Haluatko kysyä jotain? Lassukka mies vastailee.
Kommentit (96)
Ikäsi? Pitäisikö mielestäsi kaikki kauniit ja nuoret naiset velvoittaa antamaan hyväntekeväisyysseksiä miehille, jotka muuten eivät saa seksiä?
T: femakkoämmä 37v
Oletko mielestäsi oikeutettu saamaan seksiä malleilta?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:54"]
Etkö ymmärrä, että Lassukkuutesi romahduttaa markkina-arvosi naisten silmissä?
[/quote]
Ei minulla ole koskaan ollut mitään arvoa naisten silmissä. Pohjalta ei enää pääse alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:04"]
[/quote]
Olen.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:57"]
Mikä on ATM?
[/quote]
Alemman Tason Mies.
Mies, joka ei saa naisia.
Etkö ymmärrä, että Lassukkuutesi romahduttaa markkina-arvosi naisten silmissä?
[/quote]
Ei minulla ole koskaan ollut mitään arvoa naisten silmissä. Pohjalta ei enää pääse alaspäin.
[/quote]
Jaaha. Yksi vastaus löytynyt kysymykseen "Miksi jotkut miehet vihaavat naisia?"
Miksi olet mielestäsi oikeutettu saamaan seksiä malleilta?
Miksi olet mielestäsi oikeutettu saamaan seksiä malleilta? Koska haluan ei ole vastaus. Ei myöskään Koska olen mies.
Minkä ikäisenä aloit vihaamaan naisia?
Ikäsi? Pitäisikö mielestäsi kaikki kauniit ja nuoret naiset velvoittaa antamaan hyväntekeväisyysseksiä miehille, jotka muuten eivät saa seksiä?
[/quote]
Reilusti kolmekymppinen.
En tiedä kuinka tuollainen velvoite olisi toteutettavissa, jos joku sellaisen mahtikäskyn antaisi. Mutta kyllä naiset voisivat tässä asiassa ottaa mallia miehistä, jotka antavat seksiä kaikenlaisille naisille. Kukaan nainen ei jää ilman seksielämää paitsi niin itse halutessaan.
Oikeastiko te lassukat kuvittelette että nainen saa aina kun vähän sormeaan koukistaa? Uutispommi: näin ei ole.
[/quote]
Kyllä, miksi en olisi?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:13"]
[/quote]
Reilusti kolmekymppinen.
En tiedä kuinka tuollainen velvoite olisi toteutettavissa, jos joku sellaisen mahtikäskyn antaisi. Mutta kyllä naiset voisivat tässä asiassa ottaa mallia miehistä, jotka antavat seksiä kaikenlaisille naisille. Kukaan nainen ei jää ilman seksielämää paitsi niin itse halutessaan.
[/quote]
Jos sinulla olisi vaimo, eikä olisikin mukavaa, että hän haluaisi pitää koko naapuruston sinkkumiehet seksinsyrjässä kiinni?
Taitaa ap olla HL itse... hohhoijaa kuinka väsynyttä. Naisten syyksi vaan ihan kaikki, myös oma reppanuus.
Ongelman ydin on se, että nämä lassukat ylenkatsovat kaikkia "tavallisia" naisia ja haikailevat kauniiden missihempukoiden perään. Ja kun ei käy flaksi, niin päädytään syyttämään naisia kaikista omista epäonnistumisista sekä universaaleista epäkohdista.
Miksi Lassukat eivät seksinhimoissaan pariudu keskenään sen sijaan että katkerina ruikuttavat kurjaa osaansa?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:09"]
Miksi olet mielestäsi oikeutettu saamaan seksiä malleilta?
[/quote]
Koska olen ihminen aivan siinä kuin hekin.
Onneksi en ole malli tai mallin näköinen. Tulisi kivat oltavat lassukkayhteiskunnassa jossa joutuisi jakamaan toosaa oksennus suussa milloin minkäkin näköisille ja tapaisille äijille. Tätä pitäisi vieläpä tehdä vuorokauden ympäri koska missejä on suhteessa niin vähän väestössä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:10"]
Miksi olet mielestäsi oikeutettu saamaan seksiä malleilta? Koska haluan ei ole vastaus. Ei myöskään Koska olen mies.
[/quote]
En ole sen huonompi enkä parempi kuin kukaan muukaan.Siksi.
Olivatko nämä naiset malleja?
[/quote]
Eivät. Olivat rumia ja ylipainoisia naisia. + Pari ihan nättiä.