Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinkohan tehdä raskaustestin jo huomenna?

Vierailija
06.04.2014 |

Viimeisenä kuutena kiertona kiertojen pituudet vaihdelleet 16 ja 29 päivän välillä ja huomenna olisi siis kp28. Syy miksi haluaisin niin kovasti testata, on se, että tähän saakka pillereiden poisjättämisen jälkeen kuukautiset alkaneet aina viikonkin kestäneellä edeltävällä tiputtelulla, jota nyt pitäisi olla siis jo ilmennyt. Tippaakaan ei ole tullut verta, _runsaat_ määrät vetistä valkovuotoa kylläkin. Mitä mieltä olette? Muita oireita en ole havainnut, mitä nyt maha ajoittain kipuilee menkkakipumaisesti. Toinen syy, miksi jo huomenna, on sitten se, että minulla sattuu poikkeuksellisesti olemaan huomenna vielä vapaapäivä, niin saisi sitten rauhassa huomenna "sulatella" mahdollista positiivista uutista ja tehdä vaikka sen kunniaksi jotain kivaa tulevan isän kanssa. :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaahan se näytti, prkl!!! :( Missä ne menkat sitten oikein viipyvät??? Viimepäivinä on kyllä ollut melkoista stressiä ja härdelliä, mutta mielestäni olin kuitenkin ovulaation tuntevinani ihan ajallaan, ei kai kuukautisten pitäisi myöhästyä, jos ovis tapahtuu normaalisti ajallaan? Mä niiin ehdin jo innostua ja ajatella vaikka mitä. :(

Vierailija
2/27 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/27 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/27 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit tehdä, mutta jos tulee neg tai hailakka plus niin siltikin testiä parin päivän päästä :). Mulla kävi niin et testasin seuraavana päivänä ku edellisenä piti alkaa menkat,tosi hailakka plus tuli. Sit testasin viel kolmena päivänä peräkkäin ja edelleen näytti hailakkaa plussaa ja olin ihan varman et joko keskenmeno tulossa tai kohdunulkoinen, mut sit pietin pari päivää taukoa testaamisesta ja kun seuraavan kerran testasin, niin tuli tumma positiivinen viiva :) ilmeisesti ovulaatio ollut myöhemmin ja raskaus näkyi vasta 5pv myöhemmin kunnolla :)

Vierailija
7/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä viivan värillä ole väliä. Olen testannut aina aikaisin, vaaleat plussat tuli, enkä testannut uudestaan, ja neljä tervettä lasta.

Vierailija
8/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarvi sen takia testata monena päivänä koska viimeksi kun tuli haaleaa plussaa monena päivänä peräkkäin, raskaus todettiinkin kohdunulkoiseksi. Sen takia testasin monena päivänä peräkkäin ja lääkäri määräsi verikokeeseen jotta nähdään raskaushormonin määrä. Raskaus olikin nyt vain niin alussa ja ovulaatio ollut myöhemmin että näytti haaleaa plussaa eikä siis kyseessä ollut kohdunulkoinen,niinkuin viimekerralla haaleissa plussissa oli kyse. T.2

Vierailija
9/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla maha kipuilee menkkamaisesti niin taitaa olla kuukautiset  tulossa. Ja jos ei tule niin testaa joskus viikon päästä, mikä kiire tuolla nyt on?

Vierailija
10/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:21"]No jos sulla maha kipuilee menkkamaisesti niin taitaa olla kuukautiset  tulossa. Ja jos ei tule niin testaa joskus viikon päästä, mikä kiire tuolla nyt on?

[/quote]

Mulla maha kipuili tuossa vaiheessa menkkamaisesti nimenomaan raskauden takia, enkä ole ainoa. Kannattaa testata :)

Vierailija
11/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa ihmeessä, myös mulla menkkamaisia kipuja ja plussa pamahti kolme päivää ennen laskettua kuukautisten alkamispäivää =).

Vierailija
12/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testannut vaan olin satavarma että oon raskaana ja kävelin terveyskeskukseen hymy huulilla.

Vierailija
13/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:37"]

En testannut vaan olin satavarma että oon raskaana ja kävelin terveyskeskukseen hymy huulilla.

[/quote]miksi alapeukutusta, turhaa ostaa testi kun voi mennä terveyskeskukseen ja varsinkin kun tiesi olevansa raskaana ja tottakai hymy oli herkässä, vihdoin viimein raskaana, aivan uskomaton tunne

Vierailija
14/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiippuu vähän. Toki voi testata. Itse testaan jakossa kyllä suht myöhään...petyn vähemmän. Olen saanut usean kerran plussan, mutta vuoto alkanut n. viikon myöhässä. Kemiallisia siis. Ovat tosi yleisiä. Gyne sano, et puoletkin alkuraskauksista menee noin. Kivempi ajatella, että ovat vaan menkat eikä keskenmeno.

Viimeksi sinnitelinkin monta viikkoa ennen testiä ja nyt menossa jo rv 23 :)

Vierailija
15/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pahinta mitä voi tapahtua? Hyökkääkö se testi veitsellä uhaten:o

Vierailija
16/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:51"]Mitä on pahinta mitä voi tapahtua? Hyökkääkö se testi veitsellä uhaten:o

[/quote]

Teitä kusipää idiootti mammoja fiksuine kommentteineen on vaan aina... Jos ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa,niin olkaa hiljaa ja menkää vaik ukoillenne jauhaan tota paskaa....jos nekään enää teitä jaksaa kuunnella :D Luultavasti ovat "ylitöissä" tai "palavereissa" , istuvat kaljalla lähipubissa ja miettivät et vittu kun tarvii kotiin mennä kuunteleen akan sarkastisia lausahduksia....

Vierailija
17/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:51"]Mitä on pahinta mitä voi tapahtua? Hyökkääkö se testi veitsellä uhaten:o

[/quote]

Teitä kusipää idiootti mammoja fiksuine kommentteineen on vaan aina... Jos ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa,niin olkaa hiljaa ja menkää vaik ukoillenne jauhaan tota paskaa....jos nekään enää teitä jaksaa kuunnella :D Luultavasti ovat "ylitöissä" tai "palavereissa" , istuvat kaljalla lähipubissa ja miettivät et vittu kun tarvii kotiin mennä kuunteleen akan sarkastisia lausahduksia....

[/quote]

Voi hyvää päivää taas! Naurettavaa on, että testaillaan ennenkuin on edes mitään mahdollisuutta olla raskaana. Ja siten itketään keskenmenoa, kun kuukautiset alkavat ihan normaaliin aikaan.

Vierailija
18/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:06"]

[/quote]

[/quote]

Voi hyvää päivää taas! Naurettavaa on, että testaillaan ennenkuin on edes mitään mahdollisuutta olla raskaana. Ja siten itketään keskenmenoa, kun kuukautiset alkavat ihan normaaliin aikaan.

[/quote]

mees käy vessassa sormettamassa ni helpottaa toi sun kireys :D

Vierailija
19/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

mees käy vessassa sormettamassa ni helpottaa toi sun kireys :D

[/quote]

Mulla on ihan mies sitä varten, toisin kuin sulla säälittävällä yh:lla :D

Vierailija
20/27 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä testi vasta vähän myöhemmin, vaikka malttaminen varmaan onkin vähän hankalaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä