Ahdistaa ja suututtaa, täytän ensi kuussa 27 vuotta
Just vasta olin 21v. Mihin tää aika menee? Nyt olen vanha ja monen miehen mielestä parhaan käyttöpäivän nähnyt nainen :(
Kommentit (24)
Mua aina veikataan n. 23-vuotiaaks vaikka oon 27. Eenempi se ulkonäön rypistyminen pelottaa. Katselen joka ilta ja aamu peilistä, onko ryppyjä lisääntynyt tai syventyneet. Silmäkulmissa on haaleat naururypyt. Pitäisi yrittää olla stressaamatta.
No sehän se naisen osa on, kelvata kun ei sitä kaunista 18-20 vuotiasta joka mies voi saada.
Vanhuus ei tule yksin, täytin viime kuussa 30. Kesällä huomasin ensimmäiset juonteet silmien alla.
Ahdistaa, v*tuttaa, pelottaa. En ole edes elämässäni edennyt oikein mihinkään ja omistusasuntoa ei ole sillä opiskelin hömppäalaa ja nyt maksan virheestä olemalla pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus ei tule yksin, täytin viime kuussa 30. Kesällä huomasin ensimmäiset juonteet silmien alla.
Ahdistaa, v*tuttaa, pelottaa. En ole edes elämässäni edennyt oikein mihinkään ja omistusasuntoa ei ole sillä opiskelin hömppäalaa ja nyt maksan virheestä olemalla pitkäaikaistyötön.
Tämä... Kun vaan vanhenet, mutta mitään et oo saavuttanut :( Edes miestä.
Hyvin olet sisäistänyt kaupallisen naisihanteen. Ei käy kateeksi nykyajan nuorten naisten ulkonäköpaineet.
Terveisin nainen 69 v. ja edelleen kaunis ja haluttava mutta ennen kaikkea myös muuta kuin ulkonäkönsä.
Sua ei tuo korona tai ilmastonmuutos ahdista?
Näistä viesteistä päätellen olette ihan keskenkasvuisia lapsinaisia. Voi teitä reppanoita. 27-vuotias on nykypäivänä ihan lapsellinen napero. Moni asuu vielä vanhempiensa helmoissa. Kattellaan asioita uudelleen, kun ikää on vaikka 47 vuotta. Okei?
Mitä sinä edes tekisit sellaisella miehellä, jonka mielestä nainen kelpaa vain 18-27 -vuotiaana? Eli olisit hänen silmissään elämästäsi 10 vuotta ok, mutta seuraavat 50-60 vuotta täysi turhake?
Toki noin järkevästi ja tasapainoisesti ajatteleva mies olisi saalis kenelle tahansa! Ja miten ihana ja kannustava isä hänestä tulisikaan tyttärillesi!
Ehkä mieskin olisi löytynyt jos ette olisi noin pinnallisia että illat tutkitaan ja itketään ryppyjä.
Naurattaa koko aloitus! :D
Tyytyväinen N51
Et oo vanha vielä reiluun 10-15 vuoteen, joten iha turhaan ahdistut ja suutut iästäsi. :)
Kurpsahtaminen on lähinnä helpostus ei tarvi enää töllätä peilistä itseään ja keskittyä täysin epäolennaisiin asioihin elämässä.
Naurettavaa että käytetään ne nuoruusvuodet tyhjänaikaiseen voivotteluun. 40v jälkeen voit sitten alkaa voivotteleen siihen mennessä tämä nyky nuoriso on varmaan täyteen pumpattu fillereitä sun muuta. Ihan mielenkiintoista itsellekin nähdä miltä nämä ikuisen nuoruuden tavoittelijat näyttää sitten 40v onko botoksit tosiaan ennaltaehkäiseet rypyt.
Omasta 27 v. iästäni on jo aikaa, mutta hyvin muistan että juuri sen ikävuoden aikana rupesin saamaan kaksi päivää kestäviä krapuloita (nainen, joka silloin olin nuori ja kova juomaan). Tämän ajan 20-30-vuotiailla, nuoremmista puhumattakaan, ei taida olla samassa määrin tapana "juoda itseään kauniimmaksi" ja ihan hyvä niin! Muuta negatiivista en siitä ikävuodesta keksi. Tili oli silloin tyhjä eikä ylimääräistä rahaa minulla ole vieläkään, mutta maailmantuska lievenee elämänkokemuksen myötä. Etkä sä vielä ole rupsahtanut! Terveys on loppujen lopuksi tärkeintä.
30 tulossa täyteen ja sitä on pitänyt sellaisena rajana, että ei ehdi saamaan lapsia, jos on sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Rupee huumekauppiaaksi. Sillä hommalla voi tehdä maailmasta paremman paikan.
Se on tosi arvostettu ammatti.
Ihminen on parhaimmillaan siinä 70 vuotiaana. Sillon pystyy juoksemaan helposti esim. maratoonin.
Ikä on vain numero, jonka voi valehdella.