Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaikeata 50-vuotiaan miehen on saada 30-vuotias nainen?

Vierailija
28.11.2020 |

Kertokaapas.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi ikäisiä.

Ei kuitenkaan tyttäreni.

Vierailija
122/139 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ikään mennessä miehellä varmaankin jo miljoonan yli varallisuus. Kyllä tuollaisille on ottajia, kun kaipaa taloudellista vakautta. Varsinkin jos omassa elämässä ei ole mennyt kaikki aivan kohdalleen. Esim. joku humanisti joka 3 vuotta valmistumisen jälkeen ollut työttömänä.

Olen työtön luonnontieteilijä ja ennemmin hakkaan käteni irti kun otan 20 vuotta vanhemman miehen. Piste.

hahhah.ollaanpa sitä nyt niin varmoja. Ootas kun karhu sattuu metsässä hilpaseen vastaan, niin tyttö katoaa puskaan nopeammin kuin..siinä vaiheessa kun se nuoli menee rinnasta läpi, niin mieli tytöllä muuttuu, eikä ikäero vaivaa yhtään.🤗 

mies52v

Ei muutu. En ole ikinä katsellut vanhempia, enkä ole enää ihan tyttönen. Ei nappaa ollenkaan. Miehet ovat olleen muutaman vuoden säteellä omasta iästäni, paitsi että 18-vuotiaana iskin baarista 25-vuotiaan laihan pitkätukan jota luulin samanikäiseksi (kummallakin n. kahden promillen humala). Olen pieni, siro, hippityylinen ja hyväihoinen joten jatkan samalla linjalla, enkä suinkaan siirry setämiehiin.

Ei nuo hommat aina ole omassa päätäntävallassa. Ihan omakohtaista kokemustakin tuosta.

mies52v

No ei varmaan olekaan jos joku kaappaa valkoiseen pakettiautoon jossa on käsiraudat.

Jos ei ole ikinä elämässään viehättynyt vanhemmista miehistä niin miksi ihmeessä alkaisi viehättymään nyt kun itsekin on keski-ikäinen ja ukot vielä hirveämpiä? Voi toki pitää ihmisenä, muttei ihastua muuten tai haluta parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisitko itse 70v naisen? Jos et, turha ihmetellä miksi et ehkä löydä sitä 20v nuorempaa. Ei sekään ehkä halua 50v olla 70v kanssa.

Vierailija
124/139 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso noin vanhoja kääkköjä päinkään. N.30

Vierailija
125/139 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselle ei ole mitään muita vaatimuksia kuin 30 vuoden vuoden ikä, kehottaisin yrittämään stadin piikkihuumepiireistä. Niissä käsittääkseni reidet leviää kelle tahansa, jolta saa kamaa (tai rahaa siihen). 

Vierailija
126/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ikään mennessä miehellä varmaankin jo miljoonan yli varallisuus. Kyllä tuollaisille on ottajia, kun kaipaa taloudellista vakautta. Varsinkin jos omassa elämässä ei ole mennyt kaikki aivan kohdalleen. Esim. joku humanisti joka 3 vuotta valmistumisen jälkeen ollut työttömänä.

Olen työtön luonnontieteilijä ja ennemmin hakkaan käteni irti kun otan 20 vuotta vanhemman miehen. Piste.

hahhah.ollaanpa sitä nyt niin varmoja. Ootas kun karhu sattuu metsässä hilpaseen vastaan, niin tyttö katoaa puskaan nopeammin kuin..siinä vaiheessa kun se nuoli menee rinnasta läpi, niin mieli tytöllä muuttuu, eikä ikäero vaivaa yhtään.🤗 

mies52v

Ei muutu. En ole ikinä katsellut vanhempia, enkä ole enää ihan tyttönen. Ei nappaa ollenkaan. Miehet ovat olleen muutaman vuoden säteellä omasta iästäni, paitsi että 18-vuotiaana iskin baarista 25-vuotiaan laihan pitkätukan jota luulin samanikäiseksi (kummallakin n. kahden promillen humala). Olen pieni, siro, hippityylinen ja hyväihoinen joten jatkan samalla linjalla, enkä suinkaan siirry setämiehiin.

Ei nuo hommat aina ole omassa päätäntävallassa. Ihan omakohtaista kokemustakin tuosta.

mies52v

Ai meinaatko, että setämiehistä ei voi kieltäytyä? Kuka estää?

Opit vielä, mitä tarkoitin. Se, että tuleeko se Amor setämiehen taholta on toki epävarmaa😋

mies52v

Tuskin tulee, näyt itsekin ajattelevan. Mikä voisi olla minulle syy (olen nyt 40+) alkaa kiinnostua setämiehistä vaikka kymmenen vuoden sisällä? Toistaiseksi ei ole ollut siihen tarvetta. Ja mitään muuta en miehiltä kaipaa kuin ihastumiseen ja rakastumiseen perustuvaa suhdetta ja hyvää seksiä. 

Vierailija
127/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vaikea mies niin vaikea on saada minkään ikäistä naista. Niin se vaan on. Sori.

Vierailija
128/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin kelpaisa 50-v mies, kunhan on huumorintajuinen, charmikas, kunnioittava ja jakaa kiinnostukseni kohteet. Ei tarvitse tosiaankaan olla sitä milliä tilillä!

N24

Ei ikinä. Ja olen 31. En vaan vois kuvitellq muuta kuin että vois olla isäni tai setäni. Tulee liian vahvasti lapsuusmuistot mieleen (isäbi on 71 nyt).

Siinä on iso sukupolviero ja ne vaivat.. en haluais ottaa itseäni paljon vanhempaa. Liian iso riski omaishoitajuudesta ja leskiytymisestä iässä, jossa ei enää saa uutta miestä.

Olen havainnut sisarusteni ym kohdalla että yli 7v ikäero näkyy selkeästi jonkinlaisena sukupolvi/kulttuurierona. Vanhin sisarukseni yli 10v minua vanhempi eli keski-iässä oikeastaan jo.

Oon tavannut vanhempieni ym kautta niin paljon vanhempia ihmisiä että en vaam osaa kytkeä mielestäni pois sitä että vanhempia ihmisiä ei tapailla. Tosi vaikeaa on.

50v ei ole pitkä matka 60 ikävuoteen.........

Vierailija
129/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään mahdotonta ole, koska maailmaan tunnetusti mahtuu kaikenlaisia ihmisiä. Itse olen 3 - kymppinen nainen, ja kyllä vielä hetki sitten kun olin sinkkuna, juttelin deittiappissa muistaakseni 46 -vuotiaan miehen kanssa, joka oli menestynyt ja kohtelias. Kuitenkin päädyin yhteen itseäni vuotta vanhemman miehen kanssa.

Syitä, miksi päädyin yhteen oman ikäisen kanssa: Tietysti tuntematon tekijä eli kemia.

Olen terve, hyväkuntoinen ja kaunis, joten tietysti ilahduin miehessä siitä, että on lihaksikas, käy salilla ja on hyvännäköinen. Miksen haluaisi mahdollisimman tervettä ja virkeää kumppania?

Myös tämä samanikäinen mies on kohtelias, halusi vakavan parisuhteen ja lapsia.

16 vuotta on iso ikäero, ja jos haluan parisuhteen, joka kestää loppuun asti, ikäero korostuisi loppua kohden. Eli on suurempi mahdollisuus, että eläisin leskenä suuren ajan.

Ymmärrän, että vaihtelee yksilöittäin, mutta nuoremmalla miehellä voi olla virkeämpi libido.

Ajattelin myös sitä, että kun on noin paljon ikäeroa, onko meillä lopulta yhteistä tietyllä tavalla. Olemme eläneet ihan eri aikakausilla. Ja mitä jos hän muistuttaisikin isääni liikaa? Jos tulisi sellainen olo, että ollaan kuin isä ja tytär, niin ei hyvä.

En halua dissata, ja jokaiselle omansa. Mutta näin on omalla kohdallani.

Vierailija
130/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljonko sulla on rahaa ja valmiudesta sen kulutukseen ko. pimun hyödyksi.

Vierailija
131/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

presidentiltä onnistui

Vierailija
132/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat rahan perässä. ei siinä miehen ikä paljon vaikuta

Vierailija
133/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tietenkään mahdotonta ole, koska maailmaan tunnetusti mahtuu kaikenlaisia ihmisiä. Itse olen 3 - kymppinen nainen, ja kyllä vielä hetki sitten kun olin sinkkuna, juttelin deittiappissa muistaakseni 46 -vuotiaan miehen kanssa, joka oli menestynyt ja kohtelias. Kuitenkin päädyin yhteen itseäni vuotta vanhemman miehen kanssa.

Syitä, miksi päädyin yhteen oman ikäisen kanssa: Tietysti tuntematon tekijä eli kemia.

Olen terve, hyväkuntoinen ja kaunis, joten tietysti ilahduin miehessä siitä, että on lihaksikas, käy salilla ja on hyvännäköinen. Miksen haluaisi mahdollisimman tervettä ja virkeää kumppania?

16 vuotta on iso ikäero, ja jos haluan parisuhteen, joka kestää loppuun asti, ikäero korostuisi loppua kohden. Eli on suurempi mahdollisuus, että eläisin leskenä suuren ajan.

Ymmärrän, että vaihtelee yksilöittäin, mutta nuoremmalla miehellä voi olla virkeämpi libido.

Ajattelin myös sitä, että kun on noin paljon ikäeroa, onko meillä lopulta yhteistä tietyllä tavalla. Olemme eläneet ihan eri aikakausilla. Ja mitä jos hän muistuttaisikin isääni liikaa? Jos tulisi sellainen olo, että ollaan kuin isä ja tytär, niin ei hyvä.

Unohtui vielä se lapsiasia, että kun itse haluan vielä lapsen, niin voin kuvitella, että mies joka lähenee 50 vuotta, ei halua.

Vierailija
134/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä se lapsiasia, että kun itse haluan vielä lapsen, niin voin kuvitella, että mies joka lähenee 50 vuotta, ei halua.

Ei ole välttämättä totta. Juuri tuossa alkuviikosta sai esimerkiksi Rammsteinin rumpali (53v tai 54v?) kolmannen lapsensa. Eli kyllä ne jotkut vielä kuusikymppiseksikin asti niitä mukuloita tekee

Vierailija
135/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäöllä ei ole väliä niin luulisi löytyvän. Kunhan naisen äiti antaa luvan eli uskoo että olet tosissasi tyttärensä suhteen.

Vierailija
136/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämättä totta. Juuri tuossa alkuviikosta sai esimerkiksi Rammsteinin rumpali (53v tai 54v?) kolmannen lapsensa. Eli kyllä ne jotkut vielä kuusikymppiseksikin asti niitä mukuloita tekee

Joo, tietysti aina jostain päin maailmaa löytyy sellaisia miehiä. Valitsen isäksi mieluummin 3 -kymppisen kuin 5 -kymppisen tietysti siksi, että suuremmalla todennäköisyydellä nuorempi elää kauemmin ja hänellä on enemmän energiaa.

Kuten sanoin, en dissaa, mutta yritän olla aika realistinen.

Vierailija
137/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kovin vaikeaa kai ole. Mutta harvaa kiinnostaa yrittää. 

Vierailija
138/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika helpolta. Tykkään silti enempi mun muijasta.

Vierailija
139/139 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo... on se mahdollista.

Ne, jotka voivat, pariutuvat sellaisen kanssa, jonka oikeasti haluavat. Ne, jotka eivät saa toiveittensa mukaista, ottavat jonkun ihan mukavan. Sitten jäljelle jää ne, jotka eivät saa suunnilleen omasta ikäluokastaan ketään ihan mukavaa - heille jää vaihtoehdoksi ottaa joku samanikäinen, jolla on paljon huonoja puolia, tai sitten alkaa katsella sitä ihan mukavaa vähän vanhemmista. Eli tässä kohtaa sillä 50-vuotiaalla on mahdollisuutensa.

Pitää kuitenkin muistaa, että ne ovat jo pariutuneet, joilla on hyvä ulkonäkö, kiinnostava persoona, fiksuutta, yms. Jäljelle jäävät ne, joiden ulkonäkö ei yleensä miellytä, jotka ovat jotenkin tylsiä, tätimäisiä, vähän hankalia, tms. Mutta jos se ei ole ongelma, niin silloin nuoremman kumppanin löytyminen on helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi