Mies 1/2 raisiolainen
Ajeltiin miehen kanssa viikonloppuna Raisioon ja hän siinä ohimennen mainitsi isänsä olevan sieltä kotoisin. SIIS MITÄ?!
En tiedä olisinko naimisiin mennyt jos tämän olisin tiennyt... Lapsemme tulevat olemaan 1/4 raisiolaisia! Tälläisen paljasjalkaisen turkulaisen on vaikea hyväksyä asiaa... Ja vastauksia mielellään vaan turkulaisilta. Muut ei voi ymmärtää.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:30"]Häpeä huora
[/quote]
Siinä yks raisiolainen :( Ymmärrätte varmaan huoleni.
Voit lohduttautua sillä, että 1/4 raisiolaisuus lapsissanne saattaa pelastaa heidät turkulaisen sisäsiittoisuuden pahimmilta ilmentymiltä.
T. turkulainen
Oijoi, osanottoni. Raisiolainen geeniperimä on saatanasta.
Haha, tää oli loistava :D Kiitos päivän piristyksestä!
T. Toinen turkulainen
O ou... meidän lapset on 1/2 raisiolaisia ja 1/2 vielä pienempi ja sisäsiittoisempi kylä... Huono on tulevaisuus!
Miksi ihmeessä et ottanut selvää? Mulla se on ensimmäinen kysymys kun joku tulee pokaamaan!
T. Jälleen yksi turkulainen
Voi voi, itse olen onnellinen että omat lapset EIVÄT ole turkulaisia. Taidat olla joku urpo teini.
Kyllä se ero varmaan on nyt edessä. Pelkään että joku mullistava tapahtuma (kuten just isyys) tuo pintaan piileviä raisiolaisuusgeenejä. Ja nyt kun mietin niin en ymmärrä miten en oo huomannut asiaa! Appiukko on ihan selvä raisiolainen, aina sepalukset auki jne... Rakkaus on sokea.
Ovatko raisiolaset juntteja vai? Liian pieni kylä vai? HAHAHAHAH, että maailmasi on pieni. Itse olen muutaman tuhannen asukkaan kylästä enkä ole juntti.
Mä en tajua mikä kiire porukalla on lisääntyä ja sitten porataan kun ei tunneta puolisoa lainkaan ja lapsiakin tuli tälle tehtyä.. Pakkoko niitä haaroja on samantien avata ? Omaa tyhmyyttä tuo vinkuminen, jos olisit ollut vähemmän huora niin ei tarvitsisi nyt vauvapalstalla porata.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:49"]Mä en tajua mikä kiire porukalla on lisääntyä ja sitten porataan kun ei tunneta puolisoa lainkaan ja lapsiakin tuli tälle tehtyä.. Pakkoko niitä haaroja on samantien avata ? Omaa tyhmyyttä tuo vinkuminen, jos olisit ollut vähemmän huora niin ei tarvitsisi nyt vauvapalstalla porata.
[/quote]
Ei ole lapsia..
Hei. älä suotta murehdi :) Jo 2017 Raisio liitetään Turkuun! One big happy family!
Puoliksi raisiolaiset ei osaa panna ja kokonaan raisiolaiset ei edes tiedä mitä se on. Siksi niitä on niin vähän ja teillä ei ole lapsia.
Mun ikkunasta näkyy Raision tehtaat as I write eli tiedän mistä puhun. Itse asun Turussa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:49"]Mä en tajua mikä kiire porukalla on lisääntyä ja sitten porataan kun ei tunneta puolisoa lainkaan ja lapsiakin tuli tälle tehtyä.. Pakkoko niitä haaroja on samantien avata ? Omaa tyhmyyttä tuo vinkuminen, jos olisit ollut vähemmän huora niin ei tarvitsisi nyt vauvapalstalla porata.
[/quote]
Ei ole lapsia..
[/quote]
mitä jos se olisi naantalista, oisko parempi?
Naantali käy hyvin. Siellä on muumit ja kaikki.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:59"]
mitä jos se olisi naantalista, oisko parempi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:39"]O ou... meidän lapset on 1/2 raisiolaisia ja 1/2 vielä pienempi ja sisäsiittoisempi kylä... Huono on tulevaisuus!
[/quote]
Toivottavasti ei sentään Mynämäeltä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:59"]mitä jos se olisi naantalista, oisko parempi?
[/quote]
Naantali on Suomen Monaco sentään.
Häpeä huora