Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimotyyppi on aina ruma?

Vierailija
05.04.2014 |

Olen oikeasti miettinyt tätä! Yleensähän ajatellaan, että miehet tykkäävät kauniista naisista. Mutta sitten se, kenen kanssa mennään naimisiin ei ulkonäöllisesti ole useinkaan lähellekään miehen tasoa. Olen nimittäin huomannut, että erittäin hyvännäköiset miehet naivat yleensä suht ruman naisen. Mistä se johtuu? Hyvännäköisellä miehellä olisi varaa ottaa hyvännäköinen nainen. Miksi sitten he päätyvät aina semmoiseen tavalliseen, usein jopa tavallista rumempaan naiseen? Jos nyt ajatellaan pelkästään ulkonäköä. Totta kai nämä naiset ovat mukavia, mutta ovathan ne hyvännäköisetkin naiset mukavia.

Ja en tarkoita tätä nyt millään pahalla. Olen itsenyt tällainen perusruma suomalainen persjalkainen selluliittiperseinen nainen. Mutta en vaan voi ymmärtää! En ole tähän mennessä tavannut yhtäkään hyvännäköistä miestä, joka olisi nainut itsensä tasoisen kauniin naisen.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissä hyvännäköisissä miehissäkin on muutakin kuin ulkonäkö eikä se ole aina yhtä kaunista kuin pinta. Hyvännäköiset naiset eivät välttämättä ole huolineet, ovat nähneet jo tarpeeksi sitä kaliiberia.

Vierailija
2/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on taas selvästi paremman näköinen kuin itse olen. On miesten onni, että ulkonäkö ei ole kaikille naisille yhtä tärkeä asia kuin useimmille miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olleet aiemmin hyvännäköisten naisten kanssa, ja tulleet petetyiksi?

Vierailija
4/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauneus on katsojan silmissä. Onneksi monet osaavat katsoa pintaa syvemmälle ja muutkin asiat merkitsevät. Minä kyllä tunnen paljon kauniitakin vaimoja.

Vierailija
5/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä melkein enemmän sääntö kuin poikkeus. Omahyväisiä, itserakkaita tai pieni osa jopa niitä narsisteja?

Vierailija
6/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis ja niin vaimotyypiä kuin olla voi. Ja naimisissa komean miehen kanssa. Mistä revitte näitä ideoita?

Vierailija
7/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaimoa kannata pelkän ulkonän perusteella valita. 

Olen tosin ehkä jäävi, koska tykkään kaikkein eniten nimenomaan vaimon näköisistä naisista :D

Vierailija
8/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset miehet ottavat rumat naiset ja kauniit naiset menestyneet ja rikkaat, rumat miehet. Näinhän se mennöö.

Vierailija
9/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaimotyyppi? 

Vierailija
10/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä menee naimisiin jossain vaiheessa elämäänsä. Niin miehistä kuin naisistakin. Ei oikein matemaattisesti ole mahdollista että vaimot olisivat keskimäärin tavallista rumempia ja aviomiehet keskimäärin tavallista paremmannäköisiä.

Vierailija
11/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen kaunis, itseasiassa miestäni paremman näköinen. Enkä ole huomannut tuota, että komealla miehellä olisi ruma nainen. Aika samaa tasoa ovat olleet. Mä otin mieheni, koska hänen luonteensa on aivan mahtava ja me sovitaan yhteen.

Vierailija
12/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat rumia ja haisevat pahalta. Monet naiset ovat rumia ja haisevat pahalta. Osa lapsista on sieviä.

Vierailija
13/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin muuten joskus ulkomaalaisen vaihtarin kanssa juuri tästä nimenomaisesta aiheesta. Hän ihmetteli, miksi kauniit naiset seurustelivat rumien miesten kanssa ja komeat miehet rumien naisten kanssa. Tämä on mielestäni aika yleistä nimenomaan Suomessa, myös minun piireissäni. Opiskeluaikanani todella moni erittäin komea kundi seurusteli ihan tavallisten tyttöjen kanssa. Sittemmin tosin ne vaimoksi otetut ovat olleet tavallista rumempia. Myös kauniit tytöt seurustelivat usein itseään rumempien miesten kanssa. Mutta makuja on tosin monia.

Vierailija
14/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korviani myöten rakastunut ujoon mieheen, joka ei ole mikään erityisen komea. Hänessä on muita asioita, jotka tekevät minun silmissäni hänestä niin kuuman. :) En tiedä saanko hänet.. Toivottavasti. Aion muutaman päivän päästä kertoa hänelle tunteistani, kun tapaan hänet.

Vierailija
15/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:53"]Minä olen korviani myöten rakastunut ujoon mieheen, joka ei ole mikään erityisen komea. Hänessä on muita asioita, jotka tekevät minun silmissäni hänestä niin kuuman. :) En tiedä saanko hänet.. Toivottavasti. Aion muutaman päivän päästä kertoa hänelle tunteistani, kun tapaan hänet.

[/quote]Niin ja itse olen aika suosittu ja kaunis siis. Yleensä komeatkin miehet piirittää minua, mutta en ole kenenkään kanssa löytänyt sellaista henkistä yhteyttä mitä tuon ujon miehen kanssa.

Vierailija
16/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:53"]

Juttelin muuten joskus ulkomaalaisen vaihtarin kanssa juuri tästä nimenomaisesta aiheesta. Hän ihmetteli, miksi kauniit naiset seurustelivat rumien miesten kanssa ja komeat miehet rumien naisten kanssa. Tämä on mielestäni aika yleistä nimenomaan Suomessa, myös minun piireissäni. Opiskeluaikanani todella moni erittäin komea kundi seurusteli ihan tavallisten tyttöjen kanssa. Sittemmin tosin ne vaimoksi otetut ovat olleet tavallista rumempia. Myös kauniit tytöt seurustelivat usein itseään rumempien miesten kanssa. Mutta makuja on tosin monia.

[/quote]

Koska ihmisillä on terve itsetunto.

Vierailija
17/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koska ihmisillä on terve itsetunto.

Vierailija
18/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ruotsissa se vasta yleistä onkin. Mutta kai vaikutelmaan vaikuttaa sekin, miten hyvin pitää huolta itsestään ja tuolla länsinaapurissa miehet kyllä vaan keskimäärin pukeutuvat paremmin ja näyttävät siistimmältä, ovat paremmassa kunnossa jne. Siellä näki kyllä huvittavia pariskuntia ihan siis alvariinsa, nainen lihava verkkarilöllykkä, jolla tukka hapsottaa, vieressä sliipatun komea hipster-kundi. Ja siis myös toisinpäin, nätit ruotsalaistytöt kaljamahaisten junttien kainalossa.

Tuolla ainakin ne tytöt sanoivat, etteivät tykkää tommosista hienohelmamiehistä, vaan haluavat kunnolla miehekkään miehen. Miehet taas sanoivat, että ruotsalaiset tytöt näyttää kaikki ihan samalta. Koskaan ei olla tyytyväisiä. :D Ois tehnyt mieli sanoo, että tuupas Suomeen ni kyllä ne taitaa omat naiset alkaa taas kelpaamaan...

Vierailija
19/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Jos näin on, se tuntuisi kertovan ihmettelijöiden kultturin pinnallisuudesta ja siitä, että suomalaiset hakevat kumppanista muutakin yhteensopivuutta kuin samantasoista ulkoista näyttävyyttä.

Ja aina kannattaa muistaa, että kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
20/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa:

Ja siis sen aikaa kun tuolla Ruotsissa asuin, niin kyllä siinä tuli hyvännäköisiä miehiä deittailtua. Ja mulla on kai aika perinteiset suomalaiset piirteet, kroppa ihan ok, mutta siis kuitenkin. En mikään kaunotar. Anyways, ymmärrän ruotsalaisten naisten näkemystä. Tuli mullakin vähän ikävä semmosta ehkä vähän puolijunttiakin suomalaista miehekkyyttä. Joku kai siinä sitten vetoaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi