Tiedättekö miksi julkkiksilla ei ole luomia? Koska ne ovat kauneusvirhe ja poistetaan. Julkkikset eivät häpeä myöntää että luomet OVAT kuvo
Kuvitelkaa Bratt Pitt kaulassa suuri luomi josta sojottaa karva tai Megan Fox kädet täynnä ruskeita pilkkuja kuin rusinapulla.
Kommentit (26)
Mulla on naamassa useita luomia, yhden olen poistattanut. Julkkikset ovat kuvissa meikattuja ja kuvat mahdollisesti muokattuja.
Vesa-matti Loiri oli kuvottava näky niine naaman rasvaluomineen,en ymmärrä miksei poistattanut kun rahaa oli.
Stranger things sarjassa Williä näyttelevällä on ekalla kaudella useita luomia kaulassa. Sitten ne katoavat. Sääli,että persoonaalisuuden merkistä tehdään kauneusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Stubbillahan on keskellä poskea luomi, samoin Outlanderin Jamien näyttelijällä (Sam Heugan).
Nevahööd
Onhan nämä kuvottavia joo😞.
Osa on koholla,osassa kasvaa karvoja. Ja nyt keski ikäisenä tulleet kuvioon rasvaluomet!
Lääkärit eivät näitä kaikkia ala poistaa eikä minustakaan siinä olis järkeä, kun jo toisessa käsivarressa pelkästään on noin 12 luomea. Paitsi jos olisin joku sikarikas niin lääkäri tietysti poistaisi kaikki nukutuksessa yksityisessä leikkaussalissa.
Mä luulin, että puhe on silmäluomista ja ihmettelin, että miksi en ole huomannut mitään.
Mitä noihin muihin luomiin tulee niin eihän niitä kovin monelle ole kasvoissa. Siis ihan tavallisilla tallaajillakaan. Ei omilla tuttavilla ole kenelläkään.
Siksi en edes tajunnut, että kyse oli niistä.
Minua ei laisinkaan haitannut Heated Rivalryn trailerissa se, mistä koko sarja nyt ylipäätään kertoo, vaan se, että toisella päähenkilöllä on poskessa iso luomi. En tiedä tahdonko aloittaa koko sarjaa. Yyh. Myös talviurheiluaiheisessa Kylmässä kaudessa voi olla ongelmia, mutta ei juuri tuota visuaalista ongelmaa.
silikoninuken ostamalla saat taatusti luomivapaan yksilön :D jos on luomiin taipumusta, niin näitä voi olla kropassa iloisesti satoja, mutta onneksi kaikki eivät ole niin turhamaisia.
Onhan niillä. Esim. Gigi, Jennifer Lawrence, Mariah Carey, Blake Lively, Rachel McAdams. Marilyn Monroellakin oli toisella poskella?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin välillä mietin miksi ihmiset ei poistata niitä isoja molloluomia kasvoistaan. Itse todellakin poistaisin ja erityisesti silloin, jos luomi olisi suun seudulla. Esim. Yhdellä EA-morsiamella oli muinoin iso luomi kasvoissaan ja oli vaikeaa keskittyä katsomaan jotain muuta kuin sitä. Sori.
ja se poistaminen onkin ihan vaaraton toimenpide? ja iso luomi ei monesti rajoitu ihon pintaan vaan se jatkuu ihon alla eli poiston jälkeen on sitten kuoppa ja arpi naamassa, sekään ei sitten tietty käy.
12 luomea on vähän, mulla niitä on pelkästään kädessä jo kymmenittäin. Ei näitä kukaan rupea poistelemaan, johon iho arpisena on rumempi. Kasvoista olen poistattunut 3 luomet. Niitä ei ole ainuttakaan.
Kaverilla on tissivaossa semmoinen iso musta luomi. Kuin maustepippuri mutta vähän isompi. Kaveri tykkää vielä käyttää avoimia tunikamekkoja kesäisin niin että luomi näkyy. En sanoisi kauniiksi.
Ei minullakaan ole rasvaluomia kuin paikoissa jotka ei näy. Olenko siis julkkis? Siskoni ei ole julkkis mutta poistatti isohkon rasvaluomen kasvoistaan
Ihmettelen joskus myös miksi niitä ei käydä poistattamassa. Raha ja raha mutta maksaahan muutkin asiat kuten kampaamossa käyminen. Yksi syy voi joillakin olla että itsehän niitä luomiaan ei tarvitse katsella. Muut niistä kärsii ja kuvattuu.
Connor Storie Heated rivalry-sarjasta. Ei todellakaan luomet haittaa, ei sitten tippaakaan. 😍
Luomet ovat normaaleja asioita ihmisessä, jolleivat ala epänormaaliksi.
Toisilla syntyjään ja moniakin, toisilla ei.
Ei mitään ihmeellistä taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin välillä mietin miksi ihmiset ei poistata niitä isoja molloluomia kasvoistaan. Itse todellakin poistaisin ja erityisesti silloin, jos luomi olisi suun seudulla. Esim. Yhdellä EA-morsiamella oli muinoin iso luomi kasvoissaan ja oli vaikeaa keskittyä katsomaan jotain muuta kuin sitä. Sori.
ja se poistaminen onkin ihan vaaraton toimenpide? ja iso luomi ei monesti rajoitu ihon pintaan vaan se jatkuu ihon alla eli poiston jälkeen on sitten kuoppa ja arpi naamassa, sekään ei sitten tietty käy.
Arpi on mun mielestä aina kauniimpi ja huomaamattomampi kuin iso ruskea koholuomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arpi on mun mielestä aina kauniimpi ja huomaamattomampi kuin iso ruskea koholuomi.
Tuohon arpikeskusteluun niin eihän kaikista luomien poistoista mitään arpia jää. Riippuu millä tavalla se luomi poistetaan. Arven lopullinen ulkonäkö riippuu poistomenetelmästä (kirurgia, laser tai jäädytys), luomen koosta, sijainnista ja yksilöllisestä paranemisesta. Kirurginen poisto voi jättää arven, kun taas laser ja jäädytyshoito jättävät usein huomaamattomamman jäljen.
Itse asiassa Stubbillahan on keskellä poskea luomi, samoin Outlanderin Jamien näyttelijällä (Sam Heugan).