Muita, jotka eivät saa yhdynnässä orgasmia?
Miten te saatte sen ja miten miehenne suhtautuvat asiaan?
Minä en itse saa kuin suuseksissä (ja välillä sekin kestää jopa 45min mutta onneksi harvemmin menee noin pitkään), lelulla sitten vähän helpommin mutta vain jos minä itse touhuan ja mies katselee/hyväilee tms.
Välillä tulee vain olo, että mies on jotenkin loukkaantunut asiasta kun hän ei saa orgasmia aikaan. Ollaan kyllä juteltu asiasta ja mies kieltää moisen.
Toisaalta myöskin ärsyttää kiskoa se lelu esiin joko ennen itse yhdyntää tai sen jälkeen kun mies on tullut.
Noin muutoin yhdyntä tuntuu hyvältä mutta itse huippu jää aina tulematta.
Kommentit (42)
En ainakaan tähän mennessä ole saanut.
Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka ei saa yhdynnän aikana. En tosin saa suuseksissäkään, enkä käsillä hyväilemällä edes. Saan vain itse masturboimalla.
Saan kun sormeilen itse yhtä aikaa, ja siitä ensimmäisestä kerrasta on vajaa puoli vuotta. Oli ihan mahtava olo. Mies kyllä usein odottaa että minä ehdin saada, nykyisin se on jo helpompaa. Aina en sormeile, mies yleensä hoitaa minut sormilla tai suulla ennen yhdyntää.
Hengittämisen olen opetellut. Nenän kautta sisään, hengityksen pidättäminen ja suun kautta ulos. Tämä saa orgasmin tuntumaan vielä paremmalta. Samalla keskityt tasan siihen tunteeseen.
Ja minulla ikää 34. Eli harjoittelua, harjoittelua. Muuten olen kyllä aina nauttinut seksistä. Ja laukeamattomuus yhdynnässä ei ole häirinnyt miestäni koskaan. Mutta luulen että olemme saavuttaneet ihan uuden tason.
Klittaa hieromalla saan kyllä yhdynnän aikana.Kerran sain ilman sitä,siis vaan siitä panemisesta ja se oli kyllä MAHTAVAA! Harmi vaan ettei ole enää onnistunut..suuseksillä saan kyllä mutta sitä harvemmin meillä on.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:05"]
Oikeesti eikö jotku saa?
[/quote]
Oikeasti, 80% naisista ei saa!!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:05"]
Oikeesti eikö jotku saa?
[/quote]
Voisko masentavampaa viestiä olla -.-
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:05"]
Oikeesti eikö jotku saa?
[/quote]
Oikeasti, 80% naisista ei saa!!
[/quote]
En tiennyt. Uskomatonta.
Nainen 30v
En saa, ellei klitorikseen osu mikään. Hieromalla (mies hieroo samalla) saan aina ja nopeasti.
Vain puolet naisista kokee orgasmin useimmissa yhdynnöissä. Jokaisessa yhdynnässä orgasmin saa 6-7 prosenttia. Naisen kyky saavuttaa orgasmi paranee iän myötä
jos saatte klittaorgasmeja niin kannattaa kokeilla niin että mies esim istuu sohvalla ja ratsastat päällä. Silloin klitoris hieroontuu samalla. Ainoa asento missä itse saan.
En saa. Yhdyntä ei tunnu miltään, on vaan puuduttavaa.
Ap taas.
Mies on innokas sormeilija mutta jotenkin "menee tunto" alapäästä. Siis, hetken aikaa tuntuu hyvältä (joskaan en ole likikään orgasmia mutta tosi hyvältä tuntuu silti). Ja yleensä sitten menee siihen, että ns. kuivun ja sitten hävettää kun ajattelen että mies luulee minun teeskentelevän vaikka tosiaan olen halukas. Varmaan liukkari olisi ihan jees mutta turhauttaa se minuakin jos toinen tosiaan näkee vaivaa (ja minun neuvoillani) ja silti lopputulos on sama kuin ennenkin. Tosin en saa edes itse "räpläämällä".
Mutta siis, tiedän ettei miehessä ainakaan ole vika koska nykyisen kanssa sain ekan orgasmini ilman lelua (suuseksissä). Aikaisemmin en ole saanut. Itse asiassa tuo eka kertakin oli synnytyksen jälkeen eli kait vähän vapauduin tms. Olihan mies nähnyt minut siinä synnyttämässä ja kaikkea :D
Tiedä sitten, onko jotain pääsisäistä "vikaa" vai ihan siitä johtuen että me naisetkin ollaan erilaisia. Jotenkin asia on vain alkanut häiritä viime aikoina jostakin syystä. Ei onneksi noin muutoi vaikuta seksielämään, aina yhtä halukas olen :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:13"]Vain puolet naisista kokee orgasmin useimmissa yhdynnöissä. Jokaisessa yhdynnässä orgasmin saa 6-7 prosenttia. Naisen kyky saavuttaa orgasmi paranee iän myötä
[/quote]
Täääh? Mä olen sitten aika harvinainen tapaus, saan todella helposti ja monesti monta orgasmia seksin aikaan! Mutta mulla on monia kavereita jotka eivät saa seksin aikana, sanovat nauttivansa seksissä siitä läheisyyden tunteesta.
Täällä kans yks :( lohduttaa sentään että en oo ainoa :)
En saa, eikä asia haittaa minua ollenkaan. Miehelle teeskentelen orgasmin, koska en halua että hän tuntee itsensä jotenkin "huonoksi" kun ei saa minulle orgasmia, ja en halua myöskään alkaa yrittää eri tapoja saada orgasmi. Seksi tuntuu minusta hyvälle ja harrastamme sitä lähes päivittäin. Orgasmittomuus ei haittaa ollenkaan. Orgasmini hoidan itsekseni suihkussa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:13"]Vain puolet naisista kokee orgasmin useimmissa yhdynnöissä. Jokaisessa yhdynnässä orgasmin saa 6-7 prosenttia. Naisen kyky saavuttaa orgasmi paranee iän myötä
[/quote]
Täääh? Mä olen sitten aika harvinainen tapaus, saan todella helposti ja monesti monta orgasmia seksin aikaan! Mutta mulla on monia kavereita jotka eivät saa seksin aikana, sanovat nauttivansa seksissä siitä läheisyyden tunteesta.
[/quote]
Kateeksi käy! :D Kyllähän se hyvältä tuntuu kun munaa saa, mutta orgasmia vaan ei kuulu, ikinä!
Vaimo saa aina, minä joudun feikkaamaan melkein joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:28"]
En saa, eikä asia haittaa minua ollenkaan. Miehelle teeskentelen orgasmin, koska en halua että hän tuntee itsensä jotenkin "huonoksi" kun ei saa minulle orgasmia, ja en halua myöskään alkaa yrittää eri tapoja saada orgasmi. Seksi tuntuu minusta hyvälle ja harrastamme sitä lähes päivittäin. Orgasmittomuus ei haittaa ollenkaan. Orgasmini hoidan itsekseni suihkussa.
[/quote]
Mäkin näyttelin aikani, mutta sitten tajusin, että en mä koskaan tulekaan saamaan orgasmia näyttelemällä. Tunnustin miehelle (joka onneksi otti sen hyvin), ja aloimme yhdessä tutustua kehooni, testasimme, mikä tuottaa minulle nautintoa. No, yhdynnässä en vieläkään saa, mutta harjoittelun ja yrittämisen jälkeen onnistun saamaan, kun hän hyväilee minua käsillään :) Jos Sinulle sopii, että olen niin rohkea, että suosittelen sinunkin lopettavan näyttelemisen ja etsimään keinoja nauttia oikeasti. Se on todella palkitsevaa ja lähentävää, ja jos ja kun se orgasmi sieltä lopulta tulee, niin tajunta räjähtää! :)
Juu, en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä.