Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelun jälkeen - milloin sait tietää, että juuri sinut valittiin?

Vierailija
07.04.2014 |

Kuinka nopeasti sinulle on haastattelun jälkeen ilmoitettu, että sait paikan?  Kävin haastattelussa viime viikolla, ja he sanoivat, että pyrkivät tulevalla (eli tällä viikolla) tekemään päätöksen. Minulle on kuitenkin aina ennen soitettu jo haastattelupäivänä, että työpaikka on minun. Voinko siis vielä toivoa, että paikka on minun? Vai onko toivo jo menetetty...? Jotenkin on vaikea uskoa, että enää tällä viikolla ketään haastattelisivat. Hakijoita ei kuulemma ollut montaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin haastattelussa jonk jälkeen piti heidän olla yhteydessä minuun vähän ajan päästä mutta odotin kaksiviikkoa ja olin unohtanut koko paikan kunnes tuli kutsu jatkohaastatteluun. Menin sinne ja se meni kohtuu hyvin tosin mitään odotuksia en itselleni asettanut

.sitten en neljän päivän päätteeksi enää jaksanut odottaa päätöstä koska tiesin että saatan saada muualta työ tarjouksen ja soitin paikkaan SAADEN SEN vakanssin . Olin tosi iloinen ja selvisi ihan kysymällä ymmärrettävä syy rekrytoinnin kestolle. Osoita kiinnostus niin paikka voi olla siun

Vierailija
22/25 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli viimeviikolla työhaastattelu. Sanottiin että toiselle kuerrokselle kutsutaan 30.11 mennessä.

En jaksa uskoa pääseväni, kun näitä pettymyksiä oon tullut jo sen verran paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako siihen luottaa jos haastattelussa vihjataan että melko varmasti me sut valitaan? Minulla tämmönen tilanne ja nää päivät on painavan pitkiä odottaa. 

Vierailija
24/25 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut vielä ehtinyt palaamaan työpaikalleni kun jo soittivat perään. Toisella kertaa ilmoittivat heti, tosin minut pyydettiin sihen positioon mutta toki oli haastattelu joka tapauksessa.

Vierailija
25/25 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan max 2 päivää on mennyt. Oman kokemuksen mukaan jos menee yli 2 päivän, en saa paikkaa.