Mieheni myönsi, että exällään oli isommat rinnat...
...kuin minulla.
Mun mielestä ei olisi tuollaista tarvinnut mainita.
Mulla on B-kupin rinnat.
Itse kyllä sitä tivasin heikkona hetkenä...mut miks miehen piti siihen mitään sanoa? Se vaan loukkasi. Olis mieluummin sanonut, että kulta, mä en enää edes muista, enkä halua ajatella.
Mitä te tuollaisesta ajattelette? Tuntuu, että mies halusi loukata.
Ap
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:31"]
Exällä on isommat, pienemmät tai samankokoiset rinnat kuin sinulla. Sinä itse päätit, että isommat on paremmat. Esimerkiksi minun mieheni ei pidä kovin isoista rinnoista, koska hänestä ne antavat vanhan, lihavan emännän vaikutelman. Ja mitä sitten, vaikka sinun miehesi pitäisi isompia parempina? Ethän sinä pelkkä tissi ole! Huolestuisin sinuna, jos miehesi olisi sanonut, että palaisi yhteen exän kanssa, jos voisi. Mitä kahdella tissillä on merkitystä?
[/quote]
Jotkut isorintaisetko tätä nyt ovat miinuspeukuttaneet?
Miksi ihmeessä vaihtoi pienirintaisempaan ?? Outo mies. Kyllä tissien koko on naisen ulkoisessa olemuksessa tärkein yksittäinen asia.
Ap siis halusi miehensä ajattelevan exänsä rintoja ja sitten loukkaantui rehellisyydestä. Just.
Mun miehen exällä on taatusti isommat rinnat. On se mua 50 kiloa painavampikin mammutti.
Myös minun mieheni kanssa tuli joskus puheeksi exä ja sen rinnat. Hänellä oli todella isot rinnat, eikä käyttänyt koskaan rintaliivejä joten ne roikkuivat navassa asti jo nuorena. Mies sanoi, että ei tykännyt.
Ihmeellinen oletus, että ne isommat tissit olisi muka paremmat.
Lisäksi tissit ovat niin pieni osa vartaloa, että suurimmalle osalle miehistä merkitsee enemmän se, että nainen on kropastaan timmissä kunnossa. Onhan se loppukroppa tärkeämpi kuin ne pelkät tissit. Hyvistä tisseistä ei ole hyötyä, jos muu kroppa on löysä ja huonossa kunnossa.
Teit miehellesi ansan.
Sinä heikkona hetkenä tivasit, ja sait miehen myöntämään.
Jos hän myöntää tosiasian että eksällä oli isommat, niin paha juttu.
Jos hän valehtelee että ei ollut isommat, paha juttu.
Jos hän väittää ettei muista, on paha juttu koska sinutkin unohtaa heti jos eroatte.
Aiheutit nyt itse ongelman. Ei ole miehen eikä sinun syytäsi mitenkään, että hänen eksällään oli isommat kuin sinulla. Sinuna keskittyisin nyt siihen, että eksä on eksä isommista tisseistään huolimatta ja mies on nyt sinun kanssasi eikä häntä selvästikään näytä haittaavan että rintasi ovat pienemmät. Ehkäpä hän jopa pitää niistä enemmän.
Mitä sitten? Mun mieheni entisillä on jollain isommat rinnat, toisella leveämpi perse, kolmannella aatelissuku ja rahaa..... silti olemme olleet yhdessä jo lähes 20v. Ehkä mulla on sitten jotain muuta mikä merkitsee enemmän. Tosin hän ei olisi koskaan niin tyhmä että lähtisi vertailemaan mua muihin enkä minä niin tyhmä että viitsisin edes kysyä.
Heh, kiva provo. Jos ei niin pitäiskö sun hankkia itsetunto? Tiiätkö mikä se on? Vois auttaa muutenkin elämässä.
Rehellisyys on oikeaa rakstamista. Itse olet vasuussa siitä, että jos kysyt jotain, niin onmyös mahdollista, että saat siihen vastauksen.
Sinäkö olisit ihan oikeasti uskonut, että mies olisi vastannut, etti muista :) ekö muka itse muista exiesi ulkonäköä?
Olisit siis ollut tyytyväinen vain, jos exällä olisi ollut pienemmät rinnat?
Tuntuu että mies halusi loukata.. Ensi tivaat heikolla hetkellä ja pystyt sanoo noi, ihan oikein mieheltä ja varmastikkin fakta asia :)
Ihan sitä sait, mitä tilasit. Ainoastaan huonolla itsetunnolla varustetut reppanat edes kyselee puolosoltaan tollasia.
:D Ihan hyvä, että tarkensit tohon ALOTUSviestin loppuun, että "Ap" kyseessä. Järjenjättiläisiä taas liikenteessä...
Oikein tivasit miehen exien rintojen kokoa??? Miksi ihmeessä. Heikko itsetunto ja haluat saada aihetta kiukutella hinnalla millä hyvänsä?
Miksi kysyit?
Oletko mielessäsi päätellyt, että olsiit miehellesi rakkaampi, jos sinulla olisi isommat rinnat? sitten päätät kysytä, että onko miehen ex vielä rakkaampi miehelle. Tämä selviää sillä, että mies rakastaa vielä exäänsä sinua enemmän, jos tällä on isommat rinnat.
Nyt kun selvisi, että mihen exällä on isommat rinnat, niin tottakai mies juoksee koko ajan exän luona eikös niin?
Ja jos mies olisi sanonut, että kaikilla on pienemmät kuin sinulla, olisit aivan onnessaan?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:19"]
Ja jos mies olisi sanonut, että kaikilla on pienemmät kuin sinulla, olisit aivan onnessaan?
[/quote] Sitten ap olisi tivannut vaginan tiukkuutta...
Mun miehen exällä todellakin on isommat rinnat. Mutta minä olen älykkäämpi, mikä merkitsee miehelle enemmän :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:21"]
Mun miehen exällä todellakin on isommat rinnat. Mutta minä olen älykkäämpi, mikä merkitsee miehelle enemmän :D
[/quote] Niinhän se mies sanoo, kun ei voi rintojesi kokoa ylistää. =)
Tyypillistä naisille. Mun uudet aina kaivelee mun exiä historiasta, ja voi sitä mykkäkoulua kun kuulevat että joukossa on malleja tai muuten vain todella kauniita tapauksia. Kaikki vielä fiksujakin, en deittaile kuin korkeakoulutettuja tyttöjä, jos se siis mikään fiksuuden osoitus sellaisenaan on, mutta kertoo jostain.
Olen aina sanonut kaikille, että jos kysyt ole myös tarpeeksi vahva kestääksesi vastauksen.