Ahdistaa ja suututtaa, täytän ensi kuussa 27 vuotta
Just vasta olin 21v. Mihin tää aika menee? Nyt olen vanha ja monen miehen mielestä parhaan käyttöpäivän nähnyt nainen :(
Kommentit (24)
Myötähäpeä33333 kirjoitti:
Näistä viesteistä päätellen olette ihan keskenkasvuisia lapsinaisia. Voi teitä reppanoita. 27-vuotias on nykypäivänä ihan lapsellinen napero. Moni asuu vielä vanhempiensa helmoissa. Kattellaan asioita uudelleen, kun ikää on vaikka 47 vuotta. Okei?
Joo, nykyajan naiset ovat lapsellisia. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että ulkonäkö on suurimmalla osalla tuossa iässä jo alkanut hieman rapistumaan.
Ei susta tule muuta kuin yli- ikäinen pissis. Miehet hakee ihan muuta kuin botoxeja ja perseily-selfieitä, toki kerran voi tuollaisiakin panna, mutta yhteiseloa ei tollasten kanssa haluta.
Mua on myös pelottanut ikääntyminen nuoresta asti, mutta huomaan että alan päästä asiasta yli. Etenkin pointti siitä että alkaa miesten silmissä rapistumaan alkaa olla tosi passee. En minä koskaan ole nätti ollutkaan muuten kuin tuhannen tällingissä, joten miksi pettää itseään koko elämä. Ja on todellakin ajattelemisen arvoinen asia, haluaako olla missään tekemisissä sellaisten miesten kanssa jotka pitävät 30+ naisia yliaikaisina.
Olen käyttänyt maltillisesti täyteaineita ja botoksia. Kyllä ne itselläni ainakin ovat auttaneet. Tietenkään ne eivät poista painovoiman vaikutusta ja muuta vanhenemista. Kuitenkin saan usein kuulla, kuinka ihoni on säilynyt niin rypyttömänä. Kukaan ei kuitenkaan voi päällepäin olla varma, onko minulle tehty mitään.