MIES älä ryhdy maksumieheksi !
Haluatko olla lopun elämääsi maksuvankeudessa ? Jos haluat ryhdy Isäksi.
Muuta iloa et lapsistasi saa, kuin että JOKA KUUKAUSI MAKSAT ISOT ELATUSMAKSUT !
Kukaan ei takaa, että saat tavata lapsiasi, vaikka kaikki on SOSSUSSA SOVITTU !
Sinulta PAKOLLA ulosmitataan ruokkomaksut !
Se seksikerta jolloin vauva lähtee kasvuun ei poikkea mitenkään muista seksikerroista.
Tämäkään seksikerta ei ole sen elinikäisen maksuvankeuden väärti.
Suomen laki varmistaa, että et tule lapsiasi tapaamaan. äiti saa mustamaalata sinut lapsillesi niin pahasti kuin tahtoo ja lapset uskovat - tästä on tehty tutkimus - tämä on FAKTAA !
Tytöt pystyvät uhmaamaan äitinsä Isään kohdistamaa mustamaalaamista paremmin kuin pojat !
MIES ! ÄLÄ SUOSTU ISÄKSI = MAKSAMAAN MÄLLIEN LENTÄMISESTÄ SISÄÄN !
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:20"]
Eli siis naisella on oikeus hankkia vauva miehen kustannuksella? Miksi kyseinen nainen ei ole itse vastuussa tietoisesti hankkimansa lapsen elätyksestä vaan kerjää rahaa ex-mieheltä ja yhteiskunnalta? Vähemmän olisi näitä pyrkyreitä jos etävanhempi vapautettaisiin erossa kaikista velvoitteista. Mielestäni vain lähivanhemman pitäisi olla elatusvelvollinen.
[/quote]
Joo, toki pitää helpottaa lasten ja perheen hylkäämistä, jotta isät saavat rellestää, elää nuoruuttaan uudestaan ja siittää uusia lapsia ihan vapaasti.
Ehkä exäsi ajattelee, ettei lapselle ole hyväksi olla tekemisissä noin tyhmän ja katkeran miehen kanssa?
Onko pakko käyttäytyä niin, että herättää noin vakavan kostonhimon? Juu, jotkut naiset ovat hulluja ja toiset hunsvotteja, mutta huomattavan rennosti miehet parisuhteitaan hoitelevat ja isottelevat lastensa äidille ja kohtelevat miten sattuu, jos niin pelottaa etäisyys.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:20"]
Eli siis naisella on oikeus hankkia vauva miehen kustannuksella? Miksi kyseinen nainen ei ole itse vastuussa tietoisesti hankkimansa lapsen elätyksestä vaan kerjää rahaa ex-mieheltä ja yhteiskunnalta? Vähemmän olisi näitä pyrkyreitä jos etävanhempi vapautettaisiin erossa kaikista velvoitteista. Mielestäni vain lähivanhemman pitäisi olla elatusvelvollinen.
[/quote]
Joo, toki pitää helpottaa lasten ja perheen hylkäämistä, jotta isät saavat rellestää, elää nuoruuttaan uudestaan ja siittää uusia lapsia ihan vapaasti.
[/quote]
Kyllä se vaan on useimmiten nainen, joka haluaa erota. Ehkä parempi ratkaisu olisi se, että se maksaa kaiken jonka aloitteesta erotaan.
Puhut paskaa, ap. Käytin perimäni omaisuuden siihen, että sain olla kotiäitinä. Nyt mieheni ja minä kumpikin käymme palkkatöissä, ja yhdessä halutut lapset yhdessä elätämme. Mieheni on onnellinen. Samoin minä ja kapset. Jotkut osaavat.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä se vaan on useimmiten nainen, joka haluaa erota. Ehkä parempi ratkaisu olisi se, että se maksaa kaiken jonka aloitteesta erotaan.
[/quote]siihen on syy miksi haluaa erota
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 09:27"]
Puhut paskaa, ap. Käytin perimäni omaisuuden siihen, että sain olla kotiäitinä. Nyt mieheni ja minä kumpikin käymme palkkatöissä, ja yhdessä halutut lapset yhdessä elätämme. Mieheni on onnellinen. Samoin minä ja kapset. Jotkut osaavat.
[/quote]
Käytit siis perimäsi omaisuuden itseesi. Sitähän se oli, että sait lojua kotona ja poissa työelämästä. Toivottavasti miehesikin käyttää oman mahdollisen perintönsä itseensä eikä tuhlaa sitä sinuun.
No minä olen eronnut äiti ja kyllä vain ex maksaa joka kuukausi, mutta saa tavata lapsiaan niin paljon kuin haluaa ja niin tapaakin - lähes päivittäin. Nytkin tuolla nukkuu lapsi kainalossa. En ikipäivänä veisi lapsilta isää, jota rakastavat yhtä paljon kuin minua.
Vaikka kohdallesi on osunut itsekäs emakko, ei kannata silti vihata kaikkia naisia.