Mieheni myönsi, että exällään oli isommat rinnat...
...kuin minulla.
Mun mielestä ei olisi tuollaista tarvinnut mainita.
Mulla on B-kupin rinnat.
Itse kyllä sitä tivasin heikkona hetkenä...mut miks miehen piti siihen mitään sanoa? Se vaan loukkasi. Olis mieluummin sanonut, että kulta, mä en enää edes muista, enkä halua ajatella.
Mitä te tuollaisesta ajattelette? Tuntuu, että mies halusi loukata.
Ap
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:21"]
Mun miehen exällä todellakin on isommat rinnat. Mutta minä olen älykkäämpi, mikä merkitsee miehelle enemmän :D
[/quote] ...se exäkin kuitenkin kelpasi aikoinaan...
[/quote]
No mä olen kelvannut jo 3 kertaa kauemmin...
Just. Kai sitä nyt oman tissikokonsa tietää?! Mitä ex:n tisseillä on sun tissien kanssa tekemistä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:21"]
Mun miehen exällä todellakin on isommat rinnat. Mutta minä olen älykkäämpi, mikä merkitsee miehelle enemmän :D
[/quote]
No mä olen kelvannut jo 3 kertaa kauemmin...
[/quote] Et sitten tajunnut.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:21"]
[/quote] Ihan kävitte keskustelun rinnoista ja älykkyydestä miehesi kanssa...kivaa.
[/quote] Miehesi teki valinnan rintojen ja älykkyyden kesken. Aha.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:16"]:D Ihan hyvä, että tarkensit tohon ALOTUSviestin loppuun, että "Ap" kyseessä. Järjenjättiläisiä taas liikenteessä...
[/quote]
:D
Taattua av-tasoa...
Byhyy kysyin mieheltä ja sit kusipää meni vastaamaan byhyy loukkasi tahallaan.
Miehen olisi pitänyt vastata " Ei mitään käsitystä kulta, ex kulki burkhassa emmekä olleet fyysisessä kanssakäymisessä, kun musta tuntui, että haluan odottaa sitä oikeaa eli sua".
Mun mies on myöntänyt, että exillänsä on ollut toisenväriset silmät kuin mitä mulla. Ja että niiden nimetkin on erit ku mun nimi. Mies ei varmaankaan rakasta mua. Eikö se tajua miten loukkaavaa on kertoa faktoja keskustelussa.
Niin, exällä on varmaan erinäköiset kasvotkin kuin sinulla?
Ei kukaan voi rintojensa koolle mitään, ei edes ne demoniset exät.
Mun miehen exä ei ollut minä vaan joku toinen nainen, myönsi eilen kun kysyin. Haluskohan se tahallaan loukata mua???
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:33"]
[/quote]
Mutta meni lopulta vaihtoon. Eli ei kelvannut. Onko näissä sun kommenteissa joku pointtikin?
Tsiisus. Mitä väliä.
Maailma on täynnä naisia, joilla on isommat rinnat kuin sulla.
Ottamatta nyt kantaa tähän rintojen koko -asiaan, niin kyllä musta on ihan kiva juttu, että mun miehen aiemmat pidempiaikaiset suhteet (2 kpl) on ollut ihan kivannäköisten ja täyspäisten naisten kanssa. Jos miehelle ois kelvannut kuka vaan, niin sittenhän mäkin voisin olla kuka vaan.
Mä en osaa edes kuvitella, miten meillä minkään mutkan kautta keskustelu päätyisi siihen, että exän rinnat otetaan esiin.
Tä? Mitä väliä on exän rintojen koolla? Vaikka ne olivat isommat, kuin sinulla, ne saattoivat olla tosi riippuvat läskirinnat. Oletko niistä kateellinen?
Minun mieheni exällä on paljon upeampi vartalo kaikkineen, kuin minulla. ei ole tullut koskaan mieleenkään, että sen pitäisi olla minulle ongelma. Hehän ovat eronneet. Minunkin exällä oli maailman kaunein vartalo.
Minäkin katselen ihaillen kauniita naisvartaloita siinä kuin miestenkin.
Mitäs tivasit ja hei ei se rintojen koko ole koko elämä ei edew miehille
Ihanko niin, että sulla on pelkästään pienemmät rinnat???
Kato viime torstain Siskonpeti ja sen jälkeen peiliin. Ja isot rinnat roikkuu, haloo kuka isot haluaa??