Kävisitkö katsomassa vanhempiasi jotaka eivät jätä mitään perintöä?
Heillä oli 80 000€ pientila mutta isä myi sen ja pelasi rahat. Meitä olisi ollut 3 perillistä. Nyt vituttaa koko asia.
Kommentit (26)
Isäni oli rutiköyhä ja sellaisena kuolikin. Vähäiset huonekalunsa osti kirppikseltä ja osan minulta, kuin myös astioita rikkoontuneiden tilalle yms. Kävin kylässä ja hän kävi meillä ihan loppuun saakka. Enkä koskaan ikinä miettinyt, että häneltä ei jää minulle mitään. Toisaalta isäni aina häpesi sitä, että oma lapsi antaa vanhemmalleen tavaraa. Toisaalta otti kuitenkin ne vastaan, koska ei ollut omaa rahaa, millä ostaa. Lämmöllä muistellen...
Kysyjä on avun tarpeessa. Sairas!
Mä olen opiskellut ja käyn töissä jotta voin elättää perheeni. Kunnia-asia hankkia omaisuus itse, toki joskus perintöä saan mutta olisi idioottimaista elää jonkun perinnön vatsassa.
Mä olen opiskellut ja käyn töissä jotta voin elättää perheeni. Kunnia-asia hankkia omaisuus itse, toki joskus perintöä saan mutta olisi idioottimaista elää jonkun perinnön vatsassa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:45"]
Kyllä ennen oli tapana miettiä miten jälkipolvet pärjäävät ja mitä heille jää. Nykyään kukaan ei ajattele kuin itseään.
[/quote] Ennen niita lapsia tehtiin vahan enemmankin (ja toivottiin aina poikia) etta olisi maatilalla tyovoimaa. Lapsille jai perintoa mutta olivat itsekin sen eteen tehneet tyota.
Paljonko ap on auttanut vanhempiaan vai onko koko elamansa heita kupannut?
Isäsi on sairas ja sua surettaa menetetty perintö? No jopas...