Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkkarit ei sovi pullukalle!

Vierailija
05.04.2014 |

Mä en ymmärrä miten joku pullukka viittii kävellä korkkareilla. Ei ole tarkoituksena loukata ketään,mutta minun mielestä se ei sovi yhtään. Hoikalle ne sopii kuin nappi paitaan.

Itse olen ylipainoinen ja käytän lättäpohjaisia, eipähän tanner tömise liikaa;).

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas fashionistat kohahtavat kun perjalkaiset, maantienväriset suomalaispullukat ovat niin tyylittömiä... :-)

Vierailija
22/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ois kiva kun kaikki saisi pukeutua ihan miten haluaa.

Tollanen ihmisten karsinointi on ihan älytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:38"]Niin mitä vikaa esim. tässä

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/80/69/ec/8069ecbd00d892c023554437a18204f6.jpg

Vetäkää nyt vaikka sukkahousut päähänne, idiootit.

[/quote]

Siis onko kuvan nainen mielestäsi lihava?

[/quote]

Kyllä. Hän on ylipainoinen _LIHAVA_. Ja todella kaunis nainen. Myöskin täytyy sanoa, että hän näyttäisi todella paljon lihavammalta, jos jalassa olisi matalakantaiset kengät.

Ap:n aloitus ärsyttää ihan suunnattomasti. Jos et osaa etkä viitsi. Jos olet jo luovuttanut. Niin älä leiki jotain tyylitaituria, kun et selvästikään tiedä mistään mitään.

Vierailija
24/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:38"]Niin mitä vikaa esim. tässä

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/80/69/ec/8069ecbd00d892c023554437a18204f6.jpg

[/quote]

Sitä vikaa et kuvan nainen on paksu ja sen ahteri tila-auton kokoluokkaa. Laihduttaisi niin ei varmaan olisikaan vikaa.

Vierailija
25/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:08"]Hoikat nilkat ja ei liian paksut pohkeet ja reidet. Korkkarit sopivat hyvin sellaiselle omenavartaloiselle, joka käyttää riittävän löysää yläosaa. Kannattaa satsata myös kampaukseen ja meikkiin samalla. Huomio kasvoihin ja nilkkoihin.

[/quote]

Siis tynnyri koroilla. Hirveä näky.

Vierailija
26/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:22"]Olen niin samaa mieltä ap:n kanssa (not). Tämänkin linkin nainen:

http://images.asos-media.com/inv/media/8/9/0/1/3881098/image4xxl.jpg

näyttäisi paremmalta, jos käsivarret olisivat piilotettu ja jalassa matalakantaiset Eccot. Jos ylittää tietyn painorajan, menettää samalla oikeutensa näyttää naiselta - tätähän ap haki.

[/quote]

Ei tuo kuvan nainen ole nähnytkään pullukkaa!

[/quote]

No ap:n mittapuulla tuo on aivan kauhea siiderivalas. Kuten kaikki, joiden paino alkaa vitosta suuremalla numerolla.

Vierailija
27/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kaikki kengät sovi hoikillekaan.

Tunnen itse yhden melko pullukan tytön, joka käyttää paljon hameita ja mekkoja ja niiden kanssa korkkareita. Hänelle se tyyli sopii kuin nenä päähän. Hän ei käytä mitään vesirajahameita ja stilettoja, vaan esimerkiksi vähän pidempiä, tyylikkäitä kesämekkoja ja niiden kanssa koristeellisia korkosandaaleja. En osaa kuvitella tyyliä, joka sopisi hänelle paremmin.

Joku täällä jo mainitsikin säären ja nilkkojen muodoista ja paksuudesta, joka vaikuttaa hyvinkin paljon siihen, miltä mitkäkin kengät tai vaatteet näyttävät. Eräs sukulaiseni on hoikka, mutta hänellä on melko pökkelöt sääret, joita hyvin valitut korkokengät vähän tasapainottavat ja korostavat jalkojen muotoja sopivasti. Liian kapeat korot tekisivät päinvastaisen efektin.

Musta nää naiset näyttää hyviltä korkkareissa: http://3.bp.blogspot.com/-KayLpH6zSnU/TlvKgA8rkaI/AAAAAAAAA5Q/5vsRJ3sWYsE/s640/Adele_MTV_VMAs-2.jpg http://theinbetweengirls.files.wordpress.com/2013/04/curvy-fat-ootd-in-between-sizes-blog.png Vähemmän imarteleva tyyli: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/03/article-2596003-1CCCCDDA00000578-692_310x550.jpg

Mulle kyllä kieltämättä tuli tästä aloituksesta ekana mieleen ne todella epäimartelevat baarityylit, mutta onneksi on muitakin tapoja pukeutua ja käyttää korkokenkiä. Harvemman elämässä vain taitaa usein olla mitään juhlia, joissa pääsisi näkemään tuollaisia klassisia ja tyylikkäitä asukokonaisuuksia isommillakin ihmisillä.

Vierailija
28/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:03"]

Nämä idiootti-haukkujat on mielestäni jollainlailla vajaaälyisiä itse ja elämä ei ole vielä paljon heitä opettanut. Tässähän oli vaan mielipiteestä kysymys.

Itsekkin olen pullukka ja kuten

mainitsin,että en halua ketään

loukata. Samaa mieltä olen hiattomasta paidasta, se ei sovi minulle koska yläkroppani on läski:). Ja tämä kaikki ihan hyvällä mielellä ja itsetunnolla! T.Ap

[/quote]

Harvemmin kukaan vilpittömästi tarkoittaa vain hyvää, kun aloittaa lauseensa: en halua loukata. Tai päättää lauseensa siihen, sillä ei ole väliä. Kyseessä on nimenomaan loukkauksen halu.

Ja muuten; se on hihaton. 

Vierailija
29/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

persjalkaset on rumempia kuin pullukat.

Vierailija
30/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko jengi suht kujalla. Ajanhukkaa tämä palsta, kaikille. Pieni Suomi purkaa pahaa oloaan tänne.

Vierailija
31/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta, riippuu tietysti korkkareiden mallistakin, sellaiset pienet sirot korkkarit ovat lähinnä huvittavan näköiset hieman isomman naisen jaloissa.

Vierailija
32/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tosin mielestäni laukutkaan ei sovi pulleille.

Vierailija
33/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no onhan se paljon kivempaa näyttää viimeisen päälle persjalkaiselta läskiltä lättäkengissä, kuin vähän kaunistaa itseään ja jalkojensa/kroppansa muotoa kauniilla korkkareilla.. Jeesus mitä idiootteja taas linjoilla.. :D :D  

Vierailija
34/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein laihalla ne on ihan kauheat jotenkin kokoajan pelkää että tuuli puhaltaa kumoon.

Vierailija
35/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskillä ja lyhytjalkaisella korkkarit vain korostavat epäedullista vartaloa, toisin kuin moni niitä käyttävä kuvittelee.

Vierailija
36/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä vikaa esim. tässä

Vierailija
37/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhheijaa taas mitä yleistyksiä. Kuten seiskan linkistä näkee, nuo korkkarit pukee tuota naista erityisen hyvin. Korkkareita kun on joku miljoona erilaista. Eikä se, että ylipainoinen laittaa korkkarit jalkaan, suinkaan edellytä, että niiden korkkareiden kaverina pitäisi olla roiskeläppämittainen minihame, kuten pullukka-allergiset av-palstailijat mielikuvissaan varmasti kauhistelee. Esim. kiilakorkokengät sopii vallan hyvin hiukan pyöreämmällekin. Sellaiset kamalat parin sentin koroilla varustetut tanttakengät ei sovi kenellekään, ei edes laihoista laihimmille.

Vierailija
38/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareita on erimallisia ja jokaiselle vartalotyypille on oma mallinsa. 

Vierailija
39/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä nyt en yleisesti ottaen välitä ollenkaan, mitä musta ajatellaan. Mä syön mitä haluan, pukeudun miten haluan, kuuntelen mitä musiikkia haluan ja elän elämääni muutenkin juuri sillä tavalla, mikä mulle parhaiten sopii viis veisaten yleisistä (?) mielipiteistä. Suosittelen ap:lle samaa.

Vierailija
40/59 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns. tanttakengät. Haluan korkoa, mutta olen muutenkin niin pitkä etten halua korkeita korkoja. Ja mulle on ihan vitun sama mitä joku av-mamma niistä ajattelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä