Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain? Lassukka mies vastailee.

Vierailija
05.04.2014 |

Mitä ikinä haluatkin tietää, shoot!

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
62/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten perhekeskeinen olet? Miten viettäisit vapaa-aikasi? Kevereiden kanssa vai perheen kesken?"

Jäi vastaamatta.

Kavereillani on melkein kaikilla omat perheet, joten en vietä enää aikaa kavereiden kesken samalla lailla kuin nuorempana. Toisaalta en halua perhettä, joten kysymys on sikäli irrelevantti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:08"]

Jaaha. Yksi vastaus löytynyt kysymykseen "Miksi jotkut miehet vihaavat naisia?"

[/quote]

Ap, mikä saa naiset virheellisesti kuvittelemaan, että lassukat vihaisivat naisia, vaikka todellisuudessa sia on juuri päinvastoin?

Eli lassukat rakastavat naisia ja naiset vihaavat lassukoita.

[/quote]

Tätä samaa olen ihmetellyt jo pitkään. Ilmeisesti miehiä vihaavat feministit ovat jotenkin saaneet lanseerattua tällaisen virheellisen ajatusmallin palstan naisten tietoisuuteen. - ap

Vierailija
64/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mua jotenkin surettaa tämä joidenkin miesten käsitys, että se status olisi kaikki kaikessa. Jos on mukava, huomioiva ja ihana tyyppi muuten, niin status voi olla plussaa, mutta ei tarpeellista. Kuitenkin monesti ne, joilla on statusta, eivät ole mukavia, huomioivia ja ihania, mikä saattaa johtua statuksen ylläpitämisen taakasta. Kyllä suurimmalle osalle naisista piisaa se, että miehellä on työ, tai ettei ainakaan tahallaan lorvaile työttömänä. On niitäkin, jotka kaipaavat statusta miehelleen, mutta moni ei edes jaksaisi kilpailla tällaisesta miehestä alun alkaenkaan ja sitten myöhemmin hätistellä onnenonkijanaisia pois miehensä ympäriltä.

Vierailija
65/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:00"]

Vakavissasiko esität että olisit tappanut itsesi jos et olisi saanut römpsää? Muutenhan seksin puutteeseen ei voi kuolla.

[/quote]

En aivan vakavissani. Sen sanon kuitenkin aivan tosissani, että mielenterveyteni olisi 100% varmasti järkkynyt, jos en olisi saanut elämässäni pillua.

Vierailija
66/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:12"]

Voi ap... sulla olis selvästi rahkeita niin paljon parempaan. Oot ihan sympaattinen. Sulla ois oikein hyvät mahkut ikiomaan tipuun jos jättäisit nää lassukkajutut nyt kokonaan ja keskittyisit olemaan vaan just se kiva ja symppis mies joka olet.

[/quote]

Kiitos vaan sympatiasta, mutta lienet toinen lassukkamies? :D

Vierailija
67/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:43"]

Ketä kiinnostaa?

[/quote

Tuskin edes kiviä. Lukekaa ennemmin uutisia. -ap

Vierailija
68/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:04"]

Ikäsi? Pitäisikö mielestäsi kaikki kauniit ja nuoret naiset velvoittaa antamaan hyväntekeväisyysseksiä miehille, jotka muuten eivät saa seksiä?

T: femakkoämmä 37v

[/quote]

Reilusti kolmekymppinen.

En tiedä kuinka tuollainen velvoite olisi toteutettavissa, jos joku sellaisen mahtikäskyn antaisi. Mutta kyllä naiset voisivat tässä asiassa ottaa mallia miehistä, jotka antavat seksiä kaikenlaisille naisille. Kukaan nainen ei jää ilman seksielämää paitsi niin itse halutessaan.

[/quote]

Jos sinulla olisi vaimo, eikä olisikin mukavaa, että hän haluaisi pitää koko naapuruston sinkkumiehet seksinsyrjässä kiinni? 

[/quote]

Jos kaikilla miehillä olisi oma vaimo, ei olisi sinkkumiehiä, jolloin kenenkään ei tarvitsisi pettää jonkun toisen puolison kanssa, kun voisi harrastaa seksiä oman kumppanin kanssa. Eikä ole kaunis ajatus?

[/quote]

Ei se arvon lassukka ihan noinkaan ole. Paitsi jos pakotetaan kaikki miehet naimisiin. Itselläni olisi tällä hetkellä useampikin nainen valmis vaikka heti naimisiin jos suostuisin, vaan kun minua ei naimisiin meno kiinnosta, eikä parisuhde muutenkaan just tällä hetkellä. 

Vierailija
69/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toinen lassukkamies vaan vaimo, äiti ja virkanainen 42 v, keskinkertaisen näköinen, humanisti, osin feministikin. Laitoin ensin sulle pari kärjekästä kommenttia mutta jotenkin sun tyyli paljasti sinusta pienen palan jotain joka kosketti. Saat vapaasti haukkua mutta viestini oli ihan vilpitön. Omista kokemuksistani käsin tajuan kyllä jos luulit mun vittuilevan.

Vierailija
70/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:04"]

Ikäsi? Pitäisikö mielestäsi kaikki kauniit ja nuoret naiset velvoittaa antamaan hyväntekeväisyysseksiä miehille, jotka muuten eivät saa seksiä?

[/quote]

Reilusti kolmekymppinen.

En tiedä kuinka tuollainen velvoite olisi toteutettavissa, jos joku sellaisen mahtikäskyn antaisi. Mutta kyllä naiset voisivat tässä asiassa ottaa mallia miehistä, jotka antavat seksiä kaikenlaisille naisille. Kukaan nainen ei jää ilman seksielämää paitsi niin itse halutessaan.

[/quote]

Jos sinulla olisi vaimo, eikä olisikin mukavaa, että hän haluaisi pitää koko naapuruston sinkkumiehet seksinsyrjässä kiinni? 

[/quote]

Jos kaikilla miehillä olisi oma vaimo, ei olisi sinkkumiehiä, jolloin kenenkään ei tarvitsisi pettää jonkun toisen puolison kanssa, kun voisi harrastaa seksiä oman kumppanin kanssa. Eikä ole kaunis ajatus?

[/quote]

Ei se arvon lassukka ihan noinkaan ole. Paitsi jos pakotetaan kaikki miehet naimisiin. Itselläni olisi tällä hetkellä useampikin nainen valmis vaikka heti naimisiin jos suostuisin, vaan kun minua ei naimisiin meno kiinnosta, eikä parisuhde muutenkaan just tällä hetkellä. 

[/quote]

Sä oletkin YTM. Ymmärrän hyvin, ei muakaan sinun saappaissasi välttämättä kiinnostaisi vakiintua.

Vierailija
71/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:57"]

[/quote]

Kyllä monilla naisilla säälittää se miten lassukat luokittelee itsensä, ja ajavat itsensä lassukkalaatikkoon. Uskovat päälassukan juttuihin, ja siihen, että naisia kiinnosta vain status.

Vierailija
72/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:57"]

[/quote]

Kyllä monilla naisilla säälittää se miten lassukat luokittelee itsensä, ja ajavat itsensä lassukkalaatikkoon. Uskovat päälassukan juttuihin, ja siihen, että naisia kiinnosta vain status.

[/quote]

Mutta kun päälassukka on oikeassa! :D

Vierailija
73/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sujuisi vahvemmin jos ajattelisi ihan itse eikä uskoisi sokeasti päälassukkaa.

Vierailija
74/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:08"]

Sä oletkin YTM. Ymmärrän hyvin, ei muakaan sinun saappaissasi välttämättä kiinnostaisi vakiintua.

[/quote]

En ole sen kummemmin YTM, kuin KTM tai mikään muukaan. Inhoan ihmisten luokittelua. Olen totaalisen persaukinen ihminen, minulla ei ole rahaa ei omaisuutta, ei statusta, koulutusta, eikä mitään muutakaan, jota se jumalasi pitää arvostettavana ja varmana naisen saamisen mittarina. Silti minulta ei ole koskaan naisia puuttunut. Syy: minä en ole koskaan lakannut olemasta mies.

Ettekö te lassukat ihan oikeasti ymmärrä, että mersuilla ja paksuilla rahapusseilla saa kyllä naisia, jotka ovat siitä mammonasta kiinnostuneita, mutta eivät sinusta. Sen sijaan tavallisiin naisiin, ei massiviset kulissit uppoa, vaan sinun pitää laittaa peliin itsesi, olla siis miehinen mies. Ryhdistäytyä ja nostaa pää pystyyn ja sanoa miehekkäästi se, mitä on sanottavaa. Naiset tykkää oikeista vähän rosoisistakin miehistä, ei vässyköistä ja lassukoista. Sinäkin löydät välittömästi itsellesi naisen, kun lakkaat ruikuttamasta ja alat käyttäytyä, kuin miehinen mies.

Vierailija
75/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika!

Mukavat, hiljaiset miehet on saatu poteroitumaan marttyyriuden lassukka-ansaan! Olen todellakin sitä mieltä, että jos energiaa uhrattaisi oman itsetunnon kohottamiseen (terapia, liikunta, sivistys) lassukka-ideologioiden ja niistä katkeroitumisen sijaan, kävisi flaksi sitten naisten kanssakin paremmin. Olisi parempi mieli omasta itsestä, sekä kenties jotain mistä aidosti keskustella ja olla kiinnostunut (maailma, kulttuuri jne), sen sijaan että valitettaisiin kuinka en saa pillua kauniilta naisilta.

T. femakkoämmä 37v (en muuten vihaa miehiä)

Vierailija
76/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on emälassukka tehnyt jutuillaa todellisen karhunpalveluksen miehille! Ehkä se on katkeroittanut miehet naisia vastaan saadakseen itse enemmän?

Vierailija
77/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:21"]

Ehkä sujuisi vahvemmin jos ajattelisi ihan itse eikä uskoisi sokeasti päälassukkaa.

[/quote]

Eikä. Ei sujunut yhtään paremmin silloinkaan, kun en ollut edes kuullut päälassukasta, markkina-arvoteoriasta tai miesasialiikkeestä.

Vierailija
78/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lassukaksi heittäytyminen ei myöskään parantanut tilannetta yhtään? Eikö teitä muuten nolota kulkea lammaslaumana messiaanne jaloissa? Se ei ole kovin... noh, miehekästä.

Vierailija
79/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:08"]

[/quote]

En ole sen kummemmin YTM, kuin KTM tai mikään muukaan. Inhoan ihmisten luokittelua. Olen totaalisen persaukinen ihminen, minulla ei ole rahaa ei omaisuutta, ei statusta, koulutusta, eikä mitään muutakaan, jota se jumalasi pitää arvostettavana ja varmana naisen saamisen mittarina. Silti minulta ei ole koskaan naisia puuttunut. Syy: minä en ole koskaan lakannut olemasta mies.

Ettekö te lassukat ihan oikeasti ymmärrä, että mersuilla ja paksuilla rahapusseilla saa kyllä naisia, jotka ovat siitä mammonasta kiinnostuneita, mutta eivät sinusta. Sen sijaan tavallisiin naisiin, ei massiviset kulissit uppoa, vaan sinun pitää laittaa peliin itsesi, olla siis miehinen mies. Ryhdistäytyä ja nostaa pää pystyyn ja sanoa miehekkäästi se, mitä on sanottavaa. Naiset tykkää oikeista vähän rosoisistakin miehistä, ei vässyköistä ja lassukoista. Sinäkin löydät välittömästi itsellesi naisen, kun lakkaat ruikuttamasta ja alat käyttäytyä, kuin miehinen mies.

[/quote]

Sinussa on epäilemättä luontaista karismaa. Pahus kun sitä ei saa ostaa kaupasta. :D

Vierailija
80/96 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli persaukinen pätkätyöläinen duunari kun tavattiin. Minä persaukinen akateeminen. Niin sitä vain yhteen mentiin ja perhe perustettiin.

Inhoan sliipattuja kravattikauloja. Ei niistä todellakaan kaikki naiset tykkää, tuskin edes suurin osa. 

Ruikuttaminen kylläkin voi olla este tutustumiselle, ei persaukisuus. Tee itsellesi palvelus ja mene vaikka parturin kautta kuntosalikortin ostoon. Ei niin, että pitäisi olla lihaskimppu naisia saadakseen, vaan siksi, että saisit purettua noita turhautumiasi, endorfiinejä kroppaan ja iloa kasvoillesi ja elämääsi. Kyllä ne naiset sinut sen jälkeen huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan