Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinkohan tehdä raskaustestin jo huomenna?

Vierailija
06.04.2014 |

Viimeisenä kuutena kiertona kiertojen pituudet vaihdelleet 16 ja 29 päivän välillä ja huomenna olisi siis kp28. Syy miksi haluaisin niin kovasti testata, on se, että tähän saakka pillereiden poisjättämisen jälkeen kuukautiset alkaneet aina viikonkin kestäneellä edeltävällä tiputtelulla, jota nyt pitäisi olla siis jo ilmennyt. Tippaakaan ei ole tullut verta, _runsaat_ määrät vetistä valkovuotoa kylläkin. Mitä mieltä olette? Muita oireita en ole havainnut, mitä nyt maha ajoittain kipuilee menkkakipumaisesti. Toinen syy, miksi jo huomenna, on sitten se, että minulla sattuu poikkeuksellisesti olemaan huomenna vielä vapaapäivä, niin saisi sitten rauhassa huomenna "sulatella" mahdollista positiivista uutista ja tehdä vaikka sen kunniaksi jotain kivaa tulevan isän kanssa. :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis älä testaa, muuten olet huomenna täällä ihmettelemässä mitä se haalea viiva tai ei viivaa lainkaan tarkoittaa.

Vierailija
22/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeks menkat 4.7.2013. Niiden jäätyä pois tein tietenkin raskaustestin heti - negatiivinen. Oireet olivat lähinnä henkisiä, mutta en ihan varma ollut vielä, missä mennään. Loppujen lopuks mulla kesti yli kuukauden, ennenkuin salaperäisesti loppuneille menkoille selvis syy. Kävin kaikki veri-pissakokeet, ja aina tulos: negatiivinen. Olin jo siinä uskossa, että olen jotenkin viallinen. Lääkärikin naureskeli mulle, ettet ole raskaana - ja määräs kuurin jolla menkat olis käynnistetty. Mutta. 13.9.ostin vielä yhden testin - ja vihdoin plussaa! Verikojeet ja neuvolat päälle - ja olin muuten ollu ihan koko ajan raskaana ja oikeassa! Nyt n. pari viikkoa synnytykseen. Aina eivät lääkäritkään tiedä kaikkea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:37"]

En testannut vaan olin satavarma että oon raskaana ja kävelin terveyskeskukseen hymy huulilla.

[/quote]miksi alapeukutusta, turhaa ostaa testi kun voi mennä terveyskeskukseen ja varsinkin kun tiesi olevansa raskaana ja tottakai hymy oli herkässä, vihdoin viimein raskaana, aivan uskomaton tunne

[/quote]mikäli epäilee olevansa raskaana niin jättää just tupakan ja alkoholin pois, aspiriinin myös. Mulla ei ollut näitä ongelmia siksi olin levollinen ja en häthäillyt vaan menin rauhallisesti ja hymyssä suin terveyskeskukseen.

Vierailija
24/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos vauva ei oo toivottu ja meinaa aborttia niin ostakaa testi ja äkkiä terveyskeskukseen.

Vierailija
25/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:51"]Mitä on pahinta mitä voi tapahtua? Hyökkääkö se testi veitsellä uhaten:o

[/quote]

Teitä kusipää idiootti mammoja fiksuine kommentteineen on vaan aina... Jos ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa,niin olkaa hiljaa ja menkää vaik ukoillenne jauhaan tota paskaa....jos nekään enää teitä jaksaa kuunnella :D Luultavasti ovat "ylitöissä" tai "palavereissa" , istuvat kaljalla lähipubissa ja miettivät et vittu kun tarvii kotiin mennä kuunteleen akan sarkastisia lausahduksia....

[/quote]

Voi hyvää päivää taas! Naurettavaa on, että testaillaan ennenkuin on edes mitään mahdollisuutta olla raskaana. Ja siten itketään keskenmenoa, kun kuukautiset alkavat ihan normaaliin aikaan.

[/quote]kannattaa odottaa jonkun aikaa, voi olla väärä hälytys

Vierailija
26/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:37"]

En testannut vaan olin satavarma että oon raskaana ja kävelin terveyskeskukseen hymy huulilla.

[/quote]miksi alapeukutusta, turhaa ostaa testi kun voi mennä terveyskeskukseen ja varsinkin kun tiesi olevansa raskaana ja tottakai hymy oli herkässä, vihdoin viimein raskaana, aivan uskomaton tunne

[/quote]aikanaan hätäilin olenko vai enkö ole raskaana ja ostin testin, itkuhan siinä tuli kun en ollukaan raskaana, eli tein turhan aikaisin kun menkat oli myöhässä muutamia päiviä. ei kauaa mennyt kun onnisti ja laukkasin suoraa päätä terveyskeskukseen

Vierailija
27/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä.

Tai jos testaat ja tulee nega, niin pidä mielessä, että se voi kuitenkin olla positiivinen. Mutta mieti, joudut tässä tilanteessa suremaan turhaan.

Näin kävi itelläni. Testasin liian aikaisin ja nega tuli ensin. Koin turhaan pettymyksen, kun lopulta tulos oli kuitenkin positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä