Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei kutsuttu luokkakokoukseen

Vierailija
28.11.2020 |

Olin kiusattu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin. 

Ei sillä että olisin mennyt vaikka olisi kutsuttu, mutta se ettei edes kutsuta.

Kiusaamista edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiusattu ja mut kutsuttiin. En mennyt, koska ne ihmiset ei merkitse mulle mitään. Olisitko halunnut mennä?

Vierailija
4/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisinko mennyt vai en, mutta he ovat nyt kuitenkin aikuisia ja vielä tämä jatkuu. Ei tämä siis herätä minussa minkäänlaisia tunteita. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta silti jaksaa mietityttää, että mikä ihmisiä vaivaa. 

Vierailija
5/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsuttiin aikanaan mutta en todellakaan mennyt niiden urpojen kanssa mihinkään baariin pämppäämään. Miksi hitossa olisin halunnut niitä nähdä kun olen kerran eroon päässyt. Enkä siis ollut kiusattu enkä kiusaaja mutta en vain pitänyt siitä sakista, pelkkiä teeskentelijöitä jokaikinen.

Vierailija
6/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se kutsumatta jättäminen on kurja juttu, toisille onni. 

Vierailija
7/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin muutaman luokkakokouksen järjestäneenä, voi muuten olla aika metsästämistä etsiä ihmisen yhteystietoja, jos tämä ei esim. ole pitänyt keneenkään yhteyttä koulun jälkeen. Ettei se kutsumattomuus johdu aina mistään poissulkemisesta.

Vierailija
8/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Olin outolintu koulussa, kiusattu myös, enkä pitänyt kenenkään kanssa yhteyttä koulun loputtua. Mulla on kuitenkin erittäin harvinainen nimi ja julkiset yhteystiedot, eli mut olisi löytänyt helposti. Jostain syystä mua ei kuitenkaan haluttu kutsua, en tiedä miksi. Ilmeisesti ulkomailla asumiseni saattoi olla yksi syy, olen kuullut kiertoteitse että siitä on puhuttu entisessä kotikylässäni ikävään sävyyn. Olin kuitenkin jo palannut Suomeen paljon ennen luokkakokousta. Jos vielä joskus tapaavat, en menisi, vaikka kutsuttaisi. En selkeästi ikinä ollut tervetullut siihen porukkaan.