Hitto menee hermot kaveriin joka ei osaa vastata viestiin!
Laitoin hänellä whatsappissa tärkeää asiaa muutama tunti sitten. On käynyt sen jälkeen monta kertaa whatsappissa ja tasan nähnyt viestin mutta ei viitsi vastata. Hitto soikoon. En viitsi pommittaa häntä uusilla viesteille vaikka tekisi kyllä mieli laittaa, että miten on näin vaikeaa vastata viestiin!
Kommentit (7)
Laita asiallisesti viestiä, että kun näät tämän viestin niin viitsisitkö vastata :)
Ei ole pakko olla tavoitettavissa. Miksi et soita jos on tärkeää asiaa?
En viitsinyt soittaa, kun ajattelin että voin hoitaa asian nopeasti viestillä.
Ja vaikka ei kiinnostaisi, silti voi lyhyen vastauksen naputella. Itsekään en jätä vastaamatta viestiin sillä perusteella, että asia ei kiinnosta minua. Ap
No soita perään? Kyllä kai jo muutaman tunnin odottelun jälkeen kehtaa soittaa perään jos on oikeesti tärkeä asia.
Mulla käy usein niin että nään viestin mutta jos en heti ehdi tai jaksa vastata niin unohdan koko homman..
Ymmärrän miltä ap:stä tuntuu! Tunnen myös pari tällaista ihmistä, jotka eivät voi vastata tärkeitäkään asioita koskeviin viesteihin. Ja heidän kanssaan ei edes soittaminen auta, koska eivät tykkää puhua puhelimessa, niin eivät vastaa soittoihin/soita takaisin. Ärsyttää varsinkin kun pitäisi hoitaa joku asia tai saada varmistus toiseen asiaan ja se pitäisi näiden henkilöiden kanssa tehdä. Yleensä teen sitten asiat omalla tavallani, ja kuuntelen heidän valituksensa sitten, kun he eivät ole tyttyväisiä lopputulokseen.
Jos mulla on paljon keskusteluita käynnissä, ei whatsapp ilmoita minulle niistä kaikista. Täytyy erikseen avata se viestilista, ja sitten näkyy tummalla jos on uusia viestejä muiltakin. Ei siis tule ponnahdusikkunaa/logoa ylös, jos appi on jo valmiiksi auki.
Ehkä sitä ei vaan kiinnosta.