
17/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia onkin niin, että kun pohtii esim. omaa ongelmaansa ja on kirjoittanut asian auki, niin "silmät avautuu" ja keksii itse hyvän ratkaisun. :)

Yksi keinohan selvitellä omia huolia on, että miettii sitä sen kautta, kuinka neuvoisi tai lohduttaisi ystävää samanlaisessa ongelmassa.

Vierailija
18/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:22"]Joskus mietin että onko joku idiootti jonka kanssa tappelee yhdessä ketjussa, se kiva kaveri toisessa.

[/quote]

Todennäköisesti

Vierailija
19/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihmisillä ylimääräistä aikaa ja tekemisen puute, jos itsensä kanssa palstalla keskustelee. Mihin tämä maailma menee!?

Vierailija
20/44 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:24"]No on ihmisillä ylimääräistä aikaa ja tekemisen puute, jos itsensä kanssa palstalla keskustelee. Mihin tämä maailma menee!?

[/quote]

Jotenkin työpäivät on kulutettava