Tuleeko muille ihan köyhä olo, jos tarjotaan kananmunia ja riisipiirakoita?
Kommentit (14)
Karjalanpiirakat munavoi ja kahvi/tee on ihan mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Tarjotaan missä?
Jossain ulkohuusin takana.
Ap
Itsetehdyt lämpimät karjalanpiirakat mummon reseptillä ja munavoi.
Voiko olla parempaa.
Sehän on ihan parhautta, jos saa sellaisia uunissa paistettuja karjalanpiirakoita (vaikka olisivatkin kaupan pakastealtaasta) ja itsetehtyä munavoita. Ei sitä kotona kuitenkaan jaksa nähdä vaivaa, että itselleen laittaisi. Jos kylässä tuollaista tarjotaan, niin sehän on melkein luksusta!
Riippuu tilaisuudesta. Jos on ainoa tarjottava "juhlissa" niin ei hyvä. Jos on tavallinen tapaaminen/vierailu/kyläily, niin kelpaa mainiosti. Suolainen tarjottava on jopa tervetulleempi vaihtoehto mitä pullat. Jos makeaa haluaa niin sen lisäksi riittävät keksit. Itse olisi vieraana salaa tyytyväinen, ettei aina ole pullaa tai muuta makeaa.
Miten niin köyhä olo? Ihan perinteiset tarjottavat. Tarjoa rinnalla jotakin kevyttä, koska perinneherkut ovat aika raskaita.
Vähän riippuu tilanteesta, jos menen kylään, ja saan karjalanpiirakoita ja munvoita, niin nam nam, jossain isommissa kekkereissä ehkä olettaisin saavani myös kakkua.
Suurlähetystössä olin joskus itsenäisyyspäivänä ja oli talossa leivottuja minikarjalanpiirakoita munavoilla ja kyllä kaikille maistui. Oli tietty muutakin naposteltavaa.
Karjalanpiirakat ,erityisesti itse tehdyt,ovat juhlien parasta antia,perinneruokaa,siis ihan ykkösherkkuja ja munavoi siihen,nam nam! voisin syödä joka päivä pelkästään näitä
Ei tule köyhä olo. Tee munavoita, se on parasta!
Ei tule, vaan erittäin rikas olo. Hieno perinneruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjotaan missä?
Jossain ulkohuusin takana.
Ap
Oletko varma, että kyseessä ei ole viimeinen ateria saunan takana?
Tarjotaan missä?