Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin eilen tietoisella päätöksellä polttaa tupakkaa

Vierailija
06.04.2014 |

Lopetin yli viisi vuotta sitten, eikä tässä välissä ole edes tehnyt mieli yhtään. Lihoin kuitenkin lopettamisen jälkeen runsaasti, enkä ole painoa saanut alas millään. Mieheni lopetti myös tuolloin ja hänelläkin paino nousi. Hän lipsahti jokin aika sitten kuukaudeksi, ja painoa tuli alas melkein 10 kiloa. Päätin eilen tietoisesti alkaa polttaa tupakkaa laihtuakseni. Olen päättänyt jo lopetusajankohdankin, ja silloin olen tarkempana painonnousun suhteen, jottei tällaista enää tule. Hullua? Ehkä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpäs siinä. Tuskin tupakasta tulee uutta ongelmaa kun olet jo kerran sen lopettanut täysin.

Vierailija
2/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää toki, itse lihoin 5kg puolessa vuodessa lopettamisen jälkeen, mutta mielummin pullea läski joka ei haise, jonka hampaatkin on valkoiset, iho kaunis yms. Kun laiha ja haiseva röökaaja :P

Ehdin polttaa 5-vuotta ennen lopettamista. Nyt olen ollut savuton jo 2-vuotta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli kymmenen kiloa kun lopetin. Nyt en enää edes yritä lopettaa. Kuka haluaa olla läski, en minä ainakaan. Alle 60kg on oltava.

Vierailija
4/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 09:56"]Mikäpäs siinä. Tuskin tupakasta tulee uutta ongelmaa kun olet jo kerran sen lopettanut täysin.

[/quote]

Peukutin vahingossa alaspäin, sori! Typerät kosketusnäytöt..

Vierailija
5/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, minä en enää ole "pullea" vaan tosi lihava. Ennen tupakointia olin vain lievästi ylipainoinen, eikä painoni noussut tietyn rajan yli vaikka tein mitä. Heti tupakoinnin lopettamisen jälkeen aloin lihoa samalla ruokavaliolla runsaasti, ja nyt olen todella lihava. En halua enää olla näin lihava, joskaan en halua polttaa tupakkaakaan. Tuo mieheni vahinkolaihdutus (poltti tosiaan kuukauden verran kun työstressi oli niin valtava) kuitenkin sysäsi tähän päätökseen.

Jos en kuukaudessa ole laihtunut näkyvästi, lopetan jo silloin. Muussa tapauksessa lopetan muutaman kuukauden päästä.

Tupakka maistuu pahalle nyt kun sitä poltan. En aio polttaa montaa tupakkaa päivässä, eilen poltin kaksi illalla ja tänään olen polttanut yhden.

ap

Vierailija
6/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hankkia myös lapamadon, että paino putoaisi lisää.

Vierailija
7/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pari askia pitää päivässä vetää et paino laskee. Sama kun koskee syömistä, on pitänyt syödä paljon et paino on noussut.

Vierailija
8/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:03"]

Kyllä sun pari askia pitää päivässä vetää et paino laskee. Sama kun koskee syömistä, on pitänyt syödä paljon et paino on noussut.

[/quote]No ei ole pitänyt. Söin ihan samalla tavalla kuin ennen lopettamistakin, ja silti paino nousi. Samoin kävi miehelle. Eikä mieskään nyt polttanut edes askillista päivässä ja silti paino laski.

Ihmiset ovat erilaisia, ja ilmeisesti tupakka vaikuttaa minulle eri tavoin kuin jollekin muulle.

ap

Vierailija
9/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:03"]

Voisit hankkia myös lapamadon, että paino putoaisi lisää.

[/quote]raakaa järvikalaa syöt niin tulee lapamatoja

Vierailija
10/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3 jatkaa, itselläni kilot tuli napostelusta :-o aloin huomaamatta etsimään tupakoimiselle "sijaistoimintoa" joksi muodostui napostelu..

Vierailija
11/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:49"]

Nro 3 jatkaa, itselläni kilot tuli napostelusta :-o aloin huomaamatta etsimään tupakoimiselle "sijaistoimintoa" joksi muodostui napostelu..

[/quote]Minä vaihdoin tupakan hedelmiin, eli alkuvaiheessa menin tupakan sijaan ulos istuksimaan ja söin esim. mandariinin, jotta sain käsille tekemistä. Tämän tavan jätin parissa viikossa.

ap

Vierailija
12/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin terveellisempää laihduttaa vaikka liikuntaa lisäämällä.

Vierailija
13/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:04"]

Olisiko kuitenkin terveellisempää laihduttaa vaikka liikuntaa lisäämällä.

[/quote]Harrastan liikunta 4-5 kertaa viikossa, sekä lisäksi työmatkoista tulee pyöräilyä noin 45 minuuttia päivässä. Enempään en pysty.

ap