Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät saa yhdynnässä orgasmia?

Vierailija
05.04.2014 |

Miten te saatte sen ja miten miehenne suhtautuvat asiaan?

Minä en itse saa kuin suuseksissä (ja välillä sekin kestää jopa 45min mutta onneksi harvemmin menee noin pitkään), lelulla sitten vähän helpommin mutta vain jos minä itse touhuan ja mies katselee/hyväilee tms. 

Välillä tulee vain olo, että mies on jotenkin loukkaantunut asiasta kun hän ei saa orgasmia aikaan. Ollaan kyllä juteltu asiasta ja mies kieltää moisen.

Toisaalta myöskin ärsyttää kiskoa se lelu esiin joko ennen itse yhdyntää tai sen jälkeen kun mies on tullut. 

Noin muutoin yhdyntä tuntuu hyvältä mutta itse huippu jää aina tulematta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:00"]

Kaikkien teidän miehet tulevat hakemaan vierasta seuraa. Niin se vaan on. Ajatellaan, että mies on jotenkin "viallinen" jos nainen on frigidi. Pienimunainen tai muuten toistaitoinen. Johtaa varmasti vieraaseen sänkyyn. Kuitenkin syynä on estoinen heikkoitsetuntoinen nainen. Näyttäisi olevan vielä aika yleistä...

Liiton kestävyyttä ennakoi parhaiten orgastinen nainen.

[/quote]

HAH, tämän kirjoittaja tuskin lienee mikään seksologi, mutta silti kertoo omia kuvitelmiaan kuin tutkittuna totuuutena. Minäkään en saa, mutten todellakaan ole kylmä nainen. Kiihotus helposti ja usein. Ja nautin kovasti seksistä. Alapääni ei vain ole tarpeeksi herkkä että saisin orgasmin. Saan vain suihkulla, jossa tulee oikenlainen tärinä ja lämpö yhtäaikaa. 

Vierailija
42/42 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 07:55"]

Minä saan vain, jos itse hieron klitorista samalla tai käytän lelua. Ettekö te saa edes niin vai ettekö halua kokeilla?

[/quote]

En saa niinkään. Voit arvata että on tässä 45-vuoden iässä kokeiltu jo kaikkea. Saan vain vesisuihkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi