Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 1/2 raisiolainen

Vierailija
07.04.2014 |

Ajeltiin miehen kanssa viikonloppuna Raisioon ja hän siinä ohimennen mainitsi isänsä olevan sieltä kotoisin. SIIS MITÄ?!

En tiedä olisinko naimisiin mennyt jos tämän olisin tiennyt... Lapsemme tulevat olemaan 1/4 raisiolaisia! Tälläisen paljasjalkaisen turkulaisen on vaikea hyväksyä asiaa... Ja vastauksia mielellään vaan turkulaisilta. Muut ei voi ymmärtää.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin kerran Raisiosta. Kävin testeissä kuukauden välein puolen vuoden ajan varmuuden vuoksi. Kävin terapiassakin keskustelemassa.

Vierailija
42/45 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo Raision sosiaaliviranomaisista; ei vät kykene muuta kuin valehtelemaan ja vieraannuttamaan lapsen omasta isästää eron jälkeen antaessaan perättömän 

lausuman lapsen olosuhteista valehdellessaan puolustuskyvyttömän lapsen 

lausunnot ja toiveet asumisestaan myös isällään perättömässä lausumassaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, vaikka en ole turkulainen.

Vierailija
44/45 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla käänteinen tilanne, isäni suku on Raisiosta. En ole kenellekään uskaltanut kertoa, hävettää niin kamalasti. Rankalta tuntuu salata tämä asia ja nauraa mukana raisiolaisille. Iltaisin usein itken.[/quote

Tule vaan ulos kaapista. Ei kannata yrittää piilotella kurjiakaan ominaisuuksia. Mene vaikka anonyymeihin raisiolsisiia (AR)]

Vierailija
45/45 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan ehkä vaikuttaa vähän (tosin vain vähän) sekin, mistä suunnasta Raisiota miehesi isä mahtaa olla? Kysyitkö?

Yritä selvittää myös mitä lieventäviä asianhaaroja miehesi isän raisiolaisuudessa ehkä olisi. Josko hänellä kuitenkin olisi myös turkulaisia esivanhempia, jotka ikäänkuin syrjäytyneet sitten Raisioon?

Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä