Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain? Lassukka mies vastailee.

Vierailija
05.04.2014 |

Mitä ikinä haluatkin tietää, shoot!

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:25"]

Ei hyvänen aika!

Mukavat, hiljaiset miehet on saatu poteroitumaan marttyyriuden lassukka-ansaan! Olen todellakin sitä mieltä, että jos energiaa uhrattaisi oman itsetunnon kohottamiseen (terapia, liikunta, sivistys) lassukka-ideologioiden ja niistä katkeroitumisen sijaan, kävisi flaksi sitten naisten kanssakin paremmin. Olisi parempi mieli omasta itsestä, sekä kenties jotain mistä aidosti keskustella ja olla kiinnostunut (maailma, kulttuuri jne), sen sijaan että valitettaisiin kuinka en saa pillua kauniilta naisilta.

T. femakkoämmä 37v (en muuten vihaa miehiä)

[/quote]

Sanopa mikä siinä on niin väärin, jos mies tykkää katsella (nussia) mielummin kauniita naisia kuin rumia?

Ei naisia yleensä kiinnosta mitkään syvälliset keskustelut ja kulttuurit. Ennemminkin se on sellaista läpänheitto-kehuskelua, että käytiin vaikka siellä kaupungissa ja käytiin museossa x, ilman sen syvällisempää analysointia mitä siellä oli. Tämä tapahtuu yhdessä virkkeessä ja 20 sekunnissa. Sitten siirrytään seuraavaan aiheeseen. Tätä(kään) en ole koskaan käsittänyt naisissa. Esim. jos he kysyvät jotain, vastaukseksi halutaan oikeasti sanan tai kolmen vastaus ja sitten seuraavaan. Jos alat selittämään pidempään ja perusteellisemmin, näkee etteivät he edes kuuntele. Tulee mieleen, että miksi edes kysyvät, jos kerran ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
82/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:08"]

Sä oletkin YTM. Ymmärrän hyvin, ei muakaan sinun saappaissasi välttämättä kiinnostaisi vakiintua.

[/quote]

En ole sen kummemmin YTM, kuin KTM tai mikään muukaan. Inhoan ihmisten luokittelua. Olen totaalisen persaukinen ihminen, minulla ei ole rahaa ei omaisuutta, ei statusta, koulutusta, eikä mitään muutakaan, jota se jumalasi pitää arvostettavana ja varmana naisen saamisen mittarina. Silti minulta ei ole koskaan naisia puuttunut. Syy: minä en ole koskaan lakannut olemasta mies.

Ettekö te lassukat ihan oikeasti ymmärrä, että mersuilla ja paksuilla rahapusseilla saa kyllä naisia, jotka ovat siitä mammonasta kiinnostuneita, mutta eivät sinusta. Sen sijaan tavallisiin naisiin, ei massiviset kulissit uppoa, vaan sinun pitää laittaa peliin itsesi, olla siis miehinen mies. Ryhdistäytyä ja nostaa pää pystyyn ja sanoa miehekkäästi se, mitä on sanottavaa. Naiset tykkää oikeista vähän rosoisistakin miehistä, ei vässyköistä ja lassukoista. Sinäkin löydät välittömästi itsellesi naisen, kun lakkaat ruikuttamasta ja alat käyttäytyä, kuin miehinen mies.

[/quote]

Sinussa on epäilemättä luontaista karismaa. Pahus kun sitä ei saa ostaa kaupasta. :D

[/quote]

No juu, kaippa sitä karismaakin on jonkin verran, mutta jotenkin en jaksa uskoa siihen, etteikö miehisyyteenkin olisi mahdollista oppia. Siis en nyt väitä, että kaikista tulisi jotain Casanovia, mutta uskon jotta jo sillä, että lopettaa ruikuttamisen, nostaa pään pystyyn ja kohentaa itsetuntoaan vaikkapa liikunnalla, on huomattava vaikutus naisen saannin suhteen.

Tällä Laasasella ja hänen agendallaan ei todellakaan ole missään määrin parantavaa vaikutusta "lassukka"miesten naisten saantiin, vaan juurikin päinvastoin. Minulla on tullut Laasasesta sellainen mielikuva, että hän haluaa muiden miestenkin vajoavan samalle surkeuden tasolle, millä hän itsekin on.

Minusta se, että hän on nostanut itsensä jonkinlaiseksi miesasiamieheksi, on suuri loukkaus meitä miehiä kohtaan. Ei saamattomuuden ruikuttaminen ole mitään miesasiaa. Miesten asioissa olisi oikeastikin parannettavaa, esim lapsia omaavan miehen asema erossa ja joitain muitakin. Niiden asioiden ajaminen olisi oikeaa miesasiaa, ei saamattomuuden ruikuttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:35"]

Mutta lassukaksi heittäytyminen ei myöskään parantanut tilannetta yhtään? Eikö teitä muuten nolota kulkea lammaslaumana messiaanne jaloissa? Se ei ole kovin... noh, miehekästä.

[/quote]

Totta. Mutta kun kaikista ei ole guruiksi ja alfauroksiksi. Toisaalta olin itse ominpäin tehnyt pitkälti samat johtopäätökset naisista ja pariutumisesta jo vuosia ennen ennen kuin luin Laasasen juttuja. Terminologia tuli sitten sieltä.

Vierailija
84/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Millainen olet poikaystävänä? Olisiko isäni ja äitini ylpeitä siitä, että heillä olisi vävyehdokkaana sivistynyt, fiksu, kohtelias, omillaan toimeen tuleva, auttavainen, toisia ihmisia kunnioittava mies?"

En tiedä, kun en ole koskaan elämässäni seurustellut eli siis ollut kenenkään poikaystävä. Isäsi ja äitisi tuskin olisivat minusta ylpeitä vävyehdokkaana, koska en ole saavuttanut elämässäni mitään (sellaista, mitä pidetään yleisesti tavoiteltavana), en omista mitään, eikä minulla ole statusta tai asemaa yhteiskunnassa. Minua ei siis voi esitellä tutuille ja sukulaisille ylpeänä, että se on sitä ja tätä ja tekee tuota."

Jäi epäselväksi. että oletko  fiksu, kohtelias, omillaan toimeen tuleva, auttavainen, toisia ihmisia kunnioittava mies? Ja tällä ei siis ole tekemistä minkään statuksen tai saavutusten kanssa.

Vierailija
85/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:50"]

Ei hyvänen aika!

Mukavat, hiljaiset miehet on saatu poteroitumaan marttyyriuden lassukka-ansaan! Olen todellakin sitä mieltä, että jos energiaa uhrattaisi oman itsetunnon kohottamiseen (terapia, liikunta, sivistys) lassukka-ideologioiden ja niistä katkeroitumisen sijaan, kävisi flaksi sitten naisten kanssakin paremmin. Olisi parempi mieli omasta itsestä, sekä kenties jotain mistä aidosti keskustella ja olla kiinnostunut (maailma, kulttuuri jne), sen sijaan että valitettaisiin kuinka en saa pillua kauniilta naisilta.

[/quote]

Sanopa mikä siinä on niin väärin, jos mies tykkää katsella (nussia) mielummin kauniita naisia kuin rumia?

Ei naisia yleensä kiinnosta mitkään syvälliset keskustelut ja kulttuurit. Ennemminkin se on sellaista läpänheitto-kehuskelua, että käytiin vaikka siellä kaupungissa ja käytiin museossa x, ilman sen syvällisempää analysointia mitä siellä oli. Tämä tapahtuu yhdessä virkkeessä ja 20 sekunnissa. Sitten siirrytään seuraavaan aiheeseen. Tätä(kään) en ole koskaan käsittänyt naisissa. Esim. jos he kysyvät jotain, vastaukseksi halutaan oikeasti sanan tai kolmen vastaus ja sitten seuraavaan. Jos alat selittämään pidempään ja perusteellisemmin, näkee etteivät he edes kuuntele. Tulee mieleen, että miksi edes kysyvät, jos kerran ei oikeasti kiinnosta.

[/quote]

jumalauta teitä joilla on niin vähän kosketusta naisiin, että yleistätte kaikki naiset samanlaisiksi! Omaan ystäväpiiriini kuuluu yli 10 naista ja jokainen heistä on omanlaisensa, ja kukaan niistä ei ole kuvailemasi kaltainen. Mulla on aina ollut ystävinä miehiä ja naisia ja olen mies naisvaltaisella alalla, jokainen työkaverini on omanlaisensa tyyppi. HL on mielestäni moniongelmainen introvertti, vaan en huomioitani nyt tässä ala erittelemään.

Livenä olen tavannut ja 'valaisevan' livekokemuksen perusteella suosittelen kasvokkain tapaamista JOKAISELLE, joka edes harkitsee jäljittelevänsä hänen kirjoituksiaan. Saatatte tulla toisiin ajatuksiin.

Vierailija
86/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:21"]

""Millainen olet poikaystävänä? Olisiko isäni ja äitini ylpeitä siitä, että heillä olisi vävyehdokkaana sivistynyt, fiksu, kohtelias, omillaan toimeen tuleva, auttavainen, toisia ihmisia kunnioittava mies?"

En tiedä, kun en ole koskaan elämässäni seurustellut eli siis ollut kenenkään poikaystävä. Isäsi ja äitisi tuskin olisivat minusta ylpeitä vävyehdokkaana, koska en ole saavuttanut elämässäni mitään (sellaista, mitä pidetään yleisesti tavoiteltavana), en omista mitään, eikä minulla ole statusta tai asemaa yhteiskunnassa. Minua ei siis voi esitellä tutuille ja sukulaisille ylpeänä, että se on sitä ja tätä ja tekee tuota."

Jäi epäselväksi. että oletko  fiksu, kohtelias, omillaan toimeen tuleva, auttavainen, toisia ihmisia kunnioittava mies? Ja tällä ei siis ole tekemistä minkään statuksen tai saavutusten kanssa.

[/quote]

Olen tietenkin jäävi arvioimaan itseäni, mutta:

Fiksu: Olen luultavasti keskivertoälykäs (maisterin tutkinto), mutta monipuolisesti lukenut.

Kohtelias? Introverttina olen varautunut ja vihaan termiä "sosiaaliset taidot" yli kaiken ja siksi saatan töksäyttää mielipiteitäni ihan vittumaisuutani, koska inhoan poliittisesti korrektia paskanjauhantaa ja turhantärkeyttä. En kunnioita ketään aseman vuoksi. En yleensä halua tutustua uusiin ihmisiin, joten voin vaikuttaa ylimieliseltä mulkulta, vaikka oikeasti haluan vain olla omassa rauhassa.

Omillaan toimeen tuleva: Tällä hetkellä, mutta olen ollut työttömänä useaan otteeseen ja välillä pitkäänkin.

Auttavainen: Kavereille ja sukulaisille tietenkin.

Toisia ihmisia kunnioittava: Sikäli, että introverrtina en sekaannu muiden ihmisten tekemisiin. 

Vierailija
87/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:52"]

[/quote]

jumalauta teitä joilla on niin vähän kosketusta naisiin, että yleistätte kaikki naiset samanlaisiksi! Omaan ystäväpiiriini kuuluu yli 10 naista ja jokainen heistä on omanlaisensa, ja kukaan niistä ei ole kuvailemasi kaltainen. Mulla on aina ollut ystävinä miehiä ja naisia ja olen mies naisvaltaisella alalla, jokainen työkaverini on omanlaisensa tyyppi. HL on mielestäni moniongelmainen introvertti, vaan en huomioitani nyt tässä ala erittelemään.

Livenä olen tavannut ja 'valaisevan' livekokemuksen perusteella suosittelen kasvokkain tapaamista JOKAISELLE, joka edes harkitsee jäljittelevänsä hänen kirjoituksiaan. Saatatte tulla toisiin ajatuksiin.

[/quote]

Olen myös introvertti ja sikäli "moniongelmainen", että kyseenalaistan monet asiat suomalaisessa yhteiskunnassa. Etenkin minua häiritsee se valtava sosiaalisen painostus, miten täällä odotetaan ihmisen elämänsä elävän, jotta olisi ns. normaali ihminen. Eli olen vahvasti "asenneongelmainen" viranomaiskielellä sanottuna.

Minäkin olen nähnyt Laasasen ilmielävänä. En voi sanoa tuntevani, mutta mies vaikutti asialliselta tyypiltä.

Vierailija
88/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Fiksu: Olen luultavasti keskivertoälykäs (maisterin tutkinto), mutta monipuolisesti lukenut.

Kohtelias? Introverttina olen varautunut ja vihaan termiä "sosiaaliset taidot" yli kaiken ja siksi saatan töksäyttää mielipiteitäni ihan vittumaisuutani, koska inhoan poliittisesti korrektia paskanjauhantaa ja turhantärkeyttä. En kunnioita ketään aseman vuoksi. En yleensä halua tutustua uusiin ihmisiin, joten voin vaikuttaa ylimieliseltä mulkulta, vaikka oikeasti haluan vain olla omassa rauhassa.

Omillaan toimeen tuleva: Tällä hetkellä, mutta olen ollut työttömänä useaan otteeseen ja välillä pitkäänkin.

Toisia ihmisia kunnioittava: Sikäli, että introverrtina en sekaannu muiden ihmisten tekemisiin. 

[/quote]

Onko todettua autistista syndroomaa ;)

Vierailija
89/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:50"]

Ei hyvänen aika!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aivan samat kokemukset! Olen tavannut myös ja...

En ole koskaan pitänyt purilaisista.

Vierailija
90/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.wikihow.com/Live-with-Asperger's-Syndrome

Ei naisia tarvitse kaikesta syyttää. Omiin ongelmiinsa saa apua ihan muualta!

Vierailija
91/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:59"]

[/quote]

[/quote]

Onko todettua autistista syndroomaa ;)

[/quote]

Arvasin, että assburger-diagnoosia tarjotaan! Ei ole kliinisesti tutkittu. Nettitestejä olen huviksi joskus tehnyt, eivätkä sellaista tulosta anna.

Oma diagnoosi on intj -persoonallisuustyyppi, ei assburger.

Vierailija
92/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitestit eivät ole päteviä. Kannattaa mennä ihan lääkärin juttusille :)

Vierailija
93/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 01:34"]

Nettitestit eivät ole päteviä. Kannattaa mennä ihan lääkärin juttusille :)

[/quote]

Eivät tietenkään. Mutta miksi lääkärille, ei siinä ole mitään järkeä kun ei ole varsinaista sairauttakaan. Introverttius ei ole sairaus - vielä. Olen kuitenkin satavarma, että seuraavan 20 vuoden sisällä se on, ja siihen Big Pharma kehittänyt kalliin lääkkeen. 

Vierailija
94/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:06"]

En ole toinen lassukkamies vaan vaimo, äiti ja virkanainen 42 v, keskinkertaisen näköinen, humanisti, osin feministikin. Laitoin ensin sulle pari kärjekästä kommenttia mutta jotenkin sun tyyli paljasti sinusta pienen palan jotain joka kosketti. Saat vapaasti haukkua mutta viestini oli ihan vilpitön. Omista kokemuksistani käsin tajuan kyllä jos luulit mun vittuilevan.

[/quote]

Uskomatonta. Kiitos.

Vierailija
95/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö koirista?

Vierailija
96/96 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 03:06"]

Pidätkö koirista?

[/quote]

En erityisesti, mutta en vihaakaan. Olen kissamiehiä. Kissa on pyhä eläin. Omaa kissaa tai muitakaan lemmikkejä en kuitenkaan omista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä