Tsaaritar pyytää apua, pitääkö tuohon suhtautua vakavasti jo?
Mxxxx Ketähän tuolla tarkoitit? Se oli tv-sarja, ei oikeaa elämää! Tosin oikeassakin elämässä näin tapahtuu aika usein, etenkin tuolla islaminuskoisissa maissa.
7 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen tuo oli todellista elämää ja ihan Jekneistä. Oletko nin naiivi, että uskot ettei tällaista tapahdu Suomessa????? Isäni teki jo oikeusmurhan mulle.
5 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen et uskalla edes esiintyä omalla nimelläsi tai kasvoillasi. raukkamaista!!!!!!
4 minuuttia sitten
Mxxxx Kyllä Twin Peaks oli ihan televisiosarja Jekneistä!
3 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen oikeusmurha. onko se sama asia kuin oikea murha?????? oletko vitun kusipää joku juristi, I doubt so.
noin minuutti sitten
Mxxxx Olavi Marttila Minkäköhän vuoksi jumalattareni niin kovasti kiukuttelee?
muutama sekunti sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen koska jumalatar on ehkä kyllästynyt julimiin miehiin? siksi Johanna aikoo olla nyt loppuelämän yksinän koiriensa kanssa kunnes myös oma isä tappaa mut. Tosin fyysisesti voimaa sillä ei enää ole, luulen ettö mut tappaa fyysisesti pikkusiskoni Jasmina.
Mia Mari Johanna Tukiainen Paitsi että väännän niskat Jassulta nurin jos se edes koskee sormellakaan muhun!!!!!!!
Mxxxx Mitäs, jos hiukan rauhoittuisit?
muutama sekunti sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen joo, vedän lisää hliumia keuhkoihin vappuilmaplloista
Mia Mari Johanna Tukiainen tapan jasminan jos se tulee lähellekään mua. Iääni kunnioitan, en tapa häntä, vaikka hän tappaisi mut.
3 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen isääni siis kunnioitan vaikka hän pitää mua huorana.
3 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen
46 sekuntia sitten
Julian ruumis oli niin "mädäntynyt" äitini mukaan vain parissa päivässä ruumishuoneella, ettei arkkua saanut avata hautajaisissa!!!!!!!!!!! MITÄ VITTUA TÄ TARKOITTAA?????????? VIEKÄÄ MUT SAIRAALAHOITOON KIITOS JA NOPEASTI! EN saa hengitettyä!
Kommentit (4)
Vai onko noita loputtomia huuteluita, kun tarvitsee vain seuraa ja seuraava postaus onkin taas musiikkilinkki... Tähän asti niin on kyllä ollut.
Saamaa ajattelin ensin, mut hyvin se näyttää edelleen kekkuloivan