Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimotyyppi on aina ruma?

Vierailija
05.04.2014 |

Olen oikeasti miettinyt tätä! Yleensähän ajatellaan, että miehet tykkäävät kauniista naisista. Mutta sitten se, kenen kanssa mennään naimisiin ei ulkonäöllisesti ole useinkaan lähellekään miehen tasoa. Olen nimittäin huomannut, että erittäin hyvännäköiset miehet naivat yleensä suht ruman naisen. Mistä se johtuu? Hyvännäköisellä miehellä olisi varaa ottaa hyvännäköinen nainen. Miksi sitten he päätyvät aina semmoiseen tavalliseen, usein jopa tavallista rumempaan naiseen? Jos nyt ajatellaan pelkästään ulkonäköä. Totta kai nämä naiset ovat mukavia, mutta ovathan ne hyvännäköisetkin naiset mukavia.

Ja en tarkoita tätä nyt millään pahalla. Olen itsenyt tällainen perusruma suomalainen persjalkainen selluliittiperseinen nainen. Mutta en vaan voi ymmärtää! En ole tähän mennessä tavannut yhtäkään hyvännäköistä miestä, joka olisi nainut itsensä tasoisen kauniin naisen.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijat kirjoitti:

Ainakin Suomessa selitys voi olla hyvin yksinkertainen: Suomessa keskimäärin edes yksi kymmnestä naisesta ei ole kaunis kun taas Ruotsissa edes yksi kymmenestä naisesta ei ole ruma. Suomessa ei yksinkertaisesti ole montaakaan kaunista naista vaan suurin osa on rumia ja osa jopa äärimmäisen rumia. Aivan tavallinen keskivertoulkonäöllä varustettu ruotsalainen nainen olisi missiluokkaa Suomessa.  Suomi on epäesteettinen maa, jossa asuu Pohjois-Euroopan rumin kansa rumissa raknnuksissa ja rumissa kaupengeissa.

Tai ehkä ruma mieli näkee rumana?

Vierailija
42/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ja toisaalta hyvin älykästä vaikea löytää samassa paketissa kun perheenlisäystä miettii ja mahdollista elämäntyön jatkajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitat kauneidella? Joillekin kauneuteen riittää vain että nainen on laiha ja naamalla ei ole väliä. Jotkut haluaa naisen jolla on erityisen kaunis naama ja ei ole väliä vaikka on vähän pullea tai tissit ja peppu ei niin hyvät. Kauneus on katsojan silmissä ja niitä joilla kaikki kohdat on täydellisesti tai huonosti nyt vaan on aika vähän.

Vierailija
44/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä naiset kenestä puhut näyttäneet siltä hääpäivänä, vai olleet pidemmänkin aikaa naimisissa?

Pitkässä suhteessahan yleensä päästään itsensä jostain syystä repsahtamaan ja lihomaan, sekä raskaus muuttaa kehoa, ja muutenkin vanhentuu.

Itse olen myös kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta yleensä nämä ovat perheellisiä naisia. Olettanut vain, että ei ole raskauskiloja saanut pois ja lihavuus muuttaa kasvojakin melkoisesti.

Vierailija
45/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaimotyyppi? 

Normaali nainen, ei RekkaFemakkoLesbo Nyrhityllä KananPersetukalla, ei Siiderivalas / Sotanorsu-kombinaatio EIKÄ varsinkaan YH / WT /AV-haaska.

Vierailija
46/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että osa miehistä lähestyy tätä vaimoasiaa hyvinkin käytännönläheisesti.

Vaimoksi valitaan sopivan helppo, vaatimaton ja vastaansanomaton nainen, joka hoitaa kodin ja lapset samalla kun mies voi rauhassa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa jne. eli itseensä. Liian kaunis vaimo aiheuttaa epävarmuutta eikä välttämättä ole ”omistettavissa” samalla tavoin.

(Se, että vaimo alkaisi vaatia suhteelta vastavuoroisuutta ei myöskään kuulu tähän pakettiin, mies ei halua kuulla vaimolta ”kitinöitä”, eikä alennu keskustelemaan ”vaimon ongelmista”. Homman pitää sujua!)

Seksiä varten hankitaan sitten toiset naiset toisenlaisin kriteerein. Erityisesti niin, ettei tämä huoramatsku aiheuta ongelmia muuhun elämään, mikä on hyvin järjestetty pikkuvaimon kanssa.

Naiset käyttötarkoituksen mukaan.

Juuri tänään mies sanoi että ehkä siksi aikanaan rakastui minuun kun on kakarasta asti tykännyt leikkiä tulella. Olen hyvännäköinen edelleen vaikka emme ole enää kaksikymppisiä ja saan paljon huomiota muilta miehiltä, niin nuorilta kuin vanhoilta silloinkin kun oma mies on vieressä. Joskus minulta kysytään että mitä näen miehessäni. Että hänellä on varmaan paljon rahaa. Se tuntuu todella pahalta. Uskon ja toivon että miehistäkin tuntuu pahalta jos heiltä kysytään samaa asiaa vaimoon liittyen. 

Vierailija
47/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:53"]

Juttelin muuten joskus ulkomaalaisen vaihtarin kanssa juuri tästä nimenomaisesta aiheesta. Hän ihmetteli, miksi kauniit naiset seurustelivat rumien miesten kanssa ja komeat miehet rumien naisten kanssa. Tämä on mielestäni aika yleistä nimenomaan Suomessa, myös minun piireissäni. Opiskeluaikanani todella moni erittäin komea kundi seurusteli ihan tavallisten tyttöjen kanssa. Sittemmin tosin ne vaimoksi otetut ovat olleet tavallista rumempia. Myös kauniit tytöt seurustelivat usein itseään rumempien miesten kanssa. Mutta makuja on tosin monia.

Jos näin on, se tuntuisi kertovan ihmettelijöiden kultturin pinnallisuudesta ja siitä, että suomalaiset hakevat kumppanista muutakin yhteensopivuutta kuin samantasoista ulkoista näyttävyyttä.

Ja aina kannattaa muistaa, että kauneus on katsojan silmissä.

Niin ja kauneus on katoavaista. Vanhemmiten pariskunnat alkavat muistuttaa toisiaan...

Vierailija
48/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet että monesti leffoissa vaimo on aina vähän semmonen rumempi tai tavallisen näköinen, mm.komediassa

Minusta just päinvastoin. Mies on vanha ja ruma, tai nuorisoleffoissa karsea narukäsi-rillinörtti, tyttis on aina kaunis.

Elokuvamaailmassahan naiset ovat kauniita ja miehet lyhyitä ja vähemmän koneita. Sekin on huvittavaa kun jossain sarjoissa äitiä ja tytärtä esittävät lähes samanikäiset naiset. Harvempi vanha nainen saa rooleja.

Vierailija
49/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että osa miehistä lähestyy tätä vaimoasiaa hyvinkin käytännönläheisesti.

Vaimoksi valitaan sopivan helppo, vaatimaton ja vastaansanomaton nainen, joka hoitaa kodin ja lapset samalla kun mies voi rauhassa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa jne. eli itseensä. Liian kaunis vaimo aiheuttaa epävarmuutta eikä välttämättä ole ”omistettavissa” samalla tavoin.

(Se, että vaimo alkaisi vaatia suhteelta vastavuoroisuutta ei myöskään kuulu tähän pakettiin, mies ei halua kuulla vaimolta ”kitinöitä”, eikä alennu keskustelemaan ”vaimon ongelmista”. Homman pitää sujua!)

Seksiä varten hankitaan sitten toiset naiset toisenlaisin kriteerein. Erityisesti niin, ettei tämä huoramatsku aiheuta ongelmia muuhun elämään, mikä on hyvin järjestetty pikkuvaimon kanssa.

Erehdyt jos luulet että ns vaatimattoman näköiset ovat helppoja automaattisesti. En usko että mies pääsee suhteessa sen helpommalla kuin kaunottaren kanssa.

Vierailija
50/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti miettinyt tätä! Yleensähän ajatellaan, että miehet tykkäävät kauniista naisista. Mutta sitten se, kenen kanssa mennään naimisiin ei ulkonäöllisesti ole useinkaan lähellekään miehen tasoa. Olen nimittäin huomannut, että erittäin hyvännäköiset miehet naivat yleensä suht ruman naisen. Mistä se johtuu? Hyvännäköisellä miehellä olisi varaa ottaa hyvännäköinen nainen. Miksi sitten he päätyvät aina semmoiseen tavalliseen, usein jopa tavallista rumempaan naiseen? Jos nyt ajatellaan pelkästään ulkonäköä. Totta kai nämä naiset ovat mukavia, mutta ovathan ne hyvännäköisetkin naiset mukavia.

Ja en tarkoita tätä nyt millään pahalla. Olen itsenyt tällainen perusruma suomalainen persjalkainen selluliittiperseinen nainen. Mutta en vaan voi ymmärtää! En ole tähän mennessä tavannut yhtäkään hyvännäköistä miestä, joka olisi nainut itsensä tasoisen kauniin naisen.

Miehet ottaa tavallisemman näköisen naisen, koska se on yleensä kivempi luonteeltaan ( ja kiitollisempi) eikä sen tarvitse pelätä jättävän tai pettävän niin oaljon kuin kauniin.

Mut miehet kyllä sit pettää näitä hiirulaisia. Juuri niiden kauniitten kanssa.

Vierailija
51/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis ja niin vaimotyypiä kuin olla voi. Ja naimisissa komean miehen kanssa. Mistä revitte näitä ideoita?

Ihan kokemuksen perusteella voinnsanoa, että tuskin olet kaunis. Olen huomannut, että oikeasti kauniit ihmiset harvoin julistavat kauneuttaan...mut sellaset pyöreät peruspirkot, jotka täydessä tällingissä saaneet joskus baarissa kännisiltä pari kohteliaisuutta...ne pitävät itseään kauniina.

Vierailija
52/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teoriani on se, että mies hakee oman äidinsä tasoista vaimoa. Jos miehen äiti on kaunis, tai ollut nuorena kaunis, niin mies haluaa tätä samaa tasoa itsekkin.

Minun mieheni äiti on ollut nuoruudessa kuin espanjalainen missi. Pitkä, hoikka ja tumma (silti suomalainen). Hänen ulkonäkönsä voisi olla kouluarvosanalla 10+. Anoppini on kuitenkin ollut aina hyvin arka ja vetäytyvä. Hän on halunnut olla kotona ja hoitaa lapsia.

Mieheni on deittaillut nuoruudessa vain kauniita naisia. Minäkin olen kaunis, en kyllä 10+,mutta kyllä käännän silti miesten päät. En ole ulkoisesti yhtään anoppini kaltainen, vaan olen vaalea, lyhyehkö ja siro. Minä olen luonteeltani myös arka ja vetäytyvä, ja tykkään olla kotona. Mieheni on selvästi etsinyt tätä naistyyppiä. Mieheni on ihan isänsä näköinen, aika tavallisen näköinen mies.

Vierailija
53/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellanen arkisen näköinen nainen on turvallinen vaihtoehto. Eikä yhtä vaativa, kuin kaunis. Tyytyy vähempään.

Kauniita naisia nää miehet kuitenkin salaa kurkkivat sieltä pirttihirmun vierestä.

Vierailija
54/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiketju on täynmä hermostuneita naimisissa olevia palstamammoja, jotka valehtelevat kaikki näyttävänsä misseiltä 😂🤣😂🤣😂

Vierailija
55/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan taas pomppasi. Ihan yhtä lailla me kauniitkin naimisiin päädymme. Yhtään en kyllä tiedä mitä järkeä siinäkään oli. Kauniistakin saa oikein näppärän kotitalouskoneen, jos mies on vaan tarpeeksi laiska. 

Vierailija
56/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyt jos luulet että ns vaatimattoman näköiset ovat helppoja automaattisesti. En usko että mies pääsee suhteessa sen helpommalla kuin kaunottaren kanssa.

En luulekaan. Ei tämä kuvaa mun ajatusmaailmaa.

Olen tavannut miehiä jotka vaikuttavat ajattelevan näin. En myöskään väitä, että kaikki miehet ajattelisivat näin. Mutta eivät kaikki myöskään mene yhteen rakkaudesta.

Vierailija
57/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ällöttävää että moni tässäkin ketjussa luulee "vähemmän kauniiden, vaatimattomien" olevan automaattisesti jotain mihin tahansa tyytyviä, epätoivoisia kynnysmattoja, jotka sietää mitä tahansa.

Vierailija
58/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna-huorasyndrooma

Vierailija
59/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on listattu vaimomatskuksi ”ei liian kaunis”

Kertokaa miehet miksi.

Vierailija
60/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että komeilla miehillä olisi rumia vaimoja. Päinvastoin on tutkittukin, että puolisot ovat yleensä ulkonäöltään samantasoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi