Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskakohan keksitään keinokohtu?

Vierailija
07.04.2014 |

Olen raskaus- ja synnytyspelkoinen ja näiden pelkojen takia itseltäni jää lapset tekemättä. Tänään mietinkin, että koska keksitään keinokohtu. Äidiltä otettaisiin munasolu, isältä siittiö ja nämä sitten yhdistettäisiin ja se munasolu laitettaisiin siihen keinokohtuun. Sitten se kohtu kasvaisi vaikka omassa olohuoneessa ja sille sikiölle soitettaisiin nauhoitettuja äidin sydänääniä yms. Laskettuna aikana kohtu vaan avattaisiin ja vauva poimittaisiin sieltä. Olisi loistava keksintö tällaisille pelkääjille!!

Ja huom. tämä aloitus on huumorimielellä tehty, ei tarvitse ottaa niin vakavasti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koskaKOhan? Miksi ei koskahan?

Vierailija
2/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut kirjoittamaan koskakohan. Onkohan joku murre-ero? Itse ainakin puhun sitä melkein eniten parjattua murretta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä! Olisi todellakin elämän pelastus! Jos olisin mies, haluaisin ehdottomasti lapsia kun ei tarvitsisi henkeään ja vartaloaan pistää millekään uhalle alttiiksi. Naisena taidan jättää homman välistä, vaikka lapsi olisikin joskus haaveissa.

Vierailija
4/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt samaa, minulla paljon vakavempia juttuja kun pelkkä pelko. Voin itse ja lapsi vielä todennäköisemmin kuolla jos olisin raskaana, ja jos syntyisi niin tod näk vammaisena sairaan kehoni takia jossa se joutuisi kasvaa. Kumpa tuo keksittäisiin! Munasoluissani ei vikaa kummiskaan, ja sairauteni eivät ole periytyvää sorttia, ongelmana on siis vain kasvuympäristö. Pelastaisi tulevaisuuteni! 

Vierailija
5/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokohtu on keksitty ajat sitten. Sitä teknologiaa ei vain eettisistä syistä ole laillista käyttää ihmisraskauden loppuun asti viemiseen.

Vierailija
6/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen ja seiska lisää vielä: vaikka Tiede-lehden uutisessa (vanha uutinen) sanotaan, että vasta 2040 tuo voi olla mahdollista, se on mahdollista jo nyt. Lainsäädäntöä ei pysty ottamaan kantaa tuohon asiaan, koska keinotekoisesti voitaisiin "synnyttää" vauvoja, joita sitten käytettäisiin pelkästään lääketieteellisiin tarkoituksiin. Ja siitä voidaan kuvitella mihin kaikkeen, väärinkäytöksille on vain mielikuvitus rajana.

Vierailija
8/8 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jo vuosia, että jos miessukupuoli olisi se synnyttävä osapuoli, olisi keinokohtuja ollut olemassa jo ajat sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi