Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkkarit ei sovi pullukalle!

Vierailija
05.04.2014 |

Mä en ymmärrä miten joku pullukka viittii kävellä korkkareilla. Ei ole tarkoituksena loukata ketään,mutta minun mielestä se ei sovi yhtään. Hoikalle ne sopii kuin nappi paitaan.

Itse olen ylipainoinen ja käytän lättäpohjaisia, eipähän tanner tömise liikaa;).

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei kärsi olla omaa mieltä. Pitää vaan nyökytellä päätä kaikille. Herkkä on nahka monella tänä päivänä. Ymmärrystä ei tipu eikä lirise.

Vierailija
2/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:19"]

--

En koe minkäänlaista tarvetta siihen. Koko ketju ei edes kosketa minua, koska olen hoikka, mutta tuollainen "minun mielipide on ainoa oikea"-tyylinen muiden latistaminen ottaa ihan tosissaan aivoon. Mitä oikein hait tällä aloituksella? Sitä, että "pullukat" lakkaavat käyttämästä korkkareita? Sitä, että he pyytävät anteeksi sinulta henkilökohtaisesti maisemies pilaamista?

Tässä vastaneuvo sinulle: HANKI OMA ELÄMÄ!

[/quote]
Tämän kirjoittajan voisin viedä vaikka hitsin kalliille treffeille sukupuolesta riippumatta. :>

Niin, mitähän näillä ylipainoisten parjausketjuilla ajetaan takaa? Välillä tosiaan tuntuu, että pitäisi nimenomaan pyytää anteeksi omaa ulkomuotoaan, ja varmuudeksi hieman vaikka maksaa ettei vain sattuisi olemaan kenenkään kallisarvoisilla verorahoilla. 
Kai joillakin sitten on niin kova tarve laukoa estottomasti tärkeitä mielipiteitä ainakin anonyyminä, kun tyhmät läskit ei livenä ymmärrä olla samaa mieltä. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinästen vuosien saatossa käytyjen keskustelujen perusteella pullukoille ei sovi:

-korkokengät

-matalat kengät

-saappaat

-lyhyet hameet

-keskipituiset hameet

-pitkät hameet

-tiukat housut

-löysät housut

-kapealahkeiset housut

-leveämpilahkeiset housut

-matalavyötäröiset housut

-korkeavyötäröiset housut

-shortsit

-caprit

-leggingsit

-housut ollenkaan

-tiukat paidat

-löysät paidat

-lyhythihaiset paidat

-pitkähihaiset paidat

-topit

-kuviot vaatteissa

-liian kirkkaat värit

Tiukat vaatteet korostaa läskejä, samoin löysät. Värit ja kuviot kiinnittävät huomiota, mitä pullukka ei halua. Pullukka haluaa sulautua seinään ja hävetä ikuisesti läskejään. Pullukan onkin siis parasta laittaa päälleen beige säkki (joka ei kuitenkaan saa olla liian löysä, koska se näyttää säälittävältä yritykseltä peittää läskit). Toisaalta pelkkä pullukan olemassaolo herättää epätoivottua huomiota ympärillä olevilta upeilta ja laihoilta ihmisiltä, joten pullukan on parempi vain jäädä kotiin.

Vierailija
4/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:03"]

Nämä idiootti-haukkujat on mielestäni jollainlailla vajaaälyisiä itse ja elämä ei ole vielä paljon heitä opettanut. Tässähän oli vaan mielipiteestä kysymys.

Itsekkin olen pullukka ja kuten

mainitsin,että en halua ketään

loukata. Samaa mieltä olen hiattomasta paidasta, se ei sovi minulle koska yläkroppani on läski:). Ja tämä kaikki ihan hyvällä mielellä ja itsetunnolla! T.Ap

[/quote]

Hauku ja latista kaikin mokomin itseäsi, mutta älä muita. Jotain käytöstapoja kiitos.

[/quote]Löysää lippistä;)

[/quote]

En koe minkäänlaista tarvetta siihen. Koko ketju ei edes kosketa minua, koska olen hoikka, mutta tuollainen "minun mielipide on ainoa oikea"-tyylinen muiden latistaminen ottaa ihan tosissaan aivoon. Mitä oikein hait tällä aloituksella? Sitä, että "pullukat" lakkaavat käyttämästä korkkareita? Sitä, että he pyytävät anteeksi sinulta henkilökohtaisesti maisemies pilaamista?

[/quote]Huomaa ,että olet nuori.

Vierailija
5/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:03"]

Nämä idiootti-haukkujat on mielestäni jollainlailla vajaaälyisiä itse ja elämä ei ole vielä paljon heitä opettanut. Tässähän oli vaan mielipiteestä kysymys.

Itsekkin olen pullukka ja kuten

mainitsin,että en halua ketään

loukata. Samaa mieltä olen hiattomasta paidasta, se ei sovi minulle koska yläkroppani on läski:). Ja tämä kaikki ihan hyvällä mielellä ja itsetunnolla! T.Ap

[/quote]

Hauku ja latista kaikin mokomin itseäsi, mutta älä muita. Jotain käytöstapoja kiitos.

[/quote]Löysää lippistä;)

[/quote]

[/quote]Huomaa ,että olet nuori.

Vierailija
6/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:54"]Erinästen vuosien saatossa käytyjen keskustelujen perusteella pullukoille ei sovi:

-korkokengät

-matalat kengät

-saappaat

-lyhyet hameet

-keskipituiset hameet

-pitkät hameet

-tiukat housut

-löysät housut

-kapealahkeiset housut

-leveämpilahkeiset housut

-matalavyötäröiset housut

-korkeavyötäröiset housut

-shortsit

-caprit

-leggingsit

-housut ollenkaan

-tiukat paidat

-löysät paidat

-lyhythihaiset paidat

-pitkähihaiset paidat

-topit

-kuviot vaatteissa

-liian kirkkaat värit

Tiukat vaatteet korostaa läskejä, samoin löysät. Värit ja kuviot kiinnittävät huomiota, mitä pullukka ei halua. Pullukka haluaa sulautua seinään ja hävetä ikuisesti läskejään. Pullukan onkin siis parasta laittaa päälleen beige säkki (joka ei kuitenkaan saa olla liian löysä, koska se näyttää säälittävältä yritykseltä peittää läskit). Toisaalta pelkkä pullukan olemassaolo herättää epätoivottua huomiota ympärillä olevilta upeilta ja laihoilta ihmisiltä, joten pullukan on parempi vain jäädä kotiin.

[/quote]Uimapuku ja bikinit käyvät tosi hyvin:).

Vierailija
7/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset lihovat eri paikoista. Minä oke ylipainoinen, mutta sääreni ovat edelleen ihan hyvän näköiset. Pömppömahaiselle ja isot rintani eivät ole. Mutta korkokengät tuovat ryhtiä ja korostavat niitä sääriä, joten mielelläni niitä käytän. Kaikilla hoikilla ei muuten aina ole hoikat sääret.

Vierailija
8/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:00"]Ihmiset lihovat eri paikoista. Minä oke ylipainoinen, mutta sääreni ovat edelleen ihan hyvän näköiset. Pömppömahaiselle ja isot rintani eivät ole. Mutta korkokengät tuovat ryhtiä ja korostavat niitä sääriä, joten mielelläni niitä käytän. Kaikilla hoikilla ei muuten aina ole hoikat sääret.

[/quote]Nerokas mielipide, kiitos:). T.Ap

Vierailija
9/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipainoisen päällä varmaan kaikki näyttää kammottavalta, kun haluaa nähdä ihmisen nimenomaan kilojensa kautta. :P

Jos tyylikkyyttä popoissa haluaa hakea, niin a) tilanteen mukaan, b) jaloilleen istuvat ja c) kengät, jotka tuntuvat itselle omimmilta. Riippumatta painosta. Ylipäätään on hirveän kahlitsevaa miettiä joka ostoksesta että "näytänkö lihavalta". Kyllä ylipainoisellakin saa olla tyylissään muuta variaatiota kuin terveyskengät, tummat housut ja trikootunika. 

Vierailija
11/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:38"]Niin mitä vikaa esim. tässä

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/80/69/ec/8069ecbd00d892c023554437a18204f6.jpg

Vetäkää nyt vaikka sukkahousut päähänne, idiootit.

[/quote]

Siis onko kuvan nainen mielestäsi lihava?

Vierailija
12/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahhahahahhaa!

T. MIES

Vierailija
13/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:22"]Olen niin samaa mieltä ap:n kanssa (not). Tämänkin linkin nainen:

http://images.asos-media.com/inv/media/8/9/0/1/3881098/image4xxl.jpg

näyttäisi paremmalta, jos käsivarret olisivat piilotettu ja jalassa matalakantaiset Eccot. Jos ylittää tietyn painorajan, menettää samalla oikeutensa näyttää naiselta - tätähän ap haki.

[/quote]

Ei tuo kuvan nainen ole nähnytkään pullukkaa!

Vierailija
14/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nyt on jo kenkäpoliisikin. Minusta korkkarit sopivat niille, jotka osaavat niillä kävellä, mutta erityisen hyvin ne pukevat pyöreämuotoisia naisia. Itse olen aika laiha enkä korkkareita käytä jo senkään vuoksi koska en halua, että suhteellisen suuriin jalkateriini kiinnitetään huomiota.

Ap:n aloitus oli ihan typerimmästä päästä mitä voi olla.

Vierailija
15/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä pullukka vetää korkkarit jalkaan, voin luvata, että viimeinen asia mikä minua kiinnostaa on toisten ämmäin mielipiteet asiasta :D

Nim. Iloinen pullukka, jota ei kiinnosta vaikka navettasaappaissa lampsisit

Vierailija
16/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sääreen saa pituutta ja muotoa korkkareilla ja nimenomaan pulleampi ihminen.

Vierailija
17/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mallit ja alusvaatemallit ovat hoikkia ja pitkäsäärisiä? Ei läskin päällä vaatteet näytä yhtä hyvältä :d

Vierailija
18/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiipa idiootti. Ootte niin kyynisiä kaikki saatanan äpärät.

Vierailija
19/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pitkät saapikkaay sovi alle 170 cm pitkille tai ainakaan persjalkaisille. Näyttää siltämkuin ne ulottuisivat pakaroihin.

Vierailija
20/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:27"]Eikä pitkät saapikkaay sovi alle 170 cm pitkille tai ainakaan persjalkaisille. Näyttää siltämkuin ne ulottuisivat pakaroihin.

[/quote]

Jep tulee saapasjalkakissa mieleen :"DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän