Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimotyyppi on aina ruma?

Vierailija
05.04.2014 |

Olen oikeasti miettinyt tätä! Yleensähän ajatellaan, että miehet tykkäävät kauniista naisista. Mutta sitten se, kenen kanssa mennään naimisiin ei ulkonäöllisesti ole useinkaan lähellekään miehen tasoa. Olen nimittäin huomannut, että erittäin hyvännäköiset miehet naivat yleensä suht ruman naisen. Mistä se johtuu? Hyvännäköisellä miehellä olisi varaa ottaa hyvännäköinen nainen. Miksi sitten he päätyvät aina semmoiseen tavalliseen, usein jopa tavallista rumempaan naiseen? Jos nyt ajatellaan pelkästään ulkonäköä. Totta kai nämä naiset ovat mukavia, mutta ovathan ne hyvännäköisetkin naiset mukavia.

Ja en tarkoita tätä nyt millään pahalla. Olen itsenyt tällainen perusruma suomalainen persjalkainen selluliittiperseinen nainen. Mutta en vaan voi ymmärtää! En ole tähän mennessä tavannut yhtäkään hyvännäköistä miestä, joka olisi nainut itsensä tasoisen kauniin naisen.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoa harvemmin valitaan ulkonäön mukaan. Tutkimusten mukaan esim vastustuskyky taudinaiheuttajia vastaan on hyvinkin merkittävä ja varmaan myös feromonit. Tarkkaan ei tiedetä miten toisen immuniteetti aistitaan, mutta tärkeää on että tulevan puolison immuniteetti eroaa omasta. Olen myös huomannut että kauniit naiset ovat usein turhamaisia, mikä monien miesten mielestä on rasittavaa. Uskon myös että monet pitävät kauniita naisia edelleenkin lähtökohtaisesti tyhminä ja menestyneitä kauniita naisia kovina ja itsekeskeisinä. 

Vierailija
22/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen katsoo miehessä muutakin kun ulkonäköä. Ammatti ja miten hoitaa finanssiasiansa muunmuassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpsistä! Mä taas olen huomannut että ihmiset avioituvat ulkonäöllisesti suunnilleen "saman tasoisten" kanssa. Järjestäen kaikilla kavereilla on mennyt näin. Olen jopa ihmetellyt miten se voikin mennä aina niin... Meilläkin on mennyt. Mies ehkä suhteessa vähän paremmannäköinen, kun tuntuu että komeita miehiä on vähemmän kun kauniita naisia. Mutta itse olen sitten taas vähän nuorempi, ja pidän ulkonäöstäni parempaa huolta, joten tasoissa ollaan.

Vierailija
24/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan katsonut päinvastoin minkänäköisiä miehiä on kauniilla naisilla? Nimittäin jos katsot ihan kunnolla, huomaat, että myös kauniita naisia on naimisissa vaikka millä mitalla ja sanoisin että useammin heillä on jopa ns. rumia miehiä, kuin toisin päin. Katso vaikka lehtien hääkuvia, niin huomaat, jos epäilyttää.

Vierailija
25/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:18"]

Puolisoa harvemmin valitaan ulkonäön mukaan. Tutkimusten mukaan esim vastustuskyky taudinaiheuttajia vastaan on hyvinkin merkittävä ja varmaan myös feromonit. Tarkkaan ei tiedetä miten toisen immuniteetti aistitaan, mutta tärkeää on että tulevan puolison immuniteetti eroaa omasta. Olen myös huomannut että kauniit naiset ovat usein turhamaisia, mikä monien miesten mielestä on rasittavaa. Uskon myös että monet pitävät kauniita naisia edelleenkin lähtökohtaisesti tyhminä ja menestyneitä kauniita naisia kovina ja itsekeskeisinä. 

[/quote]

Sinun tekstisi olettamus on, että kauniit naiset eivät pääse naimisiin tai pitkään suhteeseen. Aika hassu ja nurinkurinen ajatus, eikä tietenkään totta.

- Kiertävätkö nuoret miehet kaukaa kauniit naiset, koska nämä ovat kauniita? EIVÄT. 

- Jättääkö joku kauniin tyttöystävänsä siinä vaiheessa, kun haluaisi jo vaimoaineksen rinnalleen? Siksi, koska rakas kaunis tyttöystävä ei varmaankaan kauneutensa vuoksi voisi olla hyvä vaimo?

- Vaikuttaako ihmisen synnynnäinen ulkonäkö turhamaisuusasasteeseen? Ei, paitsi rumien ja hölmöjen ihmisten "pakkohanseonnäinolla" -kuvitelmissa korkeintaan

Ja jos vaikuttaisi, kai se vaikuttaisi myös miehissä samalla tavalla.

Miksi taas suurin osa naimisissaolevista naisista ei ole superkaunottaria johtuu siitä, että suurin osa NAISISTA ei ole superkaunottaria. Siviilisäädystä riippumatta.

Vierailija
26/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. En voi allekirjoittaa sillä tiedän vain pareja jotka ovat suht. samalla viivalla ulkonäön suhteen. Mutta totuus taitaa kuitenkin ola se että ulkonäöllä ei sinänsä ole merkitystä kun toista rakastaa, mistä tiedät vaikka itse rumana pitämäsi nainen on juuri tuon komean miehen silmissä kaunis? Mutta oikeesti on, pareja jotka mätsää ulkonäöltä, on pareja joista mies on komeampi ja on myös pareja joista nainen on kauniimpi, ja näitä pareja kyllä maailmassa taitaa olla ihan yhtä paljon kaikkia.

Vierailija
27/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miettikää nyt jotain Vanessa Forsmania ja Jari Kurria. Mutta tässä tapauksessa iso tekijä oli varmasti raha.

Vierailija
28/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että Vanessa äärettömän kaunis ja Jari ei niin kovin komea.

Vierailija
29/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen on vaimo yhdelle tai ehkä kahdelle miehelle mutta todennäköisesti ennen tätä tyttöystävä monelle muullekin. Käytännössä kauniin vaimon saavat parhaimmista parhaimmat miehet.

Toisaalta voi olla, että komeat miehet ovat huomanneet kuinka pieni ero on onnellisuudessa kauniin ja taviksemman naisen kanssa, joten he eivät vain viitsi kilvoitella loputtomiin kaikista kauneimmista naisista. Kauneus kun on kuitenkin katoavaista...

Vierailija
30/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko nainen heti vihkikuvan ottamisen jälkeen rumaksi? Entä miehet komeiksi?

Kauniit naiset ovat usein niin itseään täunnä, että heistä ei ole vaimoksi. Pintaliito ei pidemmän päälle ole miehen mieleen, vaan mukava turvallinen toimiva arki. Kaunis nainen kyttää peilin edessä jokaista olematontakin ryppyä ja juoksee hankkimassa botoxeja ja muita täytteitä naamaansa ynnä muualle. Mielestäsi rumempi nainen on ehkä täysin tyytyväinen olemukseesa eikä ainakaa kitise jatkuvasti jotain kynnen katkeamista. Teepä ap oikein tieteellinen tutkimus asiasta. Ennen en usko väitteitäsi. Muista: Moni on kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä.

Vierailija
31/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:45"]

Niin, miettikää nyt jotain Vanessa Forsmania ja Jari Kurria. Mutta tässä tapauksessa iso tekijä oli varmasti raha.

[/quote]

Samaa sarjaa kun tämä rakastunut hääpari.. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/02/07/article-2275301-174A239F000005DC-94_634x866.jpg

Vierailija
32/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:45"]

[/quote]

Eikun se, että toinen on (ex-)jääkiekkoilija ja toinen (ex-)missi. Siksi ne on toisensa löytäneet.

Mun tuttavapiirissä on kyllä varsin paljon toisilleen ulkoisestikin sopivia pareja. Kyllä niihin epäsuhtapareihin tulee kiinnitettyä erityistä huomiota, ja totean yleensä, että he ovat valinneet kumppaninsa jonkun muun asian kuin ulkonäön perusteella. Tapaan työssäni paljon pariskuntia ja ehdottomasti suurempi osa on ulkonäöltään toisilleen sopivia kuin epäsopivia.

Vierailija
33/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet että monesti leffoissa vaimo on aina vähän semmonen rumempi tai tavallisen näköinen, mm.komediassa

Vierailija
34/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:18"]

[/quote]

Sinun tekstisi olettamus on, että kauniit naiset eivät pääse naimisiin tai pitkään suhteeseen. Aika hassu ja nurinkurinen ajatus, eikä tietenkään totta.

- Kiertävätkö nuoret miehet kaukaa kauniit naiset, koska nämä ovat kauniita? EIVÄT. 

- Jättääkö joku kauniin tyttöystävänsä siinä vaiheessa, kun haluaisi jo vaimoaineksen rinnalleen? Siksi, koska rakas kaunis tyttöystävä ei varmaankaan kauneutensa vuoksi voisi olla hyvä vaimo?

- Vaikuttaako ihmisen synnynnäinen ulkonäkö turhamaisuusasasteeseen? Ei, paitsi rumien ja hölmöjen ihmisten "pakkohanseonnäinolla" -kuvitelmissa korkeintaan

Ja jos vaikuttaisi, kai se vaikuttaisi myös miehissä samalla tavalla.

Miksi taas suurin osa naimisissaolevista naisista ei ole superkaunottaria johtuu siitä, että suurin osa NAISISTA ei ole superkaunottaria. Siviilisäädystä riippumatta.

[/quote]

No en tarkoittanut sitä. Yritin lähinnä perustella sitä miksi komea mies voi avioitua ns. ruman naisen kanssa. 

Vierailija
35/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustella mieheni kanssa 10 vuotta sitten, olin kaunis ja haluttua seuraa. Olin paljon miestäni paremman näköinen, mutta miehelläni on aina ollut "parempi" luonne kuin minulle. Hän on hauska, kiltti, sympaattinen, luotettava ja sosiaalinen. Minä taasen olen noh hieman erilainen :D

Nyt vuosien kuluttua kauneuteni on hiipunut ja tottakai pidän itsestäni huolta mutta en ole enää mikään kaunotar. Mies on edelleen suht samannäköinen kuin ennen. Olemme siis "muuttuneet" aika samanlaisiksi. Tai minä olen. Mutta ei se haittaa, olen onnellinen joten samapa tuo :)

Vierailija
36/66 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se rumempi nainen ja mun mieheni on melko komea, lihaksikas jne. Joskus kyllä huomaa, että ihmiset katsoo pitkään et miten noi voi olla yhdessä.

Oltiin tunnettu pitkään ennenkuin aloimme seurustelemaan. Mulle ei miehen ulkonäöllä ole mitään merkitystä niinkuin ei miehellenikään. Eli persoona ja muut piirteet, kiltteys, samat kiinnostuksen kohteet tms. merkitsevät yksinkertaisesti paljon enemmän kuin ulkonäkö.

Toiset ihmiset ovat ulkonäkökeskeisempiä kuin toiset. Minulle äly,huumori ja lempeys on niitä asioita, jotka merkitsevät (ja niin on miehellekin). Kauneus on katoavaista, onni ei.

Vierailija
37/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Suomessa selitys voi olla hyvin yksinkertainen: Suomessa keskimäärin edes yksi kymmnestä naisesta ei ole kaunis kun taas Ruotsissa edes yksi kymmenestä naisesta ei ole ruma. Suomessa ei yksinkertaisesti ole montaakaan kaunista naista vaan suurin osa on rumia ja osa jopa äärimmäisen rumia. Aivan tavallinen keskivertoulkonäöllä varustettu ruotsalainen nainen olisi missiluokkaa Suomessa.  Suomi on epäesteettinen maa, jossa asuu Pohjois-Euroopan rumin kansa rumissa raknnuksissa ja rumissa kaupengeissa.

Vierailija
38/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloimme seurustella mieheni kanssa 10 vuotta sitten, olin kaunis ja haluttua seuraa. Olin paljon miestäni paremman näköinen, mutta miehelläni on aina ollut "parempi" luonne kuin minulle. Hän on hauska, kiltti, sympaattinen, luotettava ja sosiaalinen. Minä taasen olen noh hieman erilainen :D

Nyt vuosien kuluttua kauneuteni on hiipunut ja tottakai pidän itsestäni huolta mutta en ole enää mikään kaunotar. Mies on edelleen suht samannäköinen kuin ennen. Olemme siis "muuttuneet" aika samanlaisiksi. Tai minä olen. Mutta ei se haittaa, olen onnellinen joten samapa tuo :)

Ihan kuin meillä, paitsi että mentiin yhteen jo parikymmentä vuotta sitten :)

Nuorena lähes jokainen vastaantullut mies ihastui minuun ja sain jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni ja "marilyn monroe"-kropastani. Mies oli ihan komea hänkin, pitkä ja raamikas mutta tuolloin huomattavasti mua taviksempi.

Ikääntymisen ja lasten myötä puntit on sittemmin menneet ensin tasan ja viime vuosina mies on kyllä mennyt jo selvästi ohitseni. Hän alkoi toden teolla komistua joskus nelikymppisenä, samaan aikaan kun mun pienet ja sirot piirteeni alkoivat muuttua mitäänsanomattomiksi ja vartalon kaaretkin tasoittuivat, tai asettuivat jopa vähän vääriin paikkoihin..

Huomaan kyllä, että jokainen vastaantuleva nainen rekisteröi nykyisin mieheni kiinnostuneen näköisenä. Ja varmasti olemme yhdessä juuri sellainen pariskunta, että mietitään kuinka noin komealla miehellä voi olla noin vaatimattoman näköinen vaimo.

Kun ollaan oltu yhdessä nuoresta saakka, mies kuitenkin näkee minut edelleen hyvin kauniina (sanoo sen joka päivä). Ja rakkautta ja luonteiden yhteensopivuutta meillä on aina ollut yllin kyllin, ollaan ulkonäköepätasapainosta huolimatta hyvin onnellisia. Se tulee kyllä toisinaan mieleen, että onneksi tuli hoidettua homma kotiin nuorena, enää ei olisi mitään mahkuja noin komeaan mieheen :D :D

Vierailija
39/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet että monesti leffoissa vaimo on aina vähän semmonen rumempi tai tavallisen näköinen, mm.komediassa

Minusta just päinvastoin. Mies on vanha ja ruma, tai nuorisoleffoissa karsea narukäsi-rillinörtti, tyttis on aina kaunis.

Vierailija
40/66 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että osa miehistä lähestyy tätä vaimoasiaa hyvinkin käytännönläheisesti.

Vaimoksi valitaan sopivan helppo, vaatimaton ja vastaansanomaton nainen, joka hoitaa kodin ja lapset samalla kun mies voi rauhassa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa jne. eli itseensä. Liian kaunis vaimo aiheuttaa epävarmuutta eikä välttämättä ole ”omistettavissa” samalla tavoin.

(Se, että vaimo alkaisi vaatia suhteelta vastavuoroisuutta ei myöskään kuulu tähän pakettiin, mies ei halua kuulla vaimolta ”kitinöitä”, eikä alennu keskustelemaan ”vaimon ongelmista”. Homman pitää sujua!)

Seksiä varten hankitaan sitten toiset naiset toisenlaisin kriteerein. Erityisesti niin, ettei tämä huoramatsku aiheuta ongelmia muuhun elämään, mikä on hyvin järjestetty pikkuvaimon kanssa.

Naiset käyttötarkoituksen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi