Mitä mieltä. Kaverini pyörittää neljää naista samaan aikaan
30v Kaverini sängyssä pyörii aikamoinen piiri. Naiset tulee ja menee välillä peräkkäin. Eivät tiedä muista. Onko teistä mieskaverini homma ihan ok? Mietin pitäisikö sanoa jotain tytöille mutta en tosin tunne edes heitä. Säälittää tyttöjen puolesta.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:06"]
Mä en ymmärrä miten osa miehistä voi ihannoida tollaista toimintaa. Oma mies ja meillä kaks lasta mut jotenkin sivulausessa aina se jotenkin kadehtii noita naisia ja kaikkee muuta vapautta. ärsyttää
[/quote]
Kadehtii siis pari sinkkukaveriaan millä noita naisia. Huh.
Eipä se sulle kuulu kuka sun kaverin lakanoita lämmittää. Ja eiköhän ne ihan naisia ole, eikä tyttöjä.
Höh, mitä ihmeellistä tuossa on? Poikamiehenä yhden mieleenpainuneen päivän saldo:
1) "aamujumpan" jälkeen saatoin yöpaikan tarjonneen neidon luennolleen.Tämän neidon olin kohdannut yksissä illanistujaisissa, sovimme istujaisissa alustavasti treffeistä jotka toteutuivatkin, aamujumppaan (ja yölliseenkin) johtaneisiin hetkiin.
2) Yliopistolta suuntasin kylille, jossa kohtasin sattumalta erään tutun typykän joka kutsui kämpilleen päiväkaffeelle. Hän innostui kuulustelemaan menemisistäni "kun näkyy niin naamasta että olet saanut" ja kun jäin kiinni tekosistani (hän jossain määrin tunsi edellisen illan treffikumppanini), hän tokaisi että "kaverille kans" ==> suihkuun yhdessä ja taas piti jumpata.
3) Hänen luotaan lähtiessäni suuntasin kolmannen typyn luo, jonka kanssa oli sovittu sokkotreffit. Eräs kaverini paritti minut tuolle neitoselle, tyttö kutsui yllätyksekseni suoraan kämpilleen istumaan iltaa kämppiksensä ja muun sakin kanssa. Jonkin ajan kuluttua muu sakki lähti kapakkakiertueelle, me jäimme kahdestaan ja pian olimme ilman vaatteita, oh no ja taas oli jumppasessiot edessä.
Eli kolme pimua 12 tunnin sisällä. Ei tosin toista tuollaista päivää tullut eteen mutta täytyy sanoa että helkutin kivaa oli, useamminkin olisi tuollaiset päivät poikamiehen tiellä kelvanneet.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 11:59"]
Kaveri on kanssa tälläinen, jolla näyttäisi olevan naisia joka sormelle. Olen itse tulkinnut, että vaikka naiset voivat olla jopa tietoisia toisistaan, niin se ei haittaa, päinvastoin. Se haluttu mies on "palkinto", joka yritetään saada muilta siskoilta kokonaan itselleen. Eihän se juuri koskaan mene kuitenkaan niin, koska tässä tilanteessa miehellä ei ole juuri mitään motivaatiota sitoutua.
[/quote]
Just näin tuo homma miehen kannalta menee: sitoutumiseen ei ole mitään motivaatiota, kun saa uutta naista aina tasaisin väliajoin ja vanhatkin roikkuvat kuvioissa anteliaina ja halukkaina.
Naiset ovat hyviä esineellistämään itsensä juuri esim. suostumalla tällaisiin leikkeihin. Seksilelunahan siinä ollaan, tuolle miehelle. Varmasti ei voi kuvitellakaan mitään vakavaa kenenkään noista naisista kanssa, vaimoksi ottaa neitsyen sitten joskus.
Toivomukseni naisille olisi, että ette suostuisi tällaisten miesten kulutustavaroiksi. Kun arvostat itseäsi, on muidenkin helppo arvostaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 11:59"]
Kaveri on kanssa tälläinen, jolla näyttäisi olevan naisia joka sormelle. Olen itse tulkinnut, että vaikka naiset voivat olla jopa tietoisia toisistaan, niin se ei haittaa, päinvastoin. Se haluttu mies on "palkinto", joka yritetään saada muilta siskoilta kokonaan itselleen. Eihän se juuri koskaan mene kuitenkaan niin, koska tässä tilanteessa miehellä ei ole juuri mitään motivaatiota sitoutua.
[/quote]
Just näin tuo homma miehen kannalta menee: sitoutumiseen ei ole mitään motivaatiota, kun saa uutta naista aina tasaisin väliajoin ja vanhatkin roikkuvat kuvioissa anteliaina ja halukkaina.
Naiset ovat hyviä esineellistämään itsensä juuri esim. suostumalla tällaisiin leikkeihin. Seksilelunahan siinä ollaan, tuolle miehelle. Varmasti ei voi kuvitellakaan mitään vakavaa kenenkään noista naisista kanssa, vaimoksi ottaa neitsyen sitten joskus.
Toivomukseni naisille olisi, että ette suostuisi tällaisten miesten kulutustavaroiksi. Kun arvostat itseäsi, on muidenkin helppo arvostaa sinua.
[/quote]
Mikäli mies arvostaa naista ja nainen nauttii miehen seurasta ja hoidosta en näe mitään syytä miksi nainen tulisi tuomita ylläolevalla tavalla. Sängyssä on sitä paitsi aina kaksi ihmistä (vähintään). Ilmeisesti pleijerit osaavat ainakin käsitellä naista sängyssä, että on niistä miehistä siis ainakin johonkin.
Minä kesytin tuollaisesta pelimiehestä itselleni aviomiehen :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:34"]
Minä kesytin tuollaisesta pelimiehestä itselleni aviomiehen :D
[/quote]
Eli ennen hän pyöritti montaa tyttöä julkisesti. Nyt hänellä on vain yksi julkinen (sinä) ja loppuja hän tapailee salaa..
Anna pitää hauskaa :) itsekin nuorempana pyöritin neljää miestä samaan aikaan
Poikahan on ihan amatööri. Poikamiehenä saa viettää poikamiehen elämää!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:46"]
Anna pitää hauskaa :) itsekin nuorempana pyöritin neljää miestä samaan aikaan
[/quote]
Joo.. Sama taalla, aikanaan itsellanikin oli kolme miesta samaan aikaan. Se oli sita nuoruuden huumaa se.. Nyt on jo jarki tullut paahan ja yksi riittaa :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:45"]
Kuinka rikas hän oikein on!
[/quote]
Oikein kivassa duunissa hän on, mutta eikait Suomessa palkkatyöllä oikein rikastu kunnolla. Sen sijaan kaunis poika, kroppa kuin jollain uimapukumallilla ja tuntuu osaavan toimia sosiaalisissa tilanteissa.
Jos kaikki kerran on sinkkuja niin homma on tottakai ok. miksei olisi?
Älä sinä nyt siihen puutu, ei kuulu sulle millään tavalla.
Jos kaikki on sinkkuja niin toki. Jos joku naisista haluaa jotain vakavempaa niin eiköhän he osaa omat suhteensa selvittää. Voi olla että naisetkin vain haluaa kaunista, kivakroppaista miesseuraa aina välillä ilman mitään sen kummempia tunteita. Hyvä jos pojalla kunto kestää!
No on kai hänen oma asiansa. Vaan minua kiinnnostaa, etteikö koskaan vahingossa sekoa esim nimissä. Eli tyyliin:"Anni, eiku Elli eiku Juulia". Tällaistahan sattuu...
No on kai hänen oma asiansa. Vaan minua kiinnnostaa, etteikö koskaan vahingossa sekoa esim nimissä. Eli tyyliin:"Anni, eiku Elli eiku Juulia". Tällaistahan sattuu...
Mä en ymmärrä miten osa miehistä voi ihannoida tollaista toimintaa. Oma mies ja meillä kaks lasta mut jotenkin sivulausessa aina se jotenkin kadehtii noita naisia ja kaikkee muuta vapautta. ärsyttää