Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?
Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?
Kommentit (329)
Samat. Erittäin iso plussa jos on ollut vain yhden miehen kanssa siihen asti.
hyvä kroppa.sitten rypyt.viherpunikit hylätään heti.
Onko vyötärö tallella. Sillä erittäin merkittävä vaikutus yleisolemukseen. Ryhti ja ns. itsensä kantaminen kokonaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen. En halua enää pettyä, joten en aio seurustella enää kenenkään kanssa.
Miehet voi ottaa niitä 20-vuotiaita naisia.
Nukkuminen on kaikkein ihaninta elämässä. Haluan vain levätä.
Tämä. Jos löytyy varakas 55-60-vuotias mies, joka haluaa viettää kanssani laatuaikaa sängyssä, (ei tarkoita seksiä), niin olen kiinnostunut! Lähinnä nukun, mutta voidaan myös katsoa hyviä leffoja ja lukea! Välillä kuunnella äänikirjoja ja syödä.
Ulkonäköön. Jos on vielä soiva peli, niin saatan kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen. En halua enää pettyä, joten en aio seurustella enää kenenkään kanssa.
Tämä. Jos löytyy varakas 55-60-vuotias mies, joka haluaa viettää kanssani laatuaikaa sängyssä, (ei tarkoita seksiä), niin olen kiinnostunut! Lähinnä nukun, mutta voidaan myös katsoa hyviä leffoja ja lukea! Välillä kuunnella äänikirjoja ja syödä.
Aika moni on tässä iässä todella väsynyt, mutta sitä ei kehdata tunnustaa. Pitää esittää nuorekasta, menevää ja jaksavaa. Ja kaunis pitää olla - sukupuoleen katsomatta. Minäkin haluan lähinnä vain levätä, olla rauhassa ja lueskella.
Hoikkuus ja urheilullisuus viehättää. Ylipainoiset kuuluvat kaveriosastoon.
Tämä on ainpastaan oma mielipiteeni eikä koko maailman totuus joten älkää pahoittako mieltänne.
Kasvoihin ja vartaloon eli painoon. Jos kumpikin on OK, niin sitten voi tehdä lähempää tuttavuutta.
M52
Mitä te vanhat ukot teette hoikalla kaunottarella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakko?
Tän ikäset on jo hyvissä asemissa työelämässä. Mullakin 7000e/kk palkka enkä ole edes vielä hyvätuloinen ikäisekseni. T. Täti
Sun palkka ei kiinnosta
M49
Vierailija kirjoitti:
Mennään makuuhuoneeseen painimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyt fantasia - kirjaimellisesti. Miksi pitää olla varakas?
Upeita 50v naisia kirjoitti:
Mieti nyt sitä taideasiantuntijaa, olikohan nimi Pauliina Laitila tai jotain sinne päin. On 50 v, onko näkymätön? Tai Janina Fry, melkein 50 v tai Linda Lampenius 50 v. Ja sitten Jennifer Lopez ym maailman tähdet. Toki nämä henkilöt törsäävät ulkonäköönsä aika summat rahaa ja tietävät kaikki kepulikeinot, miten näyttää paremmalta meikaten, liivein, leikkauksin ja hoidoin, mutta silti.
Että sellaista. Ajattelit ihan jotain "Maija Meikäläisiä" mainita esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä miestä noissa hommissa tarttee? Paljon mukavampaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin lihavalla rumiluksella :D