Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä lähtien lupaan käräyttää joka ikisen pettäjän jonka näen!

Vierailija
05.04.2014 |

Olen saanut tarpeeksi tästä ihmisten oksettavasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä toisten tunteita kohtaan. Pettäminen tuhoaa niin paljon ihmisestä, etten ymmärrä miten joku voi tehdä niin toiselle. Vastaiskuna yhteiskunnan moraalin heikentymiselle minä tiukennan omia rajojani ja varmistan, että jokainen tietämäni petetyksi joutunut saa mahdollisuuden potkia moisen valehtelevan saastan pois elämästään.

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:28"]

Suurin osa pettää puolisoaan jossain vaiheessa. Ja useimmiten puoliso tietää asian.

[/quote]

Ei suurin osa, vaan alle 50%. Eli suurin osa ei koskaan petä yhtäkään puolisoaan edes yhtä  kertaa.

Vierailija
142/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tarvitse sitten kertoa. A) asia ei kuulu tippaakaan sinulle ja b) en halua tietää. Jos mies pysyy suhteessa kanssani, on edelleen rakastava aviomies ja isä ja hoitaa osuutensa arjesta, ei minun tarvitse tietää mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Lisäksi, tuhoaisit tuolla tavalla vain suhteesi minuun. 

Ja ei. Minä en petä, en ole pettäny, enkä tule pettämään, mutta ns. Toiset naiset eivät kuulu minulle, kunhan minä olen se, kenen luokse mies illalla palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:48"]

Minulle ei tarvitse sitten kertoa. A) asia ei kuulu tippaakaan sinulle ja b) en halua tietää. Jos mies pysyy suhteessa kanssani, on edelleen rakastava aviomies ja isä ja hoitaa osuutensa arjesta, ei minun tarvitse tietää mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Lisäksi, tuhoaisit tuolla tavalla vain suhteesi minuun. 

Ja ei. Minä en petä, en ole pettäny, enkä tule pettämään, mutta ns. Toiset naiset eivät kuulu minulle, kunhan minä olen se, kenen luokse mies illalla palaa.

[/quote]

Kynnysmatto.

Vierailija
144/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:28"]

Suurin osa pettää puolisoaan jossain vaiheessa. Ja useimmiten puoliso tietää asian.

[/quote]

Ei suurin osa, vaan alle 50%. Eli suurin osa ei koskaan petä yhtäkään puolisoaan edes yhtä  kertaa.

[/quote]

Näihin % kyselyihin ei vastaa suinkaan kaikki, ne jotka pettää jättää yleisimmin vastaamatta. Eli tollasilla luvuilla voi pyyhkiä takapuolen.

Vierailija
145/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tee miten haluat. Itse en halua puuttua toisten asioihin, enää. Kerran kerroin ystävälleni, että hänen miehensä pettää häntä, mutta kappas kun asia sitten kääntyi jonkin ajan kuluttua niin, että ystäväni syytti minua parisuhteensa/perheensä tuhoamisesta. Aluksi oli kiitollinen että kerroin, mutta sitten kun jätti miehensä, tuli ilmeisesti jossain vaiheessa katumapäälle (mies aloitti suhteen uuden naisensa kanssa), niin alkoi syyttää minua vähän siihen tyyliin, että jos ei olisi tiennyt miehensä harha-askeleesta, he olisivat vieläkin yhdessä eikä perhe olisi hajonnut, ja mies olisi voinut korjata erheensä ts. ei olisi ehkä jatkanutkaan sivusuhdettaan jolloin kaikki olisi "vieläkin hyvin".

Että näinkin voi käydä. Enää en kerro kenellekään mitään, vaikka tietäisinkin. Toiste en halua paskaa/syitä niskoilleni. Ottakoon joku muu ne, jos haluaa.

Vierailija
146/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajastusleikkinä, montahan ap:n tarvitsisi käräyttää ennen kun saisi kunnolla turpaansa? Mä veikkaan, että viides hakkaisi sen.

Vierailija
147/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on käräytetty pettämisestä. ei tuntunut yhtään kivalle, että tuo käräyttäjä kertoi näkemästään koko tuttavapiirillemme. tieto sitten levisi ja aiheutti hallaa niin minulle, puolisolle kuin meidän lapsillekin.

Käräyttäjä näki minut tulemasta hotellihuoneesta komean, ulkomaalaisen noin 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Sen jälkeen menimme kahville. Kahveilta lähdimme vaatekauppaan, jossa tuo mies odotti sovituskopin ulkopuolella, kun minä valitsin vaatekappaleita. Lopuksi sitten hyvästelimme poskipusuin ja pitkin halauksin.

Totuus: Italialainen leskeksi joutunut tätini mies ja kummisetäni tuli minua tapaamaan. Olen heille ollut puolikkaan lapsen asemassa, koska he eivät koskaan saaneet omia lapsia. Kummisetäni asui hotellissa, koska meillä oli juuri remppa kesken. Kävin hänet sitten sieltä hakemassa. kahvien jälkeen, hän pyytämällä pyysi, että saisi ostaa minulle uusia vaatteita. Kuulemma olisi ostanut tyttärelleenkin, jos olisi sellaisia saanut.

Illalla ja seuraavina päivinä nähtiin koko porukalla usempaan otteeseen. Erittäin loukkaavaa kuitenkin oli, että tuo tuttava, joka meidän näki, ei tullut kyselemään vaan veti johtopäätökset oman ajatusmaailmansa mukaan. ja vielä se, että oli todellakin seurannut meitä. Oli näyttänyt miehelleni kuvia noista noista kaikista paikoista. Kuulemma oli tosi nolona, kun mies oli kertonut sianlaidan. Siinä vaiheessa tuo juorukello oli jo jakanut kuvia mm. facessa 50 tuttavallemme :(

Mietimme pitkään, että teemmekö kunnianloukkaussyytteen vai ei. Sen verran oli paksuja valheita kerrottu ympäri ämpäri.

Vierailija
148/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käräyttänyt ja tulen vastedeskin käräyttämään. Hyvä ap!

Vierailija
149/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika hankalaa aukottomasti todistaa pettämistä, se vaatisi salapoliisimaista toimintaa kaikkine kikkoineen. Siinäpä ap:lle ura.

Mutta kenenkään "uhrin" elämä ei tuhoudu siitä että häntä petetään. Kaikilla on oma elämä eikä se noin pienestä ole kiinni. Puolison luottamuksen voi pettää pahemmillakin tavoilla, esim. hankkiutumalla raskaaksi ilman toisen lupaa, vuotamalla tietoja puolisin mielenterveydestä/keksimällä juoruja puolisosta yms. Toisen elämän voi yrittää pilata esim. viemällä tämän rahat tai estämällä opiskelu/työssäkäynti.

Vierailija
150/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:01"]

Ajastusleikkinä, montahan ap:n tarvitsisi käräyttää ennen kun saisi kunnolla turpaansa? Mä veikkaan, että viides hakkaisi sen.

[/quote]

Toinen vetäisi jo etuhampaat irti.

Vierailija
151/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:52"]

[/quote]

Kynnysmatto.

[/quote]

=D Ihan miten haluat. Minun itsetuntoni nyt ei vain ole siitä kiinni, että olenko ainoa jonka kanssa mies harrastaa seksiä. Siis silloin kun kyse on pelkästä seksistä. Pahempi paikka olisi, jos mies tulisi kertomaan että on löytänyt ns. Sielunkumppanin. Minulle henkinen side on tärkeämpi. 

Kynnysmatto en ole. Tämä ei ole mitään hiljaista alistumista, vaan asia ei vain ole niin tärkeä minulle.

Vierailija
152/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:12"]

[/quote]

Kynnysmatto.

[/quote]

=D Ihan miten haluat. Minun itsetuntoni nyt ei vain ole siitä kiinni, että olenko ainoa jonka kanssa mies harrastaa seksiä. Siis silloin kun kyse on pelkästä seksistä. Pahempi paikka olisi, jos mies tulisi kertomaan että on löytänyt ns. Sielunkumppanin. Minulle henkinen side on tärkeämpi. 

Kynnysmatto en ole. Tämä ei ole mitään hiljaista alistumista, vaan asia ei vain ole niin tärkeä minulle.

[/quote]

Sä et tajua miehen psykologiaa. Sulle "sielunkumppanuus" voi olla iso juttu, mutta miehelle sä et merkitse mitään jos se pettää sua. 

Vierailija
153/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:11"]

[/quote]

[/quote]

ap ----> http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/01586/EX-supermodel_Paul_1586927a.jpg

Vierailija
154/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:11"]

[/quote]

[/quote]

ap ----> http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/01586/EX-supermodel_Paul_1586927a.jpg

[/quote]

Sekopäiset pettäjät täällä jo rikosta suunnittelemassa.

Vierailija
155/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:20"] 

Sekopäiset pettäjät täällä jo rikosta suunnittelemassa.

[/quote]

JOS pettäisin jota en tee, mutta jos niin olisi ja ystäväni minut käräyttäisi niin ihan varmasti antaisin opetuksen. Pettäminen on väärin, mutta niin on ystävän vasikoiminenkin.

Vierailija
156/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että täällä suurin osa pettäjistä on miehiä kun uhataan väkivallalla ym, mut miksi teidän pitää pettää jos se noin nostattaa tunteita? Eikö teissä ole MIESTÄ olla avoimessa suhteessa vaan pitää valehdella ja teeskennellä olevansa uskollinen.

Miehet muka luomakunnan kruunu, paskan marjat. Pelkkiä säälittäviä ja selkärangattomia runkkareita suurin osa.

Vierailija
157/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:15"]

[/quote]

Kynnysmatto.

[/quote]

[/quote]

Sä et tajua miehen psykologiaa. Sulle "sielunkumppanuus" voi olla iso juttu, mutta miehelle sä et merkitse mitään jos se pettää sua. 

[/quote]

Ja kaikki miehethän ovat prikulleen samanlaisia? seksi nyt on vain seksiä. 

Vierailija
158/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:15"]

[/quote]

Kynnysmatto.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja kaikki miehethän ovat prikulleen samanlaisia? seksi nyt on vain seksiä. 

[/quote]

Ei se koskaan ole "vain" seksiä.

Vierailija
159/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:32"]

Kyllä huomaa että täällä suurin osa pettäjistä on miehiä kun uhataan väkivallalla 

[/quote]

Naisetko ei osaa olla väkivaltaisia? Olen kyllä nähnyt paljonkn sellaisia, turha se on miehiä aina kaikesta syyttää..pettämisjuttuihin en ota kantaa.

-mies-

Vierailija
160/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:03"]

Minut on käräytetty pettämisestä. ei tuntunut yhtään kivalle, että tuo käräyttäjä kertoi näkemästään koko tuttavapiirillemme. tieto sitten levisi ja aiheutti hallaa niin minulle, puolisolle kuin meidän lapsillekin.

Käräyttäjä näki minut tulemasta hotellihuoneesta komean, ulkomaalaisen noin 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Sen jälkeen menimme kahville. Kahveilta lähdimme vaatekauppaan, jossa tuo mies odotti sovituskopin ulkopuolella, kun minä valitsin vaatekappaleita. Lopuksi sitten hyvästelimme poskipusuin ja pitkin halauksin.

Totuus: Italialainen leskeksi joutunut tätini mies ja kummisetäni tuli minua tapaamaan. Olen heille ollut puolikkaan lapsen asemassa, koska he eivät koskaan saaneet omia lapsia. Kummisetäni asui hotellissa, koska meillä oli juuri remppa kesken. Kävin hänet sitten sieltä hakemassa. kahvien jälkeen, hän pyytämällä pyysi, että saisi ostaa minulle uusia vaatteita. Kuulemma olisi ostanut tyttärelleenkin, jos olisi sellaisia saanut.

Illalla ja seuraavina päivinä nähtiin koko porukalla usempaan otteeseen. Erittäin loukkaavaa kuitenkin oli, että tuo tuttava, joka meidän näki, ei tullut kyselemään vaan veti johtopäätökset oman ajatusmaailmansa mukaan. ja vielä se, että oli todellakin seurannut meitä. Oli näyttänyt miehelleni kuvia noista noista kaikista paikoista. Kuulemma oli tosi nolona, kun mies oli kertonut sianlaidan. Siinä vaiheessa tuo juorukello oli jo jakanut kuvia mm. facessa 50 tuttavallemme :(

Mietimme pitkään, että teemmekö kunnianloukkaussyytteen vai ei. Sen verran oli paksuja valheita kerrottu ympäri ämpäri.

[/quote]

Ihme ystäviä sinulla. En voisi kuvitella, että kukaan tuntemani ihminen jakaisi julkisesti kuvia tutustaan vieraan miehen kanssa, oli sukulainen tai ei..