Kuinka usein vastaat "anonyyminä" omiin aloituksiisi?
Eli kuinka usein vastaat tällä palstalla itse aloittamaasi ketjuun esittäen, että et ole aloittaja? Esim. annat itsellesi neuvoja johonkin ongelmaan?
Hävettää myöntää, mutta itse sorrun tähän melko usein.
Kommentit (44)
Oikeasti en ole mies enkä 28v
-Mies 28v-
Oikeasti en ole mies enkä 28v
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:29"]Hulluja palsta täynnä.
[/quote]
Moi
Miten tehdään aloitus nimimerkillä epätietoinen vaan ei epätoivoinen
Olen patologinen itsenikommentoija. Tämäkin ketju on kokonaan itseni aikaansaannosta!
Miksi kommentoisin aloituksiani ulkopuolisena keskustelijana? En ymmärrä. Jos keskustelu uhkaa tyrehtyä, voi yrittää uppia tai sitten ilmaista asiaansa mielenkiintoisemmin.
onneksi ip-osoitteet ei ole julkisia :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:46"]
Eli kuinka usein vastaat tällä palstalla itse aloittamaasi ketjuun esittäen, että et ole aloittaja? Esim. annat itsellesi neuvoja johonkin ongelmaan?
[/quote]
Jatkuvasti, nytkin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Jatkuvasti, nytkin.
[/quote]
Hei! Mä olen ap etkä sä!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Jatkuvasti, nytkin.
[/quote]
Hei! Mä olen ap etkä sä!
[/quote]
Minä olen oikea ap.
Okei okei, myönnän. Nämä kaikki vastaukset on mun kirjoittamia. :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Jatkuvasti, nytkin.
[/quote]
Hei! Mä olen ap etkä sä!
[/quote]
Minä olen oikea ap.
[/quote]
Palakaa kererttiläiset, MINÄ. OLEN. AP!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Hei vain yksi monista sivupersoonistani. :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Hei vain yksi monista sivupersoonistani. :)
[/quote]
Hei itselleni!
Haluan, että jokaisen aloittamani keskustelun viereen tulee liekkilogo. Se on ainoa syy. Anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:56"]Haluan, että jokaisen aloittamani keskustelun viereen tulee liekkilogo. Se on ainoa syy. Anteeksi.
[/quote]
Mun ei tarvitse vastata omaan ketjuuni kuin apna. Silti lähes jokaisessa ketjussani on liekki.
En koskaan vastaa toisena vastaajana. Joskus olen peukuttanut omia tekstejäni, tajunnut vaata jälkeenpäin omiksi.
Eihän tämä nyt niin vakavaa ole, ettei niin "saisi" tehdä. Jos haluaa keskustelua aikaan, kannattaa laittaa syötti vetämään. Varsinkin vastata jotain typerää tyyliin kysymys: mistähän puiden vihreys johtuu? Vastaus: linnut erottavat vain vihreän värin eli puut houkuttelevat lintuja pesänrakentamiseen.
Johan virkoaa keskustelu vilkkaaksi. ;-D