Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanne jossa menkkasi ovat alkaneet?

Vierailija
07.04.2014 |

Mulla oli uudehkon poikaystävän luona keskellä yötä alkaneet TODELLA runsaat menkat. Yleensä ne alkaa pikkuhiljaa mutta sillä kertaa heräsin housut aivan verisinä. Jostain syystä heiluin muutenkin koko aamun tajunnan rajamailla ja pyysin poikaystävää heittämään mut kämpille niin että makasin puolitajuissani auton takapenkillä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan keskenmeno?

Vierailija
2/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeestaan ollut noloja tilanteita. Käytän e-pillereitä ja tiedän menkkojen alun lähes tunnilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella se klassinen - vaaleanharmaat, melkein valkoiset pillifarkut. Ei ollut onneksi runsaat sillä kertaa! Vedin paitaa alas ja kipitin kotiin. En tiedä moniko huomasi.

Vierailija
4/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:35"]

Olikohan keskenmeno?

[/quote]

En tiedä, saattoihan se ollakin. Ei ainakaan ennen sitä eikä sen jälkeen ole ikinä ollut vastaavaa.

ap

Vierailija
5/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua, miten ette ole ennakoineet asiaa. Kamalan monella ne alkaa ihan yhtäkkiä tuosta noin hupsista vaan! Ja sitten kellään ei ole ikinä siteitä tai tampojena laukussa/taskussa vaikka jokainen osaa vaikka puhelimen kalenterista katsoa missä kohtaa kiertoa noin suurin piirtein menee.

Vierailija
6/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalin oli konfirmaatio! Mulla ei ollut laukkau tai taskua, jossa olisi tamponia voinut kantaa, ja menkat alkoi muutenkin huomattavasti etuajassa ja aivan erilaiseen kellonaikaan kuin tavallisesti. Mulla kyllä oli rippileirillä mukana kuukautissuojia, mutta ne olivat yh. parinkymmenen kilometrin bussi- ja laivamatkan takana. Onneksi yksi isosista kävi ostamassa mulle kiireesti tamponeja.

Vierailija
7/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriämässä oleva suhde, istuskeltiin sylikkäin, miehellä vaaleat farkut, jotka yhtä-äkkiä haaroista veressä... kuukautiset alkoivat aiemmin kuin normaalisti. :D Ollaan nyt jo vanha pari.

Vierailija
8/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei varmaan lasketa, mutta kerron silti.

Kuukautiseni olivat juuri menossa ja olin suorittamassa siihen liittyvää alapesua vaitaakseeni siteen tamponiin. Noh, pesin ja puin, lähdin asioille.. Ja tajusin housujen kastumisen lomassa että hitto se tamponi muuten unohtui.. Onneksi oli mustat housut jalassa. :)

Vierailija
9/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 14:40"]

Minä en tajua, miten ette ole ennakoineet asiaa. Kamalan monella ne alkaa ihan yhtäkkiä tuosta noin hupsista vaan! Ja sitten kellään ei ole ikinä siteitä tai tampojena laukussa/taskussa vaikka jokainen osaa vaikka puhelimen kalenterista katsoa missä kohtaa kiertoa noin suurin piirtein menee.

[/quote]

Veikkaan yhdistelmää epäsäännöllinen kierto + olemattomat pms-oireet.

Itse tunnistan ovulaation selvästi ja ovulaation ja menkkojen alkamisen välinen aika on minulla aika vakio, joten yleensä tiedän etukäteen aika tarkkaan, milloin menkat alkavat. Lisäksi minulla on yleensä pari päivää ennen menkkojen alkua pientä tiputteluvuotoa ja otan kuukupin käyttöön jo siinä vaiheessa. Useimmiten menkkojen alkaessa minulla on aika kovia kipuja tunnin, pari ennen kuin vuoto alkaa kunnolla, joten siinäkään mielessä menkat eivät yleensä tule yllätyksenä. Pari kertaa on kuitenkin jostain syystä sattunut niin, että menkat ovat alkaneet pari päivää aiemmin kuin niitä odottelin ja sekä tiputteluvuoto että kivut ovat jääneet välistä - onneksi nämä tapaukset ovat sattuneet ihan kotosalla ja suuremmilta katastrofeilta on vältytty. Mulla on sen verran runsas vuoto, että menkkojen alkaminen yllättäen voisi aiheuttaa ikäviä tilanteita.

Vierailija
10/12 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on kans ollut joskus tommoset menkat. Käytettiin kondomia koko ajan, joten raskauden mahdollisuus oli pieni.. Kuitenkin alkoivat järkyttävällä tulvalla, pyörtyilin jatkuvasti ja meinasin lähteä kipujen kanssa päivystykseen. Tajunnan rajamailla oleminen oli kyllä tuskaa, makasin alasti vessan lattialla kun en saanut edes suojaa laitetuksi...

Itse olen neuroottinen menkkojen alkamisen suhteen. Kiertoni on todella sekaisin pillereiden jäljiltä, joten koskaan ei voi tietää milloin Täti Punainen tulee taas vierailulle. En lähde lähikauppaa kauemmas ilman, että mulla on side/tamponi/kuppi mukana laukussa.

Vierailija
11/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mulla on kans ollut joskus tommoset menkat. Käytettiin kondomia koko ajan, joten raskauden mahdollisuus oli pieni.. Kuitenkin alkoivat järkyttävällä tulvalla, pyörtyilin jatkuvasti ja meinasin lähteä kipujen kanssa päivystykseen. Tajunnan rajamailla oleminen oli kyllä tuskaa, makasin alasti vessan lattialla kun en saanut edes suojaa laitetuksi...

Itse olen neuroottinen menkkojen alkamisen suhteen. Kiertoni on todella sekaisin pillereiden jäljiltä, joten koskaan ei voi tietää milloin Täti Punainen tulee taas vierailulle. En lähde lähikauppaa kauemmas ilman, että mulla on side/tamponi/kuppi mukana laukussa.

Vierailija
12/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen varautunut ja osaan arvioida suunnilleen menkkojen alkamisajankohdan, MUTTA sitten eräänä iltana, kun mun tulevan aviomieheni, niin meidän tanssiessa tunsin jotain märkää housuissa. Siis voi ei, mun menkat alkoivat aivan yllättäen ja mulla ei ollut mahdollisuutta siinä tilanteessa saada siteitä. Kiva siinä oli tutustua ihanaan poikaan (oltiin tosi nuoria silloin), kun pikkarit olivat ihan verestä märät ja tuntui hyvin epämukavalta. En ole kylläkään toistaiseksi edelleenkään paljastanut tätä kaunista yksityiskohtaa ensitapaamisestamme.