Mitä mieltä tällaisesta toiminnasta?
Meillä on whatsapp-ryhmä, jossa on muutama mukana. Yksi näistä ryhmäläisistä on aina se, joka päättää muutaman viestinvaihdon jälkeen poistua sanoilla "ystävä tulee kohta käymään" tai "lähden ystävien kanssa lenkille" tai jotain muuta esim. työ, opiskelu ym. jolla mun mielestä korostetaan kuinka kiireistä elämää hän viettää. Kyseessä on sinkku, joten en usko että on oikeasti niin kiireinen. Meillä muilla löytyy aikaa ja jatkamme keskusteluja keskenämme. Kun ei ne kestä kuin max 15 min kerrallaan muutenkaan. Usein ei liity keskusteluihin ollenkaan, voi kestää seuraavaan päivään ennen kuin kuittaus lukemisesta näkyy. Tuossakin korostuu, kuinka "ei hänellä koko ajan puhelin ole lähellä".
Olenko turha mielenipahoittelija vai ärsyttääkö muitakin samat asiat?
Kommentit (9)
Olisipa kamalaa, jos aloitus olisi kirjoitettu tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kamalaa, jos aloitus olisi kirjoitettu tosissaan :D
Miksi?
Viestien idea on minusta se, että niihin vastataan sitten kun ehditään ja halutaan. Jos tuollaiseen lähtee, kannattaisi sopia vaikka skype-puheluita jos tapaaminen ei onnistu (etenkin näin korona-aikaan).
No en minä ainakaan edes jaksa kirjoitella montaa viestiä, vaikka aikaa olisikin.
Antakaa mun olla rauhassa. Mulla on oma elämä. Ei kiinnosta, että ette arvosta, kun ei ole lapsia. Onnellinen ja kiireinen. Koita kestää.
Nyt on kyllä melkoista piilomerkitysten hakemista ja turhaa vatvomista.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa mun olla rauhassa. Mulla on oma elämä. Ei kiinnosta, että ette arvosta, kun ei ole lapsia. Onnellinen ja kiireinen. Koita kestää.
Tuskin tää sulle on.
Anna olla.