Miksi vaimotyyppi on aina ruma?
Olen oikeasti miettinyt tätä! Yleensähän ajatellaan, että miehet tykkäävät kauniista naisista. Mutta sitten se, kenen kanssa mennään naimisiin ei ulkonäöllisesti ole useinkaan lähellekään miehen tasoa. Olen nimittäin huomannut, että erittäin hyvännäköiset miehet naivat yleensä suht ruman naisen. Mistä se johtuu? Hyvännäköisellä miehellä olisi varaa ottaa hyvännäköinen nainen. Miksi sitten he päätyvät aina semmoiseen tavalliseen, usein jopa tavallista rumempaan naiseen? Jos nyt ajatellaan pelkästään ulkonäköä. Totta kai nämä naiset ovat mukavia, mutta ovathan ne hyvännäköisetkin naiset mukavia.
Ja en tarkoita tätä nyt millään pahalla. Olen itsenyt tällainen perusruma suomalainen persjalkainen selluliittiperseinen nainen. Mutta en vaan voi ymmärtää! En ole tähän mennessä tavannut yhtäkään hyvännäköistä miestä, joka olisi nainut itsensä tasoisen kauniin naisen.
Kommentit (66)
Mun tuntemat pariskunnat on keskimäärin aika "samantasoisia" ulkonäön suhteen. Välillä toki poikkeuksia molempiin suuntiin. En ymmärrä? Onko tämä ruma vaimotyyppi juttu jossain tietyssä Suomen kolkassa?
Minä olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kauniilla naisilla on mitäänsanomattoman tai suorastaan vähän ruman näköinen mies, ja todella komeilla miehillä mitäänsanomaton tai ruma tai pullukka vaimo.
Tulisiko joku rumemman ottanut mies nyt selvittämään tämän asian?
Toiset naiset ovat niitä rumia, roikkuvat kiinni ukkomiehissä kun eivät poikamiehiä saa, epätoivoista. Meitä ainakin on moni sanonut kauniiksi pariksi, tumma ja vaalea.
Ainakin työelämässä pitkään naimisissa olevat naiset ovat lihavia eivätkä huolehdi itsestään enää.
Osallistuuko miehet tähän keskusteluun ollenkaan?
Kaikki kommentit vaikuttavat olevan naisten kirjoittamia.